Hop til indhold
Guest R KH

Liderligt Par

Recommended Posts

Guest R KH

https://annoncelight.dk/showad/237321

Var ellers stoppet med at betale for sex, men kom i tanke om at jeg aldrig havde lavet sjov i en bil - selvom jeg har prøvet stort set alt andet .... så måtte lige ... og det var FANTASTISK !

Nogle havde skrevet, at det var et almindeligt par og almindelig kvinde, men jeg må indrømme at jeg blev meget positiv overrasket - allerede da jeg ankom, og hun hoppede let og atletisk ud af den store familiebil. Døren blev åbnet ind til noget, der mindede om en dobbeltseng i størrelse og med fin lille pude og i det hele taget virkede det rent og fint - selv friske håndklæder til sidst ... nå men som beskrevet andre steder tog en venlig og flink mand mod pengene og gik en tur - en fin lille skovtur, som han sagde. Det var nu også et smukt sted. Nå jeg hoppede ind og hun sad der på knæ - så fin og smuk - slank og virkelig pænt og sødt ansigt. EN smuk figur og sød kæreste-fremtoning og helt almindelig god samtale  - hun siger hun holder af at sutte en ren pik - og jeg må sige, at det virkede sådan. Jeg havde lige været ude at cykle, og en cykelsadel er ikke godt afsæt for sex, men den varme tunge fik hurtigt liv i banditten og hun tog den dybt mange gange og forstod den fine kunst at slikke og lege med mellemkødet og kuglerne og først til sidst blev det mere råt/rough og hun nærmest gaggede min pik (altså på hendes præmisser) - hun lod mig røre hende uden på tøjet og jeg mærkede også en varme fra hendes krop - tror faktisk hun nød det sådan ægte - til sidst kom jeg i en virkelig stor orgasme - som rullede flere gange gennem kroppen og hun tog den dybt samtidig - enhver mands drøm ikke ... og som I kender det, så blev jeg til sidst så følsom, at det var små elektriske stød og hun sagde: * he he jeg skal nok holde op nu" ...GFE der vil noget -  jeg blev tørret af - selvom der jo faktisk ikke var meget at tørre af, alt var slugt - alle proteiner - bukser og sko på igen og videre ud i nattens cykeltur. Der er mange måder at træne på - jeg tror jeg har fundet min - pludselig bliver det langt sjovere at komme ud at cykle .... VI SES !!! PS Hvis I andre slår et smut forbi, så lov mig at være sød ved denne kvinde - dette par - ellers får I med mig at bestille :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Håber at de kører på et tidspunkt, som passer ind i mit program. Det lyder som noget man ikke skal gå glip af. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH

Hun er virkelig skøn - ser frem til næste runde - det bliver så godt !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest R KH
Liderligt par skrev, for 10 minutter siden:

Glæder os også meget til at se dig igen:)

Uhhh - jeg fik en kraftig fysisk reaktion bare ved at læse det her .... det bliver så godt !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Manden46 skrev, den 19/6/2018 at 08:32:

Ville da være fantastisk hvis i kom til THY. Der er jo en Nationalpark fyren kan gå tur i *s*

 

Det kan godt være at vi gør det en dag :) vi har planer om at køre rundt i landet i en uges tid i midt i juli. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Valderrama

Himmerland er et besøg værd ;)

Giv endelig lyd hvis i kommer på de kanter :)

Redigeret af Valderrama

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liderligt par skrev, for 5 timer siden:

Det kan godt være at vi gør det en dag :) vi har planer om at køre rundt i landet i en uges tid i midt i juli. 

Skriv en PB når i gør

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Valderrama skrev, for 5 timer siden:

Himmerland er et besøg værd ;)

Giv endelig lyd hvis i kommer på de kanter :)

Især Vesthimmerland ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Så har jeg også haft fornøjelsen møde det liderlige par. Jeg havde en oplevelse meget lig tråd starter. Helt klart de sødeste mennesker jeg har møde i dette game. Ingen hastværk og god kommunikation op til mødet. Blowjobet er der ikke så meget mere at sige ud over det trådstarter skriver. Hun kan sit kram og virker til at nyde det. Gentagelses risiko 100%

 

Redigeret af Mester75

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fantastiske beretninger. 
Håber jeg får fornøjelsen en dag de kommer vest for århus :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bamse22
Liderligt par skrev, den ‎20‎-‎06‎-‎2018 at 10:43:

Det kan godt være at vi gør det en dag :) vi har planer om at køre rundt i landet i en uges tid i midt i juli. 

Hej i må også gerne komme til Silkeborg/Hammel området

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MushRoom

Har haft en dejlig samtale med dette par og kan fornemme på samtalen at de gør det af lysten. Det er sgu sjælden og ramme ind i nogen som gør det primært af lyst og prisen er lige for alle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...