pussycatman 169 Skrevet 12. Juni, 2018 Hej Nogen der har prøvet hende her https://annoncelight.dk/showad/251308 og kan fortælle lidt om, hvordan det var? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1136 Skrevet 12. Juni, 2018 WTF ?? Seriøst? 1200 - 2000 for at få en snak, et par håndmadder og en spiller i et bad? Nå ja det er tilmed af en “blød” trunte på 56. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 13. Juni, 2018 MrLovaLova skrev, for 7 timer siden: WTF ?? Seriøst? 1200 - 2000 for at få en snak, et par håndmadder og en spiller i et bad? Nå ja det er tilmed af en “blød” trunte på 56. Du må bare respektere at vi er nogle der nyder den form for "slow-sex" - det er jo lidt som tantra/lingam og tal så pænt om damen - måske du ikke selv ligner Clark Gable. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1136 Skrevet 13. Juni, 2018 Jeg er helt med på smag og behag er individuel, meeeen lige det her forstår jeg ikke? Og da slet ikke til den pris. Der er mange spørgsmål der presser sig på. Og nej det er i mine øjne ikke sammenlignelig med Tantra, fordi det er stille og roligt og du ikke får lov til at kneppe hende er det ikke automatisk Tantra. og taler bestemt også pænt, min beskrivelse er fra hendes egen side. hav en dejlig dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg