Hop til indhold

Recommended Posts

Så var jeg lige et smut forbi igår aftes ved 2330 tiden, bingo,  hun var iført en sort bodystocking top, der forsvandt ned i et par stramme korte cowboyshorts, høje plateau sko ,som hun næsten ikke kunne gå på  ;-) kørte lidt afsides på den anden side af sydhavnsgade ,mørk p-plads ,var i firmaets varevogn ,så vi hyggede os bag i denne i ca 30min,  sindsygt godt blow ,for at hun derefter red mig til jeg kom. Hun så så fræk ud,  lækker make-up og frække øjne, alt foregik med condom, efter aftørring med våd servietter, så alt i alt en lidt fræk oplevelse at dyrke lidt sex bag i varevognen, kørte hende tilbage og satte hende af ,og jeg forsvandt ud i natten,  500 spir og en go oplevelse,  og nu har jeg hendes mobilnr så er det lidt nemmere at aftale noget med hende næste gang, for der vil helt sikkert komme en dag hvor jeg må se hende igen….  ;-)

Go weekend derude… 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Allerede på side 1 i denne tråd kom Stabilizer med henstilling om ikke at afspore anmeldelsen. Ønsker man at debatere gadeludere og menneskehandel, så kan man gøre det i generel debat. 

Dette gælder også ServiceM og Tyrrion Lannister. 

Jeg skjuler et par afsporende indlæg. 

Bryan Mills

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge pigen i Sydhavnen.

Jeg har fulgt lidt med i ny og næ på forummet og faldt over denne anmeldelse,som jeg bare blev nødt til at følge op på.

Så igår kørte jeg forbi i går og snakkede lidt med pigen og aftalte at komme tilbage her til aften.

Jeg var der lidt tidligt her til aften og holdt overfor og ventede på,at hun kom. Det gjorde hun lidt over 22. Jeg kørte over,sprang ud og åbnede døren for hende og fik et knus og et fantastisk smil.

Pigen først - ung og lækker. Flot langt mørkt hår,feminine og sexede former,velplejet og høj hygiejne. Hun stank ikke af parfume,hvilket måske kan være en god info for nogen ;) Vi brugte en del tid på snakke,da jeg er ny i gamet,som jeg fortalte hende.

Hun fortalte,at hun hedder Jasmin,24 år og fra Bulgarien og har stået der ca 2 år. Det virkede plausibelt for mig :) Er selv 33 og skød hende en del yngre end mig selv. 

Sex foregik i bilen på bagsædet-blow og sex. Ingen hastværk her. Hun giver et dejligt blow,jeg måtte røre,og hun blev ret hurtigt våd under sex. Jeg kom i hende i doggy,og hun tjekkede kondomet holdt hele vejen bagefter. Det gjorde det og er glad for,at hun var omhyggelig med mig,for så er hun det nok med alle.

Jeg kørte hende tilbage og gav hende lidt ekstra for top service til en nybegynder. Ved ikke,om det er kotyme eller dårlig stil,men tænkte, det er penge,der kan gå udenom evt mellemmand,og jeg var og er virkelig glad for oplevelsen.

Pas godt på hende drenge,hun er ung og  sød og har fortjent at blive behandlet godt :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...