Hop til indhold
SnowmanDK

Første gang Anal

Recommended Posts

Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Når det så er sagt, så ved mange mænd ikke at de lidt oppe i røven har en prostata som ved berøring/massage tilføjer orgasmen helt nye dimensioner og at de ikke bliver bøsse af, at en kvinde gør det.:)

 

Nej tak. Jeg har prøvet det og det var ved den lejlighed at jeg fandt ud af at jeg med 100% sikkerhed ikke var til mænd!!!

Jeg fik ikke noget ud af det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
youngatheart skrev, for 2 timer siden:

Hvis du har været ude og købe et par butplugs, så kan du jo prøve dem af på dig selv først, så får du da den autentiske følelse af hvordan og hvor stille og roligt du skal gå til værks. Det er en udemærket ide at varme op med butplugs, idet hun så har vænnet sig til til der skal være noget der, før du kommer med din.

Nej tak. Jeg har prøvet det og det var ved den lejlighed at jeg fandt ud af at jeg med 100% sikkerhed ikke var til mænd!!!

Jeg har dyrket analsex før, men det ligger en del år tilbage i tiden......... og det var med en der havde prøvet det før!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jo også typisk at når man har købt udstyret ind til anal-lege. At man så bagefter finder ud af ens Hånd og ankelmanchetter er slidt op. Så det var tilbage til butikken, men denne gang har jeg givet lidt ekstra og købt god kvalitet. Så på to dage på under en uge har jeg købt legetøj for ca. 2000kr

Jeg har åbenbart været så god en kunde, at jeg blev tilbudt at blive meldt ind deres VIP-klub og få 10% rabat 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Randersand
SnowmanKbh skrev, for 19 timer siden:

Nej tak. Jeg har prøvet det og det var ved den lejlighed at jeg fandt ud af at jeg med 100% sikkerhed ikke var til mænd!!!

Jeg har dyrket analsex før, men det ligger en del år tilbage i tiden......... og det var med en der havde prøvet det før!

Jeg vil mene at man ikke skal gøre mod andre, hvad man ikke selv kan tåle.

Det er sikkert ikke mere ubehageligt for dig end for hende. Måske er det derfor jeg ikke dyrker den sportsgren ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