Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, det er Pim fra Frederiksvej der har åbnet på Jyllingevej. Hun er vel 40-45, lidt almindelig sød på noget vis, og hyggelig. Hendes kollegaer ser lidt mer slidt ud i min optik. Inge ungpiger nogetsteds.

Jeg har kun prøvet Pim, men til gengæld nogle gange. Det er lidt sjovt det hele. Massagen er kun til for at pirre. Ikke noget med muskler eller myoser. Men hun kan holde gang i pirrendet i lang tid, og når så sexet skal til, bliver hun pludselig lidt forsigtig og usikker. Man bliver nødt at hidse hende op hvis det skal ske noget, og det gør man bedst med tungen. Når det siden skal kneppes, kan hun ikke tage den særligt dybt - så man får finde på lidt spøjsede stillinger. Sidste gang lykkedes det mig at få hende at komme tre gange, og når jeg siden skulle betale - 1500 kr for 1,5 time med det hele - takkede hun med at give 750 kr tilbage.

"It was so good for me, I have to pay you too", sagde hun grinende.

Som sagt, lidt sjovt det hele.

Altså: ikke nogle unge piger, ikke særligt god massage eller voldsom sex. Mer stille og hyggeligt, perfekt for en trist søndag når man ikke har noget andet der lokker. Men det har man jo oftest.

Selv tar jeg kun til Jyllingevej hvis mine favoritpiger/steder af nogen anledning ikke er tilgængelige.

B

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...