Hop til indhold
MidnightCowboy

Overvægt og missionæren

Recommended Posts

Kære eroguide læsere

Jeg "blotter" jeg mig lige lidt.

På forhånd skal jeg undskylde til admin hvis indlægget ikke hører til her, og til læserne hvis de mener det her mere høre hjemme i i en teenage sexbrevkasse.

Det er således, at jeg er i den super heldige situation, både at være svært overvægtigt, og udstyret med en lille pik. Det gør at jeg meget ofte har svært ved at trænge ind hos GP'en. Jeg har forsøgt flere forskellige stillinger, men det eneste der har virket er at hun rider mig, og selv den stilling virker ofte ikke. Jeg har endnu været tilbageholde med at forsøge en ægte missionær hvor jeg lægger mig oven på hende, da jeg er bange for at det bliver for tungt.  Jeg ved ikke om det vil gøre en forskel, men jeg er efterhånden "desperat" (ej, jeg lever et fint liv uden men stadig..) efter at få lov til at støde. Jeg tænker at missionæren måske ville kunne give den nærhed der rent fysisk skal til for at det kan lykkes.
Jeg ved dog ikke om det bare er mig der er for bange, eller om det er rigtig tænkt. Så det jeg efterspørger er erfaringer, fra både stødere og modtagere, men samme problemstilling.

Beklager de billeder nogle af jer måske har fået på nethinden.

Redigeret af MidnightCowboy
Ændret 'været' til 'virket'

Del dette indlæg


Link til indlæg

Modigt at stille et relevant spørgsmål. Jeg er selv overvægt og mindre end gennemsnittet. Jeg synes dog at bagfra fungerer fint for mig - specielt hvis pigen samler benene og lægger overkroppen tæt på sengen. Så er der somregel god og stram adgang. Har du prøvet at google sex positions for small penises? Synes jeg har fundet en del sider med inspiration :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 19 minutter siden:

 Har du prøvet at google sex positions for small penises? 

Nej, men jeg en ven som opdagede at hans kæreste havde googlet det. Han slog med det samme op med hende, da han mente det var bevis på at hun var ham utro.

 

Spørg til side, jo, lige siden internettet blev opfundet, men selv doggy har jeg endnu ikke fået til at fungere. Har også prøvet pude under hendes læn etc. Men jeg kan sgu ikke få det til at fungere.

Redigeret af MidnightCowboy
Den mere seriøse del

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 2 minutter siden:

Nej, men jeg en ven som opdagede at hans kæreste havde googlet det. Han slog med det samme op med hende, da han mente det var bevis på at hun var ham utro.

Aha - private browsing er svaret... men det har vel ikke så meget med sagen her at gøre? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du taber dig, så bliver din penis også større. Det må være god motivation til lige at springe kagen over, og så spise lidt ekstra grøntsager og gå en tur i ny og næ.

Jeg er selv tyk, så det er ikke for at virke hellig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 42 minutter siden:

Kære eroguide læsere

Jeg "blotter" jeg mig lige lidt.

På forhånd skal jeg undskylde til admin hvis indlægget ikke hører til her, og til læserne hvis de mener det her mere høre hjemme i i en teenage sexbrevkasse.

Det er således, at jeg er i den super heldige situation, både at være svært overvægtigt, og udstyret med en lille pik. Det gør at jeg meget ofte har svært ved at trænge ind hos GP'en. Jeg har forsøgt flere forskellige stillinger, men det eneste der har virket er at hun rider mig, og selv den stilling virker ofte ikke. Jeg har endnu været tilbageholde med at forsøge en ægte missionær hvor jeg lægger mig oven på hende, da jeg er bange for at det bliver for tungt.  Jeg ved ikke om det vil gøre en forskel, men jeg er efterhånden "desperat" (ej, jeg lever et fint liv uden men stadig..) efter at få lov til at støde. Jeg tænker at missionæren måske ville kunne give den nærhed der rent fysisk skal til for at det kan lykkes.
Jeg ved dog ikke om det bare er mig der er for bange, eller om det er rigtig tænkt. Så det jeg efterspørger er erfaringer, fra både stødere og modtagere, men samme problemstilling.

Beklager de billeder nogle af jer måske har fået på nethinden.

Jeg ville også foreslå en doggy som @Elprebsi forslår........

Del dette indlæg


Link til indlæg

Overvægt og missionær kan sagtens fungere uden at pigen bliver mast, hvis du holder lidt igen med armene eller er mere opret i kroppen. Jeg kan også anbefale sidelæns; dig på siden og pigen på ryggen, så I danner et skævt T, hvis det giver mening? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Citat

Du/I kan også prøve at lægge en pude eller to under lænden på kvinden som ligger på ryggen i missionæren.  Men frem for alt - prøv dig frem og nyd processen. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

en god stilling til en mindre udrustet mand

pigen på ryggen med knæende op mod brysterne

manden placeret på venstre knæ ved hendes højre balle-og højre ben strakt delvis ud på hendes venstre side

så kan du komme så dybt ,med de cm du har tilrådighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

 Jeg kan også anbefale sidelæns; dig på siden og pigen på ryggen, så I danner et skævt T, hvis det giver mening? 

