Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet
ppd skrev, for 16 minutter siden:

Men så er vi på Amager og ikke Søborg?

Der står også amager i første link som ikke  virker.....

Skrevet

Jeg kan anmelde både Amager og Søborg......altså som steder ;-)

Skrevet
Thomsen skrev, for 4 timer siden:

Jeg kan anmelde både Amager og Søborg......altså som steder ;-)

Det ser vi frem til.

Skrevet
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det ser vi frem til.

Søborg er en lille forstad til København. Det er en forstad, som egentlig gerne vil være smart og fancy, men det omfattende motorvejsnet omkring bydelen gør, at det aldrig bliver helt så smart som Gentofte.

Amager er blot et hul, som er fuldt op med affald, hvorpå man så har etableret en større del af København. Amager har meget at byde på, men mest vigtigt af alt er den fine bro mod Sverige og lufthavnen - begge gode muligheder for at komme væk i en fart.

;-)

Ok @Borende X;-)

Skrevet
Thomsen skrev, for 2 timer siden:

Søborg er en lille forstad til København. Det er en forstad, som egentlig gerne vil være smart og fancy, men det omfattende motorvejsnet omkring bydelen gør, at det aldrig bliver helt så smart som Gentofte.

Amager er blot et hul, som er fuldt op med affald, hvorpå man så har etableret en større del af København. Amager har meget at byde på, men mest vigtigt af alt er den fine bro mod Sverige og lufthavnen - begge gode muligheder for at komme væk i en fart.

;-)

Ok @Borende X;-)

Det svarer nogenlunde til mine forestillinger om disse steder.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.