Hop til indhold
NoobGPexplorer

Ingen undskyldninger mere. Jeg har smagt!

Recommended Posts

Jeg fik en omgang super sex i går og var max tændt da kanonen skulle fyres af. 

Der sker det, at hun sutter og spiller og som en beholder under tryk, fyres klatten af som en gejser. 

Jeg ligger på ryggen og der er så meget tryk på at jeg selv får en decideret facial og et sprøjt ender så også direkte i min mund. Jeg tænker “wow. Hvad gør jeg nu?” 

Beslutter så at vise hende det, smile, smage, synke og sige mums. Det grinte hun selvfølgelig af. 

Nå men så fik jeg altså smagt min egen klat. Det var helt neutralt så piger:

Der er INGEN undskyldninger for at spytte min klat ud mere!! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg producerer en del "præ-sperm", så jeg "savler" en del. Når den dejlige kvinde man er sammen med giver superfransk, kan man ikke undgå at "smage" sig selv, når der også snaves igennem.

Det er ikke dårligt, men decideret at få klatten i munden, må vel være som at synke en snotklat.

Del dette indlæg


Link til indlæg
SpankingSub skrev, for 57 minutter siden:

Jeg forventer at en GP tager klatten i munden og synker. 

Men jeg udsætter ikke nogen for noget jeg ikke selv har prøvet...

Så jeg har også smagt og det er lidt salt men ikke værst :-) 

Faktisk er det mest kulhydrater. Dvs det smager sødligt. 

De smagskirtler der opfanger den søde smag sidder forrest i mundhulen. 

De der opfanger salt smagen sidder bagerst i mundhulen.

Jeg kan derfor konkludere at du har lavet en deep throat :mrgreen:

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Faktisk er det mest kulhydrater. Dvs det smager sødligt. 

De smagskirtler der opfanger den søde smag sidder forrest i mundhulen. 

De der opfanger salt smagen sidder bagerst i mundhulen.

Jeg kan derfor konkludere at du har lavet en deep throat :mrgreen:

Det er svært på sig selv :-)

alternativet er at man synker B)

iøvrigt går jeg indfor genbrug :-) 

Redigeret af SpankingSub

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Smagen varier altså en del alt efter hvad man også har spist lige som hvis man ryger konsistensen varier nu også. Og vil gerne understrege noget smager virkelig fælt og næsten brænder i munden :D

men nogen har også en yderes velsmagende aflevering.

og ja jeg tør ikke satse også derfor jeg ikke tilbyder slug :biggrin:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 3 minutter siden:

Smagen varier altså en del alt efter hvad man også har spist lige som hvis man ryger konsistensen varier nu også. Og vil gerne understrege noget smager virkelig fælt og næsten brænder i munden :D

men nogen har også en yderes velsmagende aflevering.

og ja jeg tør ikke satse også derfor jeg ikke tilbyder slug :biggrin:

 

Det er korrekt. Hvis en pige er storryger kan jeg smage det. Og det er ikke godt. Hvis hun bare ryger lidt, kan jeg ikke registrere noget. Det er nok det samme for mænd (Piiiiiiist Stella - jeg er ikke ryger ;) ) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Det er korrekt. Hvis en pige er storryger kan jeg smage det. Og det er ikke godt. Hvis hun bare ryger lidt, kan jeg ikke registrere noget. Det er nok det samme for mænd (Piiiiiiist Stella - jeg er ikke ryger ;) )

Præcis. Og hvis en pige lugter af kemikalier i f.eks håret, skal de nok skjule en ryger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 7 timer siden:

Smagen varier altså en del alt efter hvad man også har spist lige som hvis man ryger konsistensen varier nu også. Og vil gerne understrege noget smager virkelig fælt og næsten brænder i munden :D

men nogen har også en yderes velsmagende aflevering.

og ja jeg tør ikke satse også derfor jeg ikke tilbyder slug :biggrin:

 

Mit er altså for godt til at spytte ud søde milf. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Det er korrekt. Hvis en pige er storryger kan jeg smage det. Og det er ikke godt. Hvis hun bare ryger lidt, kan jeg ikke registrere noget. Det er nok det samme for mænd (Piiiiiiist Stella - jeg er ikke ryger ;) ) 

 

Jeg ryger altså (desværre), og smagen er fin. Så fin at jeg gerne giver stella en gratis smagsprøve. 8)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Aarhuselsker skrev, for 18 timer siden:

Det er korrekt. Hvis en pige er storryger kan jeg smage det. Og det er ikke godt. Hvis hun bare ryger lidt, kan jeg ikke registrere noget. Det er nok det samme for mænd (Piiiiiiist Stella - jeg er ikke ryger ;) ) 

 

Jeg er heller ikke selv ryger men ja det påvirker smagen samt krydret mad, hvidløg ,asparges  :wacko: men lever man sundt så er klatten oftest også lækker :rolleyes: ellers kan ananas gøre mange gode ting ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, 1 time siden:

Jeg er heller ikke selv ryger men ja det påvirker smagen samt krydret mad, hvidløg ,asparges  :wacko: men lever man sundt så er klatten oftest også lækker :rolleyes: ellers kan ananas gøre mange gode ting ;) 

Jeg er lidt imponeret over dine felt-undersøgelser. 

“Uhmm den var god. Hvad har du fået at spise?” 

Der skal alligevel nogen klatter til før man har et overblik. :)

Jeg havde spist et rundstykke med smør samt en skinkesandwich den pågældende dag, og da var smagen som nævnt neutral. 

Jeg skal ikke kunne sige om der måske er forskelle fra mand til mand således at nogle altid har en hmmmm .,.. lækker klat mens andres altid smager besk. 

Interessant spørgsmål. .... Nej jeg er ikke den der laver en forskningsrapport. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 5 timer siden:

Jeg er heller ikke selv ryger men ja det påvirker smagen samt krydret mad, hvidløg ,asparges  :wacko: men lever man sundt så er klatten oftest også lækker :rolleyes: ellers kan ananas gøre mange gode ting ;) 

Stella,

du skriver hvis man lever sund så er klatten ofte lækker :-)

sundt? Dvs ingen røg og alkohol?

Tilgengæld skulle ananas forbedre smage. Ananas frugt eller har juicen den samme effekt?

andet som gør klatten lækker?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
NoobGPexplorer skrev, for 16 timer siden:

Jeg ryger altså (desværre), og smagen er fin. Så fin at jeg gerne giver stella en gratis smagsprøve. 8)

Det må være dine smagsløg :D ej tror da på dig hvis du selv har smagt men jeg lader mig ikke lokke :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
NoobGPexplorer skrev, for 4 timer siden:

Jeg er lidt imponeret over dine felt-undersøgelser. 

“Uhmm den var god. Hvad har du fået at spise?” 

Der skal alligevel nogen klatter til før man har et overblik. :)

Jeg havde spist et rundstykke med smør samt en skinkesandwich den pågældende dag, og da var smagen som nævnt neutral. 

Jeg skal ikke kunne sige om der måske er forskelle fra mand til mand således at nogle altid har en hmmmm .,.. lækker klat mens andres altid smager besk. 

Interessant spørgsmål. .... Nej jeg er ikke den der laver en forskningsrapport. :D

https://www.shytobuy.dk/saed-smag.html

nu ser jeg også mange sjove udsendelser/dokumentare og har også smagt min del og jep smag og livstil hænger sammen ;) nu det ikke fordi man skal købt alt muligt for det smager men her står det også hvad kost osv. Gør ved smagen ;) 

You want to deliver the sticky  stuff  you have to eat up boys :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
SpankingSub skrev, for 28 minutter siden:

Stella,

du skriver hvis man lever sund så er klatten ofte lækker :-)

sundt? Dvs ingen røg og alkohol?

Tilgengæld skulle ananas forbedre smage. Ananas frugt eller har juicen den samme effekt?

andet som gør klatten lækker?

Jeps ingen røg ,alkoho, kaffe hvidløg har lagt et link ind oven over hvor der står hvad der er godt og skidt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 6 minutter siden:

Jeps ingen røg ,alkoho, kaffe hvidløg har lagt et link ind oven over hvor der står hvad der er godt og skidt :D

Tak det vil min slavetøs blive glad for!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
SpankingSub skrev, for 9 minutter siden:

Tak det vil min slavetøs blive glad for!

Det er jeg ret sikker på og kan være hun tigger efter mere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 5 minutter siden:

Det er jeg ret sikker på og kan være hun tigger efter mere ;)

Nu er det faktisk lige gyldigt hvad hun kan lide og hvad hun vil. Hun får det som jeg synes hun skal have uanset om det smager grimt eller gør ondt. :-)

Men en gang imellem når hun har været dygtig bliver hun belønnet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden:

Det der er noget en vaganer tumbe har skrevet, for at fremme sin sag :mrgreen:;)

Syntes ellers jeg så kød på menuen også :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 2 minutter siden:

Syntes ellers jeg så kød på menuen også :biggrin:

Nope, det er under undgå :mrgreen:

You go check girl 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Nope, det er under undgå :mrgreen:

You go check girl 

  • Magert kød - Kød med slankere proteiner er både godt for dit helbred og din sæd smag. Lettere kød kan hjælpe dig med at få en mindre saltet smag. Spiser du meget oksekød, bør du overveje at erstatte det med fisk eller kylling. Det vil både være bedre for dit helbred, men også forbedre din sæd smag.

jeg har styr på mine ting haha :D:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Milfen Stella skrev, for 4 minutter siden:
  • Magert kød - Kød med slankere proteiner er både godt for dit helbred og din sæd smag. Lettere kød kan hjælpe dig med at få en mindre saltet smag. Spiser du meget oksekød, bør du overveje at erstatte det med fisk eller kylling. Det vil både være bedre for dit helbred, men også forbedre din sæd smag.

jeg har styr på mine ting haha :D:wub:

Vi se vist ikke samme sted ;) 

 

shydk-semenhance-infograph.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella
Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden:

Vi se vist ikke samme sted ;) 

 

shydk-semenhance-infograph.jpg

Haha nej det tror jeg heller ikke men det er nok fordi noget kød bør undgåes ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...