Hop til indhold
Guest Silkeborggrisen

Rita i Bording ... Nice

Recommended Posts

Guest Silkeborggrisen

Ja, jeg startede egentlig i Hampen, men blev mødt af en lille tyk trunte, der i mit hoved på ingen måde ligner hende der er på hendes billeder, men måske for 5 år siden og efter en seriøs gang fotoshop ?? aner det ikke... men jeg gik igen.

Så ringede jeg til Rita, og fik en aftale... det viste sig så at hun havde fået dobbelt booket, så hun ringede meget hurtigt tilbage og undskyldte så øv bøv
Nå men det var der jo ikke at gøre ved..

10 min senere fik jeg dog en sms om jeg kunne lidt senere, og jo jo jeg var klar ;)

Så jeg mødte op på det aftalte tidspunkt, og blev mødt af en meget smuk, slank pige som nok skal være hende på billederne. Et hurtigt bad og så i gang.
masser af dejlige kys, og så sutter hun lækkert og dybt og under agten var hun meget villig og hurtig til at skifte stilling efter ønske ;)
så var den halve time også ved at være gået, og så en tur retur under bruseren med et stort smil :D

Så absolut en gentagelse værd :)

Link: https://annoncelight.dk/showad/249752 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er hendes billeder, kan huske dem fra før de blev slørede. :) 
Satser på at få fornøjelsen af hendes nærvær og smækre krop her i weekenden. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig :) 

Rita giver en verdensklasse oplevelse. 

Hun formår at levere det man tænker/ønsker og så lige 10% mere, plus man på intet tidspunkt fornemmer et tidspres.

En oplevelse som har 100% gentagelses fare... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros

Ja Rita er en ganske speciel og dejlig pige, ved I hvor lang tid hun bliver i Bording i denne omgang ? Så må bilen jo evt. på langfart igen ^_^

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, for 12 timer siden:

Ja Rita er en ganske speciel og dejlig pige, ved I hvor lang tid hun bliver i Bording i denne omgang ? Så må bilen jo evt. på langfart igen ^_^

Helt igennem en af de bedste piger i øjeblikket, og en fryd for øjet samtidig. Det er win win at besøge hende.

 

Hun rejser d. 18. Fortalte hun mig. Hun ved ikke hvornår og hvor hun kommer tilbage lige pt. Men hun må gerne skynde sig.:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...