Hop til indhold
Borende X

Hedomax

Recommended Posts

Nu er det vist galt med Hedomax.com igen. Siden ser ud til at være gået ned eller er blevet hacket.

Jeg har holdt lidt øje med sitet, og trafikken er ikke voldsom stor.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har samme oplevelse - den har været nede et par dage. Nu må man da ikke håbe, at ejeren er taget på en lang ferie igen. Den lange tid med ustabilitet og lidt skrantende forklaringer, har helt klart kostet kunder i butikken. Men i mine øjne er der plads til både denne fremragende side og så Hedomax, men sidstnævnte skal da til at oppe sig lidt, hvis siden skal overleve og trods løfter, har jeg ikke kunnet konstatere hyppigere opdateringer og vedligeholdelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, sker der ikke snart noget, bliver det desværre nok enden på Hedomax.com. Vi så jo, hvor desperate vi blev i november, da sitet var nede i længere tid. Folk fandt andre veje, ikke mindst Gimel.

Det er lidt ærgerligt med Hedomax. Selvom jeg ikke længere selv skriver der (webmaster kunne ikke overkomme at hjælpe mig med mine gl. adgangskoder), kigger jeg på nye indlæg. De er som tidligere skrevet blevet markant færre.

Der er også nogle træk ved Hedomax, som jeg savner her på ero'en: Stjernemarkeringen, krakkortene over gerningsstederne samt – ikke mindst – den systematiske oversigt, der er nyttig, hvis man f.eks skal på et kursus i Vestjylland og vil se, hvad der rører sig i området.

Her var måske et par ideer til vort eget herskab, hvis Hedomax går helt heden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en beklagelig udvikling for hedomax, men desværre samtidig ikke overraskende, når sitet var nede i flere måneder uden forklaring. Ikke før sitet her udfyldte hullet, hvor så det blev opklaret at ejeren havde være bortrejst, og når han prøver at komme igen, starter han med at holde 4 ugers ferie.

Trods en fortjent stor goodwill og alle gode ønsker om en succesfuld tilbagekomst, kan ingen goodwill konto holde til at en admin lægger ud på denne facon, særligt ikke når så mange allerede havde fundet vej herover, og han kunne se hvor dygtigt, og stabilt dette site blev og bliver drevet.

Pt skal vi nok ikke vurdere Eroguide.dk på hvad sitet mangler i forhold til Hedomax.com, men alene på hvor godt et tilbud det er i sin første udgave, mens vi afventer den version 2 som admin har under udvikling.

Når derimod version 2 går i luften, kan vi forholde os til, hvilke forbedringer sitet indeholder, eventuelt tilsvarende mangler.

Er sikker på at admin for Eroguide.dk allerede har medtaget en del af de ønsker til version 2, som han har iagtaget udtrykt af brugerne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Netværk.

Jeg er helt enig i, at vort nuværende herskab giver et langt bedre tilbud end tilforn, ikke mindst hvad stabilitet og hastighed angår.

Jeg var dog ikke klar over, at der var en hel v.2 på beddingen. Jeg havde opfattelse af, at det drejede sig om en justering hist og pist. Men det skulle glæde mig, hvis flere elementer fra Hedoconceptet blev integreret her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det jeg mest ville begræde, hvis Hedomax forbliver offline, er den guldgrube af brugeranmeldelser, som ville gå tabt.

Derfor et stående tilbud til Admin på Hedomax: Skulle du vælge at kaste håndklædet i ringen og opgive at videreføre sitet, vil jeg meget gerne sætte et søgbart anmeldelses-arkiv op. Alt der kræves er en PM og relevante database-udtræk.

I mellemtiden kan vi stadig søge hedomax-anmeldelser i Google's webcache.

/snakie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til, at Hedomax er kommet i gang igen.

Man må håbe for det gamle, hæderkronede site, at det er blevet mere stabilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det ser ud til, at Hedomax er kommet i gang igen.

Man må håbe for det gamle, hæderkronede site, at det er blevet mere stabilt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...