Hop til indhold

Recommended Posts

Anmeldelse af Gittes Massage ved Slagelse - Vestsjælland.

Link: https://annoncelight.dk/showad/244646

 

Fantastisk oplevelse hos Gitte! Bestilte en times massage med svensk afslutning og jeg må sige det er ALLE pengene værd.

Sted: Stedet er en diskret landejendom et stykke ude på landet, så er du den generte type, er der ingen problemer her. Massagerummet er et hyggeligt indrettet værelse med stille musik  og dæmpet belysning. Massagen foregår på en rigtig massagebriks med nye friske håndklæder.

Massagen: Massagen du får hos Gitte er virkelig god. Hun masserer som en professionel massør gør og er dygtig til at ramme de anspændte og ømme punkter. Under massagen pirrer hun sensuelt ved at massere imellem ballerne mv. VIRKELIG SKØNT. Til slut giver hun en svensk afslutning som nok ikke findes bedre andre steder! Det er vidunderligt! Hun formår virkelig og trække orgasmen, så når den endelig kommer er det himmelsk! :-) Det ønsker jeg at en hver skal prøve!

Gitte som person: Gitte er en flot, sød og veltrænet dame i sin bedste alder. Blev mødt i døren med et skønt smil og under hele massagen var hun virkelig behagelig og sensuel. Hun er dertil velklædt i tætsiddende tøj og høje hæle - MEGET nydelig moden dame :-)

Som i vil kunne læse ud fra ovenstående havde jeg en fantastisk oplevelse hos Gitte! Hvis du nogensinde er på Vestsjælland så vil jeg kraftigt anbefale og booke en tid - det er skøn og befriende oplevelse som du sjældent vil glemme.

Min gentagelsesfaktor hos Gitte er RIGTIG stor! 5 ud af 5 stjerner.

 

 

 

 

Redigeret af tguy

Del dette indlæg


Link til indlæg
tguy skrev, for 4 timer siden:

Anmeldelse af Gittes Massage ved Slagelse - Vestsjælland.

Link: https://annoncelight.dk/showad/244646

 

Fantastisk oplevelse hos Gitte! Bestilte en times massage med svensk afslutning og jeg må sige det er ALLE pengene værd.

Sted: Stedet er en diskret landejendom et stykke ude på landet, så er du den generte type, er der ingen problemer her. Massagerummet er et hyggeligt indrettet værelse med stille musik  og dæmpet belysning. Massagen foregår på en rigtig massagebriks med nye friske håndklæder.

Massagen: Massagen du får hos Gitte er virkelig god. Hun masserer som en professionel massør gør og er dygtig til at ramme de anspændte og ømme punkter. Under massagen pirrer hun sensuelt ved at massere imellem ballerne mv. VIRKELIG SKØNT. Til slut giver hun en svensk afslutning som nok ikke findes bedre andre steder! Det er vidunderligt! Hun formår virkelig og trække orgasmen, så når den endelig kommer er det himmelsk! :-) Det ønsker jeg at en hver skal prøve!

Gitte som person: Gitte er en flot, sød og veltrænet dame i sin bedste alder. Blev mødt i døren med et skønt smil og under hele massagen var hun virkelig behagelig og sensuel. Hun er dertil velklædt i tætsiddende tøj og høje hæle - MEGET nydelig moden dame :-)

Som i vil kunne læse ud fra ovenstående havde jeg en fantastisk oplevelse hos Gitte! Hvis du nogensinde er på Vestsjælland så vil jeg kraftigt anbefale og booke en tid - det er skøn og befriende oplevelse som du sjældent vil glemme.

Min gentagelsesfaktor hos Gitte er RIGTIG stor! 5 ud af 5 stjerner.

 

 

 

 

helt enig 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forleden også forbi Gitte. Hun foreslog en "Tao tantra" - og selvfølgelig med en håndtrold til sidst, hvilket jeg takkede ja til.

Blev bedt om at tage tøjet af, ligge mig på maven og Gitte gik i gang. MASSER af varm olie. Tao-tantra er noget "mærkeligt noget", men nød det efter lidt tilvænning. Hun er ikke nærig med olie mellem ballerne og lidt finger ved revnen dér. Efter noget tid, om på den anden side. Efter kort behandling af kroppen, kom turen til underlivet.

Min oplevelse af Gittes massage i skridtet er ganske god. Hun er ferm til at nusse/klemme bollerne ganske perfekt - og samtid stimulerer selve pikken. Var dog næste helt "væk" og døsig af tantra massagen, men der kom lidt fokus og "vågenhed" igen - og gu var det skønt.

Ikke en "top 10 udløsning". Kunne godt have tænkt mig at få det trukket lidt mere ud til spændingen er helt i top. MEN, det kunne jeg bare have nævnt, da jeg opfatter Gitte ganske lydhør.

Bad efterfølgende og en plovmand fattigere. Det er sgu rasende billigt for en time med forkælelse.

Hvis jeg skal beskrive Gitte, så er hun godt op i årene. Noget buttet (og ikke slank, som jeg har læst andre siger). Sød, men faktisk godt, at jeg havde lukket øjerne under hele massagen, da Gitte (ikke ment noget ondt) nok ikke er typen, som tænder mig.

God forkælelse til MEGET fair pris. Om jeg kommer igen. Gør jeg sgu nok ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Thomsen skrev, for 41 minutter siden:

Nogen der ved hvor hun er blevet af..?

Ingen annonce længere.....

besøgte hende for 14 dage siden

til endnu en dejlig massage-

hun annoncerer vist kun af og til på al.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også prøvet hendes Tao Tantra, helt fantastisk,  og nogle vildt lækre berøringsvenlige bryster hendes alder taget i betragtning.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Skurken
Roden skrev, den 27/8/2018 at 20:30:

Har også prøvet hendes Tao Tantra, helt fantastisk,  og nogle vildt lækre berøringsvenlige bryster hendes alder taget i betragtning.

Vent - må man røre? Kun bryster eller?

- Skurken

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skurken skrev, for 6 timer siden:

Vent - må man røre? Kun bryster eller?

- Skurken

 

jeg fik følt på brysterne-men ved ikke om alle får lov til det.

og tror 99,9 at der går grænsen.

men en dejlig massage med varm olie + handjob til 500

så kan man vel ikke forlange mere .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej guys 

Har også besøgt Gitte,,,

Kan også sige at hun gir en helt vidunderlig massage ,,hun pirrede mig som jeg sjældent er blevet før ,,

Hun er rigtig sød og talte frækt op til min klimax ,,det var bare dejligt og frækt ,,hun er meget på og forstår hvordan en mand tændes og skal tømmes ,,jeg fik en rigtig dejlig udløsning,,fine bade forhold og næsten for billigt ,,jeg sagde til hende at jeg ville bestille en dobbelt tid næste gang ,,slet ikke nok med de 45 min incl. Badetiden ,ved ikke om man kan ha sex med hende men umiddelbart ikke,, hun var dog sød og blotte sine bryster ,,da hun synes at der var for varmt i rummet ,,jeg klagede ikke ,hun er en fin sød moden dame som er et besøg værd ,,eneste minus det er i Slagelse

// Hunter

Redigeret af Hunting for beaver

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Har besøgt Gitte.... jeg var godt forberedt og havde bestilt en dobbelt tid... først en fantastisk massage, hård og professionel som ikke engang en thai kan... og så afsluttende med en intens skøn forkælelses massage hvor jeg så sol måne og stjerner....dejlige smukke bryster.... 

Guld værd... jeg skal afsted igen.... 

Jeg tror faktisk at dette er min bedste massage oplevelse i min tid herinde... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var lige forbi i dag - første gang siden juli 2018. Havde både en øm nakke - og en fyldt pung :-)

Gitte klarede begge dele - kæft, hvor er hun dygtig til både massage-delen, og til en rigtig lækker håndtrold med massere af olie - klemmer nosserne godt. Totalt tømt efterfølgende.

