Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 Kære MedGPere Vi har alle modtaget de forunderligste aflysninger igennem tiden - men hvilken en har virket mest besynderlig, absurd, åndssvag, løgnagtigt ell grinagtigt ? Kom lad os dele noget af det, som får vores dag til at fyldes med.. ja, alt muligt faktisk... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 - jeg har modtaget et par stykker med de ødelagte biler på motorvejen heriblandt punkteret dæk, nedbrudt bil mm.. Det er altid en god historie.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 20. Juni, 2018 Hmmm, jeg er rent faktisk punkteret på vej til en aftale og meldte derfor afbud. Har en bil uden reservehjul og måtte vente på vejhjælp. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 @mester4u - hahahaah, hvor nederen.. det sker rent faktisk ???? Lavede du så en ny aftale med din GPer ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 20. Juni, 2018 Hun svarede ikke derefter.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 @mester4u - kunne godt lyde som mig.. - haha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1291 Skrevet 20. Juni, 2018 Her er det mest der kommer i vejen synes jeg.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 20. Juni, 2018 FrokostUartig skrev, for 44 minutter siden: - jeg har modtaget et par stykker med de ødelagte biler på motorvejen heriblandt punkteret dæk, nedbrudt bil mm.. Det er altid en god historie.. Den slags sker jo. Jeg har oplevet at bilen gik i stykker på vej til KBH (kommer fra Fyn) Jeg har faktisk også oplevet at sætte i kø så lang tid, at jeg ikke kunne overholde aftalen. Jeg lavede blot nye aftaler med Gp´en, så for mit vedkommende var det en syg undskyldning. Men det er jo klart, at hvis der ikke laves nye aftaler, så lugter det af en syg undskyldning Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 @TheVoice - det er præcist det... Jeg har oplevet at bekræfte aftaler om morgen, da de var lavet dage før - bekræfte aftalen - og modtage en melding om at den besøgende var på vej - udlevere adressen og så - vupti - blev han "indkaldt til møde"... - - men nogle gange er undskyldningerne bare sjovere og derfor morsomt at få dem luftet her - så vi har lidt at fnise af.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 20. Juni, 2018 Ja utrolig mange kommer til skade med bilen, og puktere og har en meget ustabil mødeplan Men en af jeg husker er fra en tur i Jylland en fyr der havde bestilt tid til 2 timer.... telefonen ringer 5 min før....ja det er...lad os kalde ham Kurt, ja han har kørt en Bambi ned...ja lige ved klinikken, nu er den død og bilen er smadret og nu ventede han på Falck, så de kunne kører bilen på værksted. Så han kunne altså ikke komme desværre, han havde ellers sådan glædes sig, og han var jo næsten lige ved stedet...... Æjjjjjjjjjjjj hvor æverligt…..skete der noget med dig? Nej slet ikke, kun bilen! Jamen jeg kan da komme og hente dig? Nej hvor er det pænt af dig, men min mor er også kommet på sygehuset med hjertestop, så hende skal jeg altså besøge, så snart jeg får en bil på værkstedet. Ja det må du få klaret. Vi ses så en anden gang! Se det var en meget uheldig mand! (skulle selvfølig have tilbudt at køre ham til hans mor, gad vide hvilken en søforklaring han så havde kommet med?) 1 9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 @Lady Cherie hahahaahahaha - ja, hvad ligner det dog, at du ikke tilbød ham et lift til hans moaaar… hahahahahah Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lottelust Skrevet 20. Juni, 2018 Oftest er det prisen der skal genforhandles..... jeg smiler bare, da der står i min annonce at prisen ikke er til forhandling GG Pengene er også "glemt" ups, det var uheldigt... og nej, den gik selvfølgelig ikke :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 20. Juni, 2018 Jeg bruger for det meste undskyldningerne fra Chris og Chokoladefabrikken...... de virker hver gang 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 20. Juni, 2018 (edited) Jeg har et par morsomme, ikke aflysninger, mén særligt morsomme henvendelser, er der også plads til dem hér? Redigeret 20. Juni, 2018 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Konsulen 53 Skrevet 20. Juni, 2018 Modtog engang en aflysning fra en GP med den begrundelse, at hun var blevet kaldt på arbejde. Da jeg senere på dagen kiggede annoncelight igennem, kunne jeg se, at hun halvanden time efter aflysningen, var startet op et andet sted. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 20. Juni, 2018 @Iscenesat Virkelighed - yes, giv den gas Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 20. Juni, 2018 (edited) Der er de gængse, som “gratis blowjob svar nu”, de stopper aldrig med at være sjove. Mén der er også dem, som er en my sjovere. Bjarne skrev, at nu ville han ikke besøge mig, for han havde fået nys om at Kurt havde besøgt mig, og Bjarne brød sig ikke om Kurt. Jeg ved ikke, om Bjarne tror at han får drengelus fra Kurt, ved at besøge mig? Eller hvorfor jeg overhovedet behøvede den information, om at jeg nu var fjernet fra hans liste? Over kvinder han skulle besøge. Eller, hvorfor jeg overhovedet skulle blandes ind i deres fnidder. Mén Bjarne har haft behov for at skrive det til mig to gange, med tre ugers mellemrum, det er snart tid igen... Redigeret 20. Juni, 2018 af Iscenesat Virkelighed 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 20. Juni, 2018 Har stået 10 meter fra en dør til en GP jeg havde til hos, da jeg blev ringet op af syghuset med besked om at de havde