LilleSkutt 225 Skrevet 23. Juni, 2012 Jeg fandt ved en tilfældighed denne side på internettet: http://www.madonna-delux.net/SEXPARTY.html 2.000 dkk for et party med fire piger i tre timer lyder som et godt tilbud! Jeg må indrømme, at Madonna Deluxe er en helt ukendt klinik for mig. Men da det er næste dør fra den velrenommerede Mon-Cheri, ville jeg nok finde vejen uden kort og GPS. Er Bjerringbrovej muligvis det nye Red Light District i stor-KBH? Desværre har jeg ingen mulighed for at deltage 12/7, men ville gerne engang teste et sex party... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 23. Juni, 2012 Godt spottet LilleSkutt Det er jo herligt, hvis flere klinikker begynder at byde ind med sexparty og gangbang med de yngre model babes - flere om budet og relativt regelmæssigt har det manglet de seneste år. Eller også hænger det måske bare sammen med før og efter finanskrisen, hvor så meget brød sammen, så mange ikke længere havde råd til alt det sjove. Lad os håbe at det er et tegn på en spirende ny forbruger-optimisme, og lad os gøre vores til at party bliver en succes - også dette sexparty hos Madonna Delux. Har du/I lyst, meld dig/jer, og berig forum efterfølgende med en anmeldelse. Party varer 1 time mindre end hos Seduction Girls for 600 kr mindre end hos Seduction Girls, men bemærk at de har forhånds informeret om at der max vil deltage 15 mænd. Ros for at oplyse sidstnævnte, da det giver den sidste vigtige information, af stor betydning for ens købs beslutning. Godt at jeg ikke har fri den 12/7 til deres party, det gør det nemmere at modstå fristelsen, idet jeg allerede er tilmeldt, og har betalt for party hos Seduction Girls ugen før Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 25. Juni, 2012 Bemærk Hvis I er interesseret i at deltage i sexparty hos Madonna Delux torsdag den 12 juli kl 17 - 20, der står der stadig 4 piger i 3 timer for 2000 kr, men der linkes pt på navn kun til 3 piger. Sålænge det er tilfældet, er det nok fornuftigt, lige at spørge til det, ved henvendelse til Madonna Delux omkring deres sexparty. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
john55 6 Skrevet 26. Juni, 2012 Ser supercool ud. Jeg er næsten sikker på, at jeg dukker op. Især Julia frister. Hende har jeg kigget på et par gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tom 3 Skrevet 27. Juni, 2012 Julia er en wildkat så hinne kan du roligt glæder dig til om det blir til party eller 1 mod 1. Madeleine har jeg osse været så heldige at møde hun er også en oplevese værd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 7. Juli, 2012 Tænker tanken, om mon Madonna Delux pt, som også Seduction Girls havde pænt med ledige pladser til deres sexparty, også MD har en del ledige pladser til deres sexparty torsdag den 12 juli? Ganske vist er det spørgsmålet om nogle af os 17 der deltog hos SG for 2600 kr, kan eller vil deltage også hos MD for 2000 kr, blot 1 uger efter - næppe? Men en ting kan MD konstatere, hvis de vælger at følge med i hvad der er blevet skrevet om party hos SG, før og efter, at det hjalp mærkbart på slutspurts tilmeldingerne, at SG på opfordring valgte at oprette sig med en profil, med denne selv skrive om deres party kort tid før det blev afholdt her torsdag den 5 juli. Det kunne måske tænkes at MD på lignende vis kunne påvirke hvor mange der melder sig til at deltage i deres sexparty? Jeg kan kun opfordre MD til at gøre som SG - nogen garanti for at det virker, er der jo aldrig, men virker det ikke, er der intet tabt derved - det er jo gratis her på Eroguide.dk Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 8. Juli, 2012 Linket til sexparty hos Madonna Delux, som LilleSkutt oprettede linker til sexparty, men går man nu ind via forsiden på deres website, står der intet om et kommende sexparty og via deres website linkes ikke til et sexparty hos dem: http://www.madonna-delux.net/SEXPARTY.html Der står heller ingen meddelelse om at sexparty er aflyst, hvis det er ? http://www.madonna-delux.net/default.html Datoen torsdag den 12/7 fra kl 17 - 20, hvor det var annonceret at sexparty skulle afholdes, er uge 28: I deres vagtplan står Miss Jessica på fra kl 17 - 24 torsdag den 12/7 i uge 28. At bemærke, hvis nogle fortsat har fokus på at deltage i sexparty, alene med linket i denne tråd til sexparty, som vejledende. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Knajten Skrevet 9. Juli, 2012 Linket virkert da stadigvæk betalingsfristen var jo også sidste torsdag. men ellers kan folk vel bare ringe til dem, det ville jeg da gøre hvis jeg skulle deltage, hvad jeg så ikke skal :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
LilleSkutt 225 Skrevet 12. Juli, 2012 Det blev ikke til noget med sexpartyt denne gang! Fik lige nu mail fra Madonna Deluxe, med info at det hele er utskudt til efter sommerferien. Ingen grund til aflysningen angives i mailen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9741 Skrevet 12. Juli, 2012 Det var også mit indtryk at deres sexparty var aflyst. Det der undrede mig var at de ikke skrev på deres hjemmeside at party var aflyst, hvis det var, det gør trods alt nok alle andre når de aflyser. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg