Hop til indhold
JohnBlow

(Freelance) Lisa i Valby - nu taget hjem

Recommended Posts

Jeg besøgte Lisa i mandags. Hun er bare mums. Bedste blow i meget lang tid og fræk og grinende. Hun er uddannet som  tolk og hendes engelske er derefter. Jeg bookede 45 min med mega; nået ikke til sex delen i første omgang da hun bare var for god. Hun fangede alle min hints fx da vi stod og kyssede i starten puffede jeg let på hendes skuldre. Hun kiggede mig dybt i øjnene (de er meget frække og smilende) og sagde med et smil om munden:”Ah .. you want me down there”. Sluttede første runde i munden på hende mens hun forsigtigt gnubbede mit hul. Fantastisk.

Efter det bedste “Pillow talk” jeg har haft med en GP prøvede hun at få liv i dyret igen og det blev til en lille smule frem og tilbage - jeg kunne ikke. Men igen; at ligge oven på hende, dybe kys og se hende i øjnene helt tæt på er et billede der er brændt i min hukommelse.

Håber hun dukker op igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tømreren skrev, for 4 timer siden:

Men hvorfor starte endnu en tråd, når der allerede er flere tråde der omhandler hende...

Jeg plejer ikke at skrive reviews som svar til andres review. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
JohnBlow skrev, for 43 minutter siden:

Jeg plejer ikke at skrive reviews som svar til andres review. 

Hmm - du skrev onsdag, at du havde besøgt hende og hun var rejst hjem igen...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 4 minutter siden:

Hmm - du skrev onsdag, at du havde besøgt hende og hun var rejst hjem igen...

 

Ja og jeg var begyndt at skriv i den tråd, tanken var bare tre linjer, men så udviklede det sig til en længere tekst og jeg besluttede at skrive den i en ny tråd i stedet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...