Hop til indhold
Sharkoon

Bangkok Massage Aalborg

Recommended Posts

Jeg var forbi for er par måneder siden. Sød og flot pige og et godt hj som afslutning, ved ikke om man kan få andet :D Men ved ikke om de har skiftet pige, men ellers er 200 kr for en times massage ikke meget. Men giv en beretning, hvis du smutter forbi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lyder spændende, det der tiltaler mig er at indgangen er noget mere diskret end alle de andre steder i Aalborg. Jeg giver en beretning hvis jeg aflægger et besøg!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi for er par måneder siden. Sød og flot pige og et godt hj som afslutning, ved ikke om man kan få andet :D Men ved ikke om de har skiftet pige, men ellers er 200 kr for en times massage ikke meget. Men giv en beretning, hvis du smutter forbi.

200 kr for en times massage lyder meget billigt. Hvordan er massagen, ved de hvad de laver?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Jeg har været der for et stykke tid siden. Du skal ind i baggården og så op ad en trappe der. Der er ikke adgang fra Reberbanegade.

Min oplevelse var et lidt snusket sted, hvor det ikke var massage, der var det væsentlige. Jeg tror, de har skiftet pigerne ud, så min oplevelse af uengageret sex har ingen værdi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Bangkok for nogle uger siden, ringede omkring kl 1715 for at lave en aftale men hun sagde at der lige var kommet en kunde og viser det sig så senere at hun sagde at de lukkede kl 17. Pga. hendes dansk kundskaber forstod jeg ikke helt at de var lukket, så jeg spurgte bare om jeg kunne komme kl 1830 og det sagde hun så ok til :D

Ret fleksibelt egentlig da det gik op for mig at det var efter lukke tid, tænkte så at der måske var nogle fordele i at være dagens sidste kunde. Men det var det ikke helt, det var egentlig en ok massage men bar tydeligt præg af at hun var træt efter en lang dag hvilket hun også sagde. Efter massagen bliver man vasket med varmt vand egentlig meget rart at få vasket overskydende olie af og så sagde hun slut, ingen hj...igen fordi hun var træt og så sagde hun at der nok skulle være afslutning hvis jeg kom en anden gang.

Men ok oplevelse for 200 kr, må siges at være ret rimeligt ved ikke hvad et hj koster?! Fandt også ud af at det var muligt at lave en aftale udenfor åbningstid og i weekenden man skulle bare prøve at ringe.

Pigen var egentlig ret pæn og med en ok dejlig krop med et sæt faste bryster, måske omkring de 30-35 år.

Har besluttet mig for at komme tilbage engang noget tidligere på dagen og se hvad der sker når hun er mere oplagt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...