sergent-254 43 Skrevet 29. Juni, 2012 hej jeg vil høre om der nogen der ved om der stadig er en massage klinik på hoelvej 39 mellem hadsten og randers nermere bestemt vissing jeg håber at der er nogen der vil svare det er lidt eriterende at man skriver en efterlysning flere steder og så får man aldrig et svar Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 29. Juni, 2012 Det har du ret i, som om det kun er en fast klike som svarer hinanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 29. Juni, 2012 Jeg har været udsat for noget lignende med en klinik i Ravnstrup, hvor der også var "radiotavshed". Jeg kender intet til Hoelvej, men kan erindre, at stedet fik dårlige anmeldelser på Hedomax og da man ikke kan tilgå denne side pt., kan jeg kun hjælpe med et muligt tlf.nr. fundet på Google, som du kan prøve - 5014 6655 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 29. Juni, 2012 Ja, det er lidt som på de andre sites: Åbenbart mange der læser med, men kun nogle få der faktiskt bidrager. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
randers boy 0 Skrevet 8. August, 2012 Jeg har været udsat for noget lignende med en klinik i Ravnstrup, hvor der også var "radiotavshed". Jeg kender intet til Hoelvej, men kan erindre, at stedet fik dårlige anmeldelser på Hedomax og da man ikke kan tilgå denne side pt., kan jeg kun hjælpe med et muligt tlf.nr. fundet på Google, som du kan prøve - 5014 6655 Her er et link til den gamle Hedomax tråd: http://www.hedomax.com/forum/da/forum_p ... ge-randers Det virker her hos mig. Håber også det gør hos jer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg