Hop til indhold
Ksm

Mariabella

Recommended Posts

Så kom jeg lige en smut forbi Mariabella, som har en mega dejlig krop lille og petit, men nogle dejlige kasser, som er hjulpet lidt på vej, hun fatter intet engelsk og snakker en meget mystisk sprog, men sex’en var super fint med øko blow m.m 

pigen 8/10

stedet 8/10

sex 8/10

mødte en mand i opgangen som boede i bygningen og han sagde “ nå skal du op og ha’ lettet trykket “ men svarede ham ikke og er lidt ligeglad da jeg ikke bor i Odense :-)

https://annoncelight.dk/showad/252806

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker svagt hun blev meget dårligt anmeldt i kbh/købe området for mange måneder siden - synes at huske det dengang gik på at hun lignede noget katten havde slæbt ind, meget ældre, dårlige tænder osv. og på ingen måde matchede billeder etc.

Har selv utroligt lyst hver gang jeg ser hendes billeder men har af afstået fra at tage chancen :-(

Måske det bare min hukommelse der spiller mig et puds, kan du sige lidt mere om hende alder, udseende osv - matcher det billederne, va tlybder hun og va er priserne?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tøsen er 35, minimum. God krop for hendes alder meeeen... Hun har lidt strækmærker her og der og heldigt nok at hendes bryster er fake, ellers havde de hængt en del.
Har haft fornøjelsen 2 gange nu, hver gang med anal afslutning, i hvert fald betalt for.
Fik aldrig afslutningen da hun ikke brød sig om det / ikke havde tømt sig før sexen. Ikke den fedeste oplevelse.
Hendes blow er fænomenalt, brokker sig lidt når man tager fat i hovedet og knepper hendes mund, men giver man slip og lader hende om det, kan hun få en hver mand til at komme.

Dyb dyb throat og holdt den der indtil hun gaggede og måtte trække vejret. Tænderne er pæne nok, de var da mere hvide end gule.

(Og det mystiske sprog er spansk. )

Redigeret af dontfuckingmailme

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ksm skrev, for 4 timer siden:

mødte en mand i opgangen som boede i bygningen og han sagde “ nå skal du op og ha’ lettet trykket “ men svarede ham ikke og er lidt ligeglad da jeg ikke bor i Odense :-)

Du er kold. Sådan tror jeg ikke mange ville have reageret :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 4 timer siden:

Du er kold. Sådan tror jeg ikke mange ville have reageret :)

Jeg var også bare gået videre, uden kommentar..

Havde jeg kendt ham,  også gået videre, uden kommentar..

Skulle der komme yderligere frem, til andre, om mit besøg, tager jeg den derfra!!!

Ikke tage sorgerne på forskud..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 4 timer siden:

Så hendes billeder er retvisende - ikke gamle

De er efter min bedste overbevisning pænt gamle. Dog har hun stadig en lækker krop hvis man er til spinkle kvinder med store silibabser. Og hun ser i mine øjne også ganske lækker ud. Men nye er billederne absolut ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 35 minutter siden:

De er efter min bedste overbevisning pænt gamle. Dog har hun stadig en lækker krop hvis man er til spinkle kvinder med store silibabser. Og hun ser i mine øjne også ganske lækker ud. Men nye er billederne absolut ikke.

Nogle af dem er relativt nye eftersom en af hendes tatoos var frisklavet da jeg besøgte hende sidste år. 

Men jeg giver dig ret i at der nok har været en air-brush ind over. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
riberhus skrev, for 7 timer siden:

@dontfuckingmailme : Så hendes billeder er retvisende - ikke gamle, photoshop, fake sov.? - Tænder man på den krop og kan leve med lidt strækmærker og måske lidt gule tænder - så er det om at komme afsted?

 

 

Kort svar: Ja.
Længere svar:
De er photoshop-behandlede, det er jeg ret sikker på. Altså billederne.

Men kom af sted. +300 for anal eller slug, alt efter behag (Så vidt jeg husker).
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...