Hop til indhold
Guest jal123

Gina Faith

Recommended Posts

Lille anmeldelse af denne skønne kvinde.

Gina er en kvinde som jeg har beundret i utrolig lang tid, dog havde jeg aldrig fået besøgt hende, hvilket var en skam. Da jeg så læste tråden herinde på Eroguide samtidig med at Gina lancerer hendes nye VIP klub, så måtte jeg simpelthen tilmelde mig. Og da hun så sender hendes førte mail ud til VIP klubben er jeg ikke i tvivl om at tiden var inde!

Jeg startede med at maile hende, hvor hun svarede tilbage indenfor nogle timer. Bestilte først en halv time, men ændrede hurtigt mening og skiftede til en time. Fik også ønsket at hun tog sit studine tøj på, samt at hun satte sit hår op, hvilket altsammen blev opfyldt da jeg mødte hende.

Da jeg ankom til adressen i Rødovre, blev jeg med det samme vist ind i værelset af Ginas tlf. dame. Værelset er kæmpe stort, med den største seng/platform jeg nogensinde har været ude for i mit liv. Man falder i hvert fald ikke ud af sengen. Jeg satte mig til rette i sofaen og ventede på Gina skulle komme ind og modtage mig, der gik lige 5 min før hun kom ind, men dette havde åbenbart været på grund af hun lige skulle sætte håret op, som jeg havde ønsket (de 5 min blev bare forlænget i sidste ende). Men da hun kommer ind ser man en rimelig høj pige med nogle flotte ben, gode bryster (C-skål, ikke ægte så vidt jeg ved, men dejligt bløde, og virker til hun elsker når man kærtegner hendes bryster), og nogle vildt intense øjne! Det er som om hun kigge helt ind i dig og siger, lad os udforske den erotiske verden sammen. Jeg vil skyde hende til at være midt 30'erne, hvor jeg vil mene hendes billeder er ægte (nogle tatoveringer så vidt jeg husker, men ikke mange). Hvis man er til helt unge piger er Gina efter min opfattelse ikke det rette valg, men personligt foretrækker jeg en rigtig kvinde.

Noget som er vildt dejligt sammen med Gina er, at hun er så pirrende og legesyg på en sexet måde , at man ikke kan lade vær med at smile. Der gik ikke 2 min før jeg fik mit første blide tungekys, hvor hendes hænder gik på opdagelse samtidig. Hun kunne godt lide jeg ikke var helt korthåret, så hun havde noget hun kunne køre hænderne igennem. Hun spurgte diskret til hvad der skulle ske i denne session, hvor til jeg sagde jeg synes vi skulle studere noget anatomi sammen - Hvilket åbenbart er hendes favorit fag. :)

Efter et stykke tid med masser af dejlige kys konstaterede hun, at jeg havde for meget tøj på, hvorefter hun langsomt begyndte at tage tøjet af mig, og jeg af hende. Da hun tog mine bukser af blev hun dernede, hvor hun begyndte at slikkede mine kugler og skaftet rigtig sensuelt, mens hun kiggede på mig med hendes smukke øjne, hvilket var SUPER frækt! Vi gik derefter hen til sengen, hvor hun lige skulle ligge et håndklæde på først, hvor hun virkelig struttede med røven, så jeg fik et dejlig udsyn til det hele (igen den lejesyge del af hende). Vi blev begge enige om at en gang oralsex var en glimrende start så hun startede med langsomt at slikke mine kugler, for derefter til sidst at satte en gummidreng på og begyndte et glimragende blowjob. Denne del af agten gjorde hun gramragende. Hun variere tempoet godt, så man både får noget ud af det orgasmemæssigt, samt den lidt sensuelle lej der kan være over denne del af akten. Dog mente hun at hun var meget distraheret (Og gerne ville være lidt selvisk, sagde hun til mig, da dette åbenbart var noget hun godt kunne lide), da jeg samtidig stimulerede hendes G-spot, hvilket gjorde hende ret våd og hun fik nogle trækninger undervejs, hvor hun lige måtte have vejret mens man kunne høre hende stønne lige så stille. Herefter tog jeg lidt styrringen, og tog hendes ben over mit hoved til en 69'er, hvor jeg samtidig med at slikke hendes klitoris kørte mine fingerspidser over hendes ryg, balder og baglår, som jeg fik god respons på, da det endte med hun kom så hele hendes krop sitrede. Drillede hende lidt de næste 2-3 minutter ved at pirre hende omkring hendes mis og baller, hvilket det virkede som om hun syntes om. Herefter skiftede vi til cowgirl, hvor hun begyndte at ride mig. Hun holdt et dejligt tempo, samt masser af øjenkontakt og nu dybe tungekys. Hun så fantastisk ud i denne position! Herefter en missionær med hendes ben løftet op, så man bedre kan trænge dybt ind i hende. Her blev hun rigtig vild, og stønnede meget når man stødte helt i bund (tror hende mis er en smule følsom:) ). Mente også vi skulle prøve en doggy, og hun ser også fantastisk ud i denne position, da hun har en formidabel numse. Lagde hende også på maven med samlede ben, hvor jeg så tog hende i hendes mis. Dette var en genial position for mig (forhåbentligt også hende), da ens penishoved rammer g-punktet - hvilket fik hende til at stønne meget intenst - samtidig med ens penishoved bliver mere stimuleret end ved at gå dybt. Herefter skiftede vi til en cowgirl igen, hvor hun red mig dejligt længe (man kunne se hun begyndte at svede en smule, hvilket gjorde det super hot). Så var sessionen ved at være slut og det endte med at majoren endnu engang måtte overgive sig, og sende flere kompagnier ud af kasernerne.

Vi lå til sidst og snakkede en smule, og vi gik da også 10 min over tid, hvilket hun ikke havde noget imod. Alt i alt i en SUPER oplevelse! :) Ved mange siger man ikke kan give en person karakterer, men jeg har fået karakterer siden jeg var 10 år gammel, og det har virket fint for mig.

7/10 for hendes krop (Hun er en dejlig kvinde, ikke modelkrop, men tæt på)

8/10 for ansigt (elsker frække øjne hvilket hun besidder)

8/10 for hendes blowjob

9/10 for selve sex akten (Den kvinde kan sit kram)

9/10 for oplevelsen. :) ( Hele Ginas indlevelse og væremåde er for mig det som gør oplevelsen så satans fremragende)

Gina er helt klart en pige jeg skal se igen. Har aldrig besøgt en glædespige fast, men hvem ved, dette kunne meget vel være Gina efter denne oplevelse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft glæden af at besøge Gina i en del år nu og hun er simpelthen bare den dejligste af dem alle.

Oplevelserne har bevæget sig væk fra alm købesex over i " det rager ikke jer andre" oplevelser, så der dukker ingen anmeldelser op fra min hånd.

Men fantastisk det er hun.

Del dette indlæg

Link til indlæg

The youngster og Plaskeren, jeg kan kun give jer ret. Gina er i en klasse helt for sig selv, her er der nærvær og intensitet for alle pengene. Man bliver lukket ind i en helt anden verden, hvor man glemmer alt om dagligdagen og er til stede i en oase, hvor begær og liderlighed tager over... dejlig tøs. Glæder mig til næste møde, hendes oliepirring kan anbefales.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er sjovt nok også derhen, jeg er ved at bevæge mig, og besøger man en fast pige, er det vel ret beset også begrænset hvor meget nyt, man har at kunne meddele omverdenen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for en dejlig anmeldelse Youngster, selv jeg får lyst til at besøge hende :)

Godt at du gider at skrive anmeldelser, selv gør jeg det i ny og næ fordi

jeg føler at jeg skylder noget, har fået gode oplevelser og sikkert også

sparet en masse penge ved at læse andres anmeldelser.

Hvad skulle vi ellers med en side som denne?

VH

OD

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak Youngster for en anmeldelse, der efterlader indtrykket af at den fysiske og den mentale del af oplevelsen er gået op i en højere helhed, på en måde der nok er af de lidt sjældnere, som få piger formår at yde gæsten i særklasse over, kan det virke til, over middel :?:

Kun synes jeg at din anmeldelse havde fortjent at du oprettede den som et nyt indlæg, og ikke blot som et indlæg i en allerede fortløbende tråd om Gina Faith's forræffeligheder.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kun synes jeg at din anmeldelse havde fortjent at du oprettede den som et nyt indlæg, og ikke blot som et indlæg i en allerede fortløbende tråd om Gina Faith's forræffeligheder.

Jeg er helt enig med Rejsenetværk, det er ærgerligt at en god anmeldelse bare bliver hægtet på en gammel anmeldelse fra juni, hun fortjener helt sikkert bedre. :?

Gina Faith er, efter min mening, den ultimative glædespige man kan møde, når man søger en GFE oplevelse. Et besøg er ikke bare noget, man bare glemmer bagefter.

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

fin skivet af youngorst 8-)

også kan det vil være lige merget om hvor den er skivet ,om det er i det rigtigt forum eller det forkerte,godt skivet yongurst bliv bare ved med det og lad så bare de andra mukke lidt :roll:

mvh bager ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg kan godt se at vær anmeldse fortjener sit eget inlæg i et ny streng men jeg syns osse på det andet side at det moske er megen smart at det står mange ting om det sammen pige samlede i en lang streng. nu er det 3 anmeldser i den her strenge fra forskællig vinkeler og forskællig oplevser og det er der enligt meget spænding og læse. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke enig med Bager og Tom. Jeg synes, at man får et bedre overblik over selve anmeldelserne, når de står først i en tråd fremfor at man lede efter dem mellem 30-40 indlæg, som det er tilfældet her, men sådan er vi jo så forskellige. :idea:

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...