fået et afbud og jeg kunne få den lille operation som jeg var på venteliste til, hvis jeg kunne komme straks. Er rimelig sikker på at hun troede jeg var fuld af løgn! Har også prøvet at tage fejl af byerne (Suldrup og Sulsted) så jeg måtte ringe og sige jeg var forsinket. Hun blev så sur at jeg fik at vide jeg ikke kunne besøge hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 20. Juni, 2018 Sexkunder er nok dem der har: De dårligste biler - de går i stykker, kan ikke starte og punkterer for et godt ord De svageste børn og de travleste koner - for der bliver ringet barn syg i tide og utide De mest ustabile arbejdstider - bedst som de er på vej, bliver de kaldt på vagt Den dårligste hukommelse - selv om de netop har fået adressen, glemmer de hvor de skal hen og når aldrig målet Og så er der dem der faktisk ankommer, men har glemt at sætte p-skiven, ikke har hævet penge eller simpelthen har parkeret ulovligt - det kan også ske, hvis de er på cykel Vi må glæde os over alle de søde gæster, der godt kan finde ud af at besøge os, tak til Jer 6 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mester4u 957 Skrevet 20. Juni, 2018 Hvor mange her har så prøvet at lave en aftale med en GP, komme til aftalt tid og så få at vide at det tager en time inden hun har tid, fordi hun lige har taget en kunde ind, det har jeg selv oplevet et par gange, også med danske piger. Det er også dårlig kundeservice, ligesom de piger der lige pludselig ikke svarer efter at man er på aftalte sted og bare skal have husnummer eller lejlighed. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 20. Juni, 2018 Jeg har faktisk glemt pengene 2 gange Tidligere synes jeg at det var smart at hæve pengene i god tid, og så lade dem ligge i bilen... Men ja jeg glemte jo så bare at få dem med da jeg ankom Heldigvis fik jeg lov, til at overføre på mobilepay Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Prinz 5028 Skrevet 20. Juni, 2018 Er en gang blevet temmelig meget forsinket pga en snestorm. Gp var dog meget tålmodig og vi fik en hyggelig stund Hun påstod at jeg var dagens eneste gæst. Ved ikke om det passede, eller jeg bare var den eneste der rent faktisk tog kampen op sne masser og trafik kaos. Til et andet gp besøg havde jeg i forvejen hævet det aftalte beløb. Ved ankomst smed hun bare pengene ned i tasken uden at tælle og vi gik igang med det frække. 10 min efter jeg var kørt igen, tikkede der en sms ind med "hov hov frække der manglede 100kr". Ehhhhh pænt træls situation! Tjekkede selvfølgelig skuffen hvor de havde lagt da jeg kom hjem, men der lå ingen ekstra seddel, så ved ikke hvad der er sket. Kan være klogt nok lige at få talt beløbet ved ankomst til gp, så den slags situationer undgås Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 20. Juni, 2018 (edited) Nu er det faktisk ikke så mange gange at jeg har bestilt tid for nylig, kan faktisk ikke huske hvornår det er sket bortset fra aftaler, hvor man skal være fremme indenfor en time eller to, men for 10 år siden skete det af og til. Som regel har det været dagen før og i langt de fleste tilfælde til samme dag. Det er sjældent at jeg har bestilt tid flere dage i forvejen, men de gange, hvor jeg har gjort det, har jeg af og tid fortrudt. Jeg har bare ikke haft lysten, når dagen er kommet, eller måske har jeg i mellemtiden fået andre planer eller ladet mig friste af et andet tilbud. Det har jeg ærligt sagt de gange, hvor det er sket, og hvis kunderne finder på en anden undskyldning end den ærlige, så forstår jeg det godt. Jeg tror at jeg har aflyst tre gange, og de to gange har jeg fået en skideballe, og den den ene gang medførte afbuddet at jeg blev udelukket fra at besøge fruen i al fremtid. Men man skal selvfølgelig opføre sig anstændigt. Har man bestilt tid flere dage i forvejen, så aflyser man som minimum 48 timer i forvejen, har man bestilt tid dagen før, så aflyser man senest om morgenen - har man bestilt tid til senere samme dag, så melder man afbud hurtigst muligt. Man melder selvfølgelig ikke afbud 5 minutter før man skulle være mødt. Redigeret 20. Juni, 2018 af Finn1101 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 20. Juni, 2018 Finn, det sker at folk bestiller, og så ringer fem min efter og melder afbud, altså ikke i forbindelse med langtidsplanlægning. Men ok, heller melde afbud, end bare blive væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14445 Skrevet 20. Juni, 2018 Prinz skrev, for 21 minutter siden: Til et andet gp besøg havde jeg i forvejen hævet det aftalte beløb. Ved ankomst smed hun bare pengene ned i tasken uden at tælle og vi gik igang med det frække. 10 min efter jeg var kørt igen, tikkede der en sms ind med "hov hov frække der manglede 100kr". Ehhhhh pænt træls situation! Tjekkede selvfølgelig skuffen hvor de havde lagt da jeg kom hjem, men der lå ingen ekstra seddel, så ved ikke hvad der er sket. Kan være klogt nok lige at få talt beløbet ved ankomst til gp, så den slags situationer undgås Jep, det er altid en god idé at tælle efter, selvom det kan virke lidt akavet. Jeg har haft samme situation, bare modsat. Jeg fik en masse sirlig sammenfoldede sedler og smed dem bare på bordet. Da gæsten var kørt talte jeg og opdagede til min skræk, at jeg havde fået 500,- for meget. Normalt ringer jeg ikke til folk, men lige der gjorde jeg det altså, da jeg ikke ville risikere at han troede jeg snød med tiden, hvis han havde misforstået beløbet. Han var kommet for langt til at vende om, så det blev en tilgodeseddel i stedet. 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg