Hop til indhold

Recommended Posts

Kvindebeundre skrev, for 22 minutter siden:

Hej Alle,

Jeg var lidt nysgerrig efter at høre om der er nogen der har besøgt Lori https://annoncelight.dk/showad/240591, i nyere tid som kunne give en kort beskrivelse/anmeldelse af deres besøg?

Kvindebeundren

Hold k*** en pik på billede nr. 4 ;)

Laver hun film eller er fyrene på billederne blot kunder? Ligner ikke umiddelbart danske mænd men hvis det er kunder der er med på billederne så er det frisk gjort...

Del dette indlæg


Link til indlæg
DK fyr 34 skrev, for 2 minutter siden:

Hold k*** en pik på billede nr. 4 ;)

Laver hun film eller er fyrene på billederne blot kunder? Ligner ikke umiddelbart danske mænd men hvis det er kunder der er med på billederne så er det frisk gjort...

hehe jeg tror det er nogen modeller, men det er et rent gæt fra min side ... man kan godt få lidt præstations angst med de billeder ;).

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tog kontakt til hende med ønsket om det lidt bizarre, efter at været blevet tippet af en anden i min tråd om "3 triste dominaer". 

Vi havde lidt korrespondance og hvis hun skulle opfylde mine ønsker, så skulle jeg stå til rådighed mere end en gang. 

Hun virker sød, men er meget modsigende i sine argumenter og jeg valgte at trække stikket, da jeg ingen tillid havde til hende. Og ser man på hendes profil på annoncelight, så klør jeg mig sgu lidt mere i nakken. 

Håber at du får lidt bedre held :(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Walter the Licker skrev, 1 time siden:

Jeg tog kontakt til hende med ønsket om det lidt bizarre, efter at været blevet tippet af en anden i min tråd om "3 triste dominaer". 

Vi havde lidt korrespondance og hvis hun skulle opfylde mine ønsker, så skulle jeg stå til rådighed mere end en gang. 

Hun virker sød, men er meget modsigende i sine argumenter og jeg valgte at trække stikket, da jeg ingen tillid havde til hende. Og ser man på hendes profil på annoncelight, så klør jeg mig sgu lidt mere i nakken. 

Håber at du får lidt bedre held :(

 

Mange tak for info Walter :).

Jeg vil prøve at kontakte hende, og høre lidt nærmer for at danne mig et bedre indtryk, og se om jeg måske ved lejlighed skulle kigge forbi.

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg
JohnBlow skrev, den 17/6/2018 at 21:19:

Jeg var hos hende i lørdags. Lad mig se om jeg kan skrive et review i løbet af ugen når jeg er ved en PC.

@Kvindebeundre Er der noget bestemt du gerne lige vil have svar på? 

Hej John, mange tak for dit skriv, du må meget gerne skrive et review, og nej der er ikke noget specifikt ihvertfald ikke i første omgang, vil heller høre dit indtryk/review uden at jeg på nogen måde har påvirket hvad du skriver.

Så kan jeg altid stille spørgsmål bagefter hvis ok.

Igen tak for din respons, og fortsat god aften :).

Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kvindebeundre skrev, den 20/6/2018 at 17:19:

Hej John, mange tak for dit skriv, du må meget gerne skrive et review, og nej der er ikke noget specifikt ihvertfald ikke i første omgang, vil heller høre dit indtryk/review uden at jeg på nogen måde har påvirket hvad du skriver.

Så kan jeg altid stille spørgsmål bagefter hvis ok.

Igen tak for din respons, og fortsat god aften :).

Kvindebeundre

Anmeldelse skrevet. Er på det korrekte forum

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...