Hop til indhold
Flqdeis

Vil du været tilskuer til en omgang?

Recommended Posts

Jeg regner med at besøge en pige i løbet af lørdag eftermiddag/aften og synes det kunne være spændende at få en med på en kigger.

Så hvis der er en som har tid og lyst til at kigge med når jeg besøger en pige, hører jeg gerne hero. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er klar på en kigger ,det kunne være frækt.. Skriv hvis du vil ha mig med… 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flqdeis skrev, 1 time siden:

Det bliver nok omkring Valby/Vanløse/Rødovre/Hvidovre 

Spændende. Tid og området passer mig super fint. Jeg er også klar på at se på at I hygger! :-D

Skriv pm hvis det bliver til noget og du vil have mig med... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest James bond 007
Flqdeis skrev, for 20 minutter siden:

Jeg snakker lige med pdrhan, men hvis det falder på gulvet, skal jeg nok sige til :) 

Jeg er osse med på en kigger du skriver bare

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var ikke klar over der var så stor interesse - troede faktisk jeg skulle lede lidt :P men det er jo lige før at det skal rykkes hjem i private omgivelser, så kan jeg sætte en kasse øl frem og fodbold på tv'et og så holde "åbent hus" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flqdeis skrev, for 3 timer siden:

Jeg regner med at besøge en pige i løbet af lørdag eftermiddag/aften og synes det kunne være spændende at få en med på en kigger.

Så hvis der er en som har tid og lyst til at kigge med når jeg besøger en pige, hører jeg gerne hero. 

Tihi

Jeg er også meget interesseret engang - hvis du får lyst igen.

Jeg kan se der er nok denne gang - og jeg kan heller ikke lørdag

Men mangler du en anden gang så skriv gerne

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virker mere end almindelig svært at finde en pige, som vil tillade en ekstra fyr i værelset. Er der en som kender en som kunne være frisk? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti

Har du prøvet en massageklinik? 

Har ikke prøvet men har svært ved at forestille mig at det ikke skulle kunne lade sig gøre med Anna eller Tiffany på Seductiongirls eller Mia på Mon Cherie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flqdeis skrev, 1 time siden:

Det virker mere end almindelig svært at finde en pige, som vil tillade en ekstra fyr i værelset. Er der en som kender en som kunne være frisk? 

Hvad tilbyder du ekstra for at hun skal lade sig kigge på? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 27 minutter siden:

Hvad tilbyder du ekstra for at hun skal lade sig kigge på? 

ikke det der menes , det er en extra fyr der kigger på mens FLQDEIS hygger sig.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lacroix
pdrhan skrev, for 1 minut siden:

ikke det der menes , det er en extra fyr der kigger på mens FLQDEIS hygger sig.....

Tror han forstår udemærket. Han spørger om han tilbyder nogle ekstra penge til GP, for at få sådan en aftale istand.

Del dette indlæg


Link til indlæg
pdrhan skrev, for 1 minut siden:

ikke det der menes , det er en extra fyr der kigger på mens FLQDEIS hygger sig.....

Ja netop. Det er sgu da også det jeg skriver :) Hvis han kigger på ham, kigger han også på hende!

Men lad mig omformulere. Hvad tilbydes kvinden ekstra for at der er en mand mere i rummet?? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flqdeis skrev, den 20/6/2018 at 10:10:

Jeg regner med at besøge en pige i løbet af lørdag eftermiddag/aften og synes det kunne være spændende at få en med på en kigger.

Så hvis der er en som har tid og lyst til at kigge med når jeg besøger en pige, hører jeg gerne hero. 

Jeg er frisk:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...