 

Min favorit.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bedste råd (i længden)  vil jo nok være, at lave nogle små ændringer omkring kost og motion. Og nej jeg tænker ikke at du skal blive fuldstændig fanatisk, og kun leve af salat, men for de fleste skal der faktisk ikke ret meget til, for lide at smide nogle af de værste kilo, og få lidt flere muskler og kondition.  Gevinsterne er åbenlyse, mere energi, mere sund udstråling, bedre potens m.v. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 1 time siden:

Overvægt og missionær kan sagtens fungere uden at pigen bliver mast, hvis du holder lidt igen med armene eller er mere opret i kroppen. Jeg kan også anbefale sidelæns; dig på siden og pigen på ryggen, så I danner et skævt T, hvis det giver mening? 

Jeg kan ikke helt gennemskue den - kan du linke til et billede?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere har foreslået at det bedste ville være at tabe sig, og det er jeg helt enig i. Der er dog nogle fysiske forhold i min person der gør det ret svært. Jeg ville gerne gå i detaljer, men det kunne kompromitere min identitet lidt mere end jeg er glad for. Jeg kan dog oplyse at jeg igennem det seneste år har smidt ca. 10% af min kropsvægt, og håber snart at runde 40 i BMI i nedadgående retning. Det får mig ikke på forsiden af 'Men's Fitness', men det er en start - der er bare langt til målet. Jeg vil gerne have et nogenlunde velfungere sexliv indtil da.

Redigeret af MidnightCowboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 10 minutter siden:

Jeg kan ikke helt gennemskue den - kan du linke til et billede?

Du ligger på venste side, hun på ryggen.

Hun løfter højre ben, du bøjer dine ben ind under hendes løftede højre ben, og hun hviler derefter sit højre lår på dit højre lår. 

Nu sniger du dilleren ind i tissekonen, skubber venster arm ind under hende og fanger hendes venstre bryst, højre hånd bruger du til at fumle ved hendes andet bryst og tissekoneomgivelserne med. Husk kajakmanden skal nuldres på hovedet ;) 

Hvis i er lidt smidige, kan i fint snave samtidig. 

Stillingen har den fordel at i begge kan bevæge jer. Bagdelen er at hun ikke har let ved at lege med dig med hænderne. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 25 minutter siden:

Flere har foreslået at det bedste ville være at tabe sig, og det er jeg helt enig i. Der er dog nogle fysiske forhold i min person der gør det ret svært. Jeg ville gerne gå i detaljer, men det kunne kompromitere min identitet lidt mere end jeg er glad for. Jeg kan dog oplyse at jeg igennem det seneste år har smidt ca. 10% af min kropsvægt, og håber snart at runde 40 i BMI i nedadgående retning. Det får mig ikke på forsiden af 'Men's Fitness', men det er en start - der er bare langt til målet. Jeg vil gerne have et nogenlunde velfungere sexliv indtil da.

Fortsæt det gode arbejde. Jeg er også selv i gang med et vægttab og runder snart BMI 30 i nedadgående retning. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 17 minutter siden:

Du ligger på venste side, hun på ryggen.

Hun løfter højre ben, du bøjer dine ben ind under hendes løftede højre ben, og hun hviler derefter sit højre lår på dit højre lår. 

Nu sniger du dilleren ind i tissekonen, skubber venster arm ind under hende og fanger hendes venstre bryst, højre hånd bruger du til at fumle ved hendes andet bryst og tissekoneomgivelserne med. Husk kajakmanden skal nuldres på hovedet ;) 

Hvis i er lidt smidige, kan i fint snave samtidig. 

Stillingen har den fordel at i begge kan bevæge jer. Bagdelen er at hun ikke har let ved at lege med dig med hænderne. 

Har den en titel? Bliver vidst nød til at google den - den lyder jo dejlig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 21 minutter siden:

Har den en titel? Bliver vidst nød til at google den - den lyder jo dejlig :-)

Åh, undskyld min storgrinende smiley, jeg troede faktisk du spillede sjov og fiskede efter et frækt billede ;-) 

Det er en supergod stilling, så giv den bare gas ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 8 timer siden:

Åh, undskyld min storgrinende smiley, jeg troede faktisk du spillede sjov og fiskede efter et frækt billede ;-) 

Det er en supergod stilling, så giv den bare gas ;-) 

Nej, nogen gange er jeg bare langsom ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Liv skrev, for 9 timer siden:

Åh, undskyld min storgrinende smiley, jeg troede faktisk du spillede sjov og fiskede efter et frækt billede ;-) 

Det er en supergod stilling, så giv den bare gas ;-) 

Ha, ha. Og jeg var lige ved at slette mit forklarende indlæg, da jeg så din smiley. Troede jeg havde overset en intern joke :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
MidnightCowboy skrev, for 9 timer siden:

Den stilling jeg beskriver er ikke helt denne. Denne kræver en del af kvinden, hvor den jeg beskriver er langt nemmere, og man har meget mere kropskontakt. Kan ikke finde et billede af den. Måske har jeg opfundet en ny stillilng ????? :wub::wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, Lige nu:

Den stilling jeg beskriver er ikke helt denne. Denne kræver en del af kvinden, hvor den jeg beskriver er langt nemmere, og man har meget mere kropskontakt. Kan ikke finde et billede af den. Måske har jeg opfundet en ny stillilng ????? :wub::wub:

I gang med at tegne ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...