Der skal ikke gå et år, før jeg igen er forbi til "mande wellness" - LÆKKERT.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej.

jeg skal til Kbh imorgen, og jeg er mere end fyldt. 

Jeg skal finde en kvinde der har former og yder en fantastisk tantra massage med god massage af begge kropsdele :) uden det er den klassiske hurtig overståelse, der må gerne bruges tid på massage af penis.. nogen der kan anbefale hende her Gitte eller andre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 7 timer siden:

Hej.

jeg skal til Kbh imorgen, og jeg er mere end fyldt. 

Jeg skal finde en kvinde der har former og yder en fantastisk tantra massage med god massage af begge kropsdele :) uden det er den klassiske hurtig overståelse, der må gerne bruges tid på massage af penis.. nogen der kan anbefale hende her Gitte eller andre? 

Øhhh....hvor mange anbefalinger af Gitte vil du have?:huh:, har du læst tråden, alene inden for 36 timer har du fået 2 dugfriske anbefalinger, de øvrige er godt et års tid gamle

men udelukkende positive;), og så lige her til sidst, Slagelse, er jo ikke lige just om hjørnet, i forhold til Kbh, men kommer du fra Storbælts broen, er det kun en lille afstikker, sandt nok:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min tanke var ikke Gitte. Men andre steder på vej ad motorvejen der tilbyder massage lign, gerne danske kvinder, som folk kan anbefale.. jeg har søgt lidt selv men uden at vide om der er nogen der kan anbefale.. så ville bare hører om folk ville sende nogle links som de kan stå indenfor. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kræsenmakker skrev, for 15 timer siden:

Min tanke var ikke Gitte. Men andre steder på vej ad motorvejen der tilbyder massage lign, gerne danske kvinder, som folk kan anbefale.. jeg har søgt lidt selv men uden at vide om der er nogen der kan anbefale.. så ville bare hører om folk ville sende nogle links som de kan stå indenfor. 

Du efterspurgte jo OGSÅ Gitte;)

 

Kræsenmakker skrev, for 23 timer siden:

nogen der kan anbefale hende her Gitte eller andre? 

Godt nok også uden for Kbh, men ellers er der jo Malle i Hørsholm, hun har også en profil herinde på EG, Malle kan jeg til gengæld varmt anbefale:)

https://annoncelight.dk/showad/209362

 

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg


Link til indlæg

5  Stjerner herfra.

Kom lidt ud på lande, til en voksen uddannede massør.

Havde ondt i min ryg og skuldre.. men det har jeg ikke mere, det er  fantastisk, fri for smerter

Gitte ved hvad hun laver.

blev kælet for lilletrolden stille og roligt.under hele massagen. super skønt

Hj kan hun også finde ud af..

jeg er så glad for at jeg fandt hende.

gentagelse  helt sikkert

En kvinde der kan sit håndværk..   er helt oppe at køre over den fantastiske behandling

så var det heller ikke dyrt 500 kr for 45 min, et dejligt bad bagefter, og vasket på ryggen blev jeg også.

alt i alt en super skøn oplevelse. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Fun_for_me
fedtmule 2016 skrev, for 38 minutter siden:

jeg er så glad for at jeg fandt hende.

Er det første gang hos hende? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
fedtmule 2016 skrev, 1 time siden:

5  Stjerner herfra.

Kom lidt ud på lande, til en voksen uddannede massør.

Havde ondt i min ryg og skuldre.. men det har jeg ikke mere, det er  fantastisk, fri for smerter

Gitte ved hvad hun laver.

blev kælet for lilletrolden stille og roligt.under hele massagen. super skønt

Hj kan hun også finde ud af..

jeg er så glad for at jeg fandt hende.

gentagelse  helt sikkert

En kvinde der kan sit håndværk..   er helt oppe at køre over den fantastiske behandling

så var det heller ikke dyrt 500 kr for 45 min, et dejligt bad bagefter, og vasket på ryggen blev jeg også.

alt i alt en super skøn oplevelse. 

 

@fedtmule 2016 har du et aktuelt link til hende? På forhånd tak!

Redigeret af FookMiFookYu

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...