Hop til indhold
Rvm17

Kvinde søger byttehandel

Recommended Posts

.....C’s reaktion på mit svar provokerede mig lidt, så jeg testede lige for at være sikker på jeg ikke havde været urimelig i min vurdering. 

Vurderingen holder - 7/10 milf, men hun får 10/10 for temperament  og manglende evne til at blackliste......tænker det ikke er sidste gang jeg tømmer mit lem i hendes anus :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fy for satan hvor er du dog ækel og respektløs.

Jeg håber dit lille ækle lem rådner og falder af!

Del dette indlæg


Link til indlæg

RVM17 jeg synes, at du skulle undlade at udlevere den her kvinde. Jeg har set, at hun bestemt ikke bryder sig om det, så jeg synes at du skulle stoppe med dine skriverier. Der er ingen grund til at være respektløs og opføre sig på den måde, når hun føler sig krænket. 

Redigeret af Fantast

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fantast skrev, for 1 time siden:

RVM17 jeg synes, at du skulle undlade at udlevere den her kvinde. Jeg har set, at hun bestemt ikke bryder sig om det, så jeg synes at du skulle stoppe med dine skriverier. Der er ingen grund til at være respektløs og opføre sig på den måde, når hun føler sig krænket. 

Enig! Lad os være gentlemen og kun fortælle hvad kvinderne vil have frem!

Ærgerligt at en dejlig kvinde nu bakker ud :-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja hold da op - hvis hvad Sharon omtaler i sin seneste skrivelse på AL har bare det mindste hold i sig, så er der da 'nogen' der har tabt sutten; og bør tage sig en gevaldig tænke-pause over hvor de står i livet, og hvem de er som person.

Ét er at provokere fordi man er uenig, noget andet at decideret prøve at ødelægge en andens liv.

Vil tøve med at kalde til mønstring af garden, for det er stadig blot påstand mod påstand - men jeg tvivler på at de færreste ville gå planken ud på denne måde, over det pure opspind - og at hænge en GP ud offentligt? ... Føj for den lede. Spænd hjelmen makker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Super flot læsning.....

Jeg har altid været af den opfattelse, at hvis pigen ikke ønsker omtale, så bør det respekteres.

Her deles vidt og bredt om en del detaljer, mv.

Det er ren tilsvining, og virkelig ikke skøn litteratur.

Mit bud er, at der er tale om et crush gone wrong, eller en form for misforstået ejerskab over pigen.

Det er bare ikke iorden.

Som tilgift kan man så nu læse, at omtalte pigen ikke længere vil være aktiv. Flot.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thai-fan72

Hvor er det ærgerligt at der ikke er en voksen til stede, der får ryddet det her lort af vejen. Nu har vi vist mistet en lækker Quinde, som formentlig selv har haft fornøjelige stunder, såvel som os “kunder”...

Moderator kunne ha’ fjernet pestilensen for længe siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...