Hop til indhold
FlyingDick

Why Germany?

Recommended Posts

FlyingDick skrev, 1 time siden:

Is Germany like Thailand of Europe? I mean once there you want to revisit.

Depends on you and your preferences. That, I think, should be pretty clear now. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
slip skrev, for 1 minut siden:

Depends on you and your preferences. That, I think, should be pretty clear now. 

I have a feeling of getting bankrupted after visiting fkk as it is already too pricy to visit local ladies several times a month.:mrgreen:

Thanks for the conversation. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
FlyingDick skrev, for 20 timer siden:

Is Germany like Thailand of Europe? I mean once there you want to revisit.

Nej, det kan man vist ikke sige - men har du først besøgt en FKK eller Pauschalclub - ønsker du snart at komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tyskland er klart et besøg værd. Flybilletter er billige, meget billige endda. Der er mange muligheder for overnatning fra, billigt. airbnb feks. Til Hotel. Tyskland ligger bare centralt i Europa, derfor er der mange smukke piger fra østlandene som arbejder der. Sidst jeg var i Tyskland, fik jeg prøvet fkk som er en sindssyg oplevelse! Og det skylder man sig selv at prøve. Jeg fik også besøgt en flattrate club, det var en blandet oplevelse. Og sidst men ikke mindst, en lækker blond gade gp. Mulighederne er mange, priserne lave. En weekend med det hele kostede hvad 2 timer ville koste på et dansk bordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...