Hop til indhold

Recommended Posts

Billeder passer 100% Uden tvivl den smukkeste pige (herunder medregnet kromosom XX tøser), jeg har set længe. Jeg kunne sagtens have hende med på en dinnerdate eller to. Smukt selskab

Del dette indlæg


Link til indlæg
thekingslayer skrev, den 19/7/2018 at 01:12:

Billeder passer 100% Uden tvivl den smukkeste pige (herunder medregnet kromosom XX tøser), jeg har set længe. Jeg kunne sagtens have hende med på en dinnerdate eller to. Smukt selskab

Kan man lokke dig til at skrive en anmeldelse af hende? Har gået og kigget på hendes annonce i noget tid, og overvejer at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I have visit her once, it was a great date. She is even more prettier as her photo’s. Her English is very good and she loves conversation. Her kissing is ok it’s gentle more as teasing/playful. She has very lovely sexy breasts who fitted her body perfect, her toy is working fine and it’s above average for Thai transgender. Her massage is good and strong but not very erotic, she doesn’t tease you so much as forplay to the next part. I got a very good blowjob, tighter whit her fingers around my balls what made me come little unexpected. So time was by that moment already close to an hour. So for the rest I hope that my boss sent me quickly back to Århus. I had a really good time whit her and I hope To see her much more. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Pedro38

Jeg har været forbi hende. 

Hun er vanvittig smuk. Er virkelig en kvinde med pik. 

Hun er dejlig at være sammen med som GFE - ikke så kinky. 

Eneste minus er, at hendes boller er enorme. 

Men pikken er dejlig :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg havde en aftale med hende i dag, men blev desværre brændt af af hende. Jeg ringede som aftalt 10 minutter før aftalen, men hun tog ikke telefonen. 
Håber at jeg kan få fat i hende på et andet tidspunkt, da jeg godt nok gerne vil besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
79tretten skrev, den 10/11/2561 at 23 นาฬิกา 23 นาที:

ไม่รู้จักเธอ แต่มีคนอื่น ๆ ที่ดูหัวข้อ " Fresh and sexy Ts" ในฟอรัมนี้

บางทีคุณควรพิจารณาอีกหนึ่งเรื่อง หลายคนมีความสุขที่จะTina และมะพร้าวอ่อนผอมและน่าอัศจรรย์ใจ

มิฉะนั้นให้ดูความเห็นที่นี่และที่ Shemalewiki.com

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 21 timer siden:

@ Coco.cara

จริงๆเพียงแค่หวังว่าคุณจะไปโคเปนเฮเกนในวัน (และเร็ว ๆ นี้ :-))

Daddy,I’m in århus 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bull skrev, den 13/9/2561 at 18 นาฬิกา 18 นาที:

ฉันได้ไปที่นี่ครั้งเดียวมันเป็นวันที่ยอดเยี่ยม เธอสวยมากยิ่งกว่ารูปถ่ายของเธอ ภาษาอังกฤษของเธอดีมากและเธอรักการสนทนา ที่นี่จูบก็ดีมันอ่อนโยนมากกว่าการล้อเล่น / ขี้เล่น เธอมีหน้าอกเซ็กซี่ที่น่ารักมาก ๆ ซึ่งเหมาะกับร่างกายของเธอที่สมบูรณ์แบบของเล่นของเธอทำงานได้ดีและสูงกว่าค่าเฉลี่ยของคนไทย การนวดที่นี่ดีและแข็งแรง แต่ไม่ค่อยมีความเร้าอารมณ์มากนักเธอไม่ได้ล้อเล่นให้มากเท่ากับการแสดงบทต่อไปในส่วนถัดไป ฉันมี blowjob ดีมากกระชับนิ้วมือเล็กน้อยรอบลูกของฉันซึ่งทำให้ฉันมาเล็กน้อยที่ไม่คาดคิด Zo ได้รับความสนใจเป็นอย่างมากในขณะนี้ ดังนั้นสำหรับส่วนที่เหลือฉันหวังว่าเจ้านายของฉันส่งฉันกลับไปที่ Aarhus อย่างรวดเร็ว ฉันมีช่วงเวลาที่ดีมากและเธอหวังว่าจะได้พบเธอมากขึ้น 

I hope to see you again soon 

B107FF16-3940-4EE6-86BB-8BA131453632.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
1955 skrev, den 20/11/2561 at 21 นาฬิกา 41 นาที:

มาที่โคเปนเฮเกนโคโค่อร่อยคุณจะได้รับการเข้าชมเป็นจำนวนมากฉันแน่ใจ

KH

1955

See you tomorrow in Copenhagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coco.cara skrev, for 15 minutter siden:

See you tomorrow in Copenhagen 

 

Coco.cara skrev, for 15 minutter siden:

See you tomorrow in Copenhagen 

whau.. :-)  :-) for how long time will you stay? -I have time om Tuesday

Del dette indlæg


Link til indlæg
Wicker skrev, for 22 timer siden:

That is super, really hope to see You :-)

Hej Wicker - fik du besøgt coco idag?

Jeg synes det var noget rod.Først skriver hun at hun kommer idag, jeg skriver med hende om vi kan ses på tirsdag, det siger hun ok til. Da jeg skriver om mødetid er det ok. Så skriver hun retur, at hun først kan ½ time senere,, ok for mig. Hun slutter med at skrive, at hun slet ikke er her længere end idag?? Så både hun og jeg går glip af en go oplevelse.

1955

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@1955 Nej desværre, men bærer det meste af skylden selv. Blev nødt til at arbejde hele søndagen og havde håbet hun var her lidt længere - måske noget er ået galt omkring logistikken for hende.

Håber hun kommer igen og gerne for flere dage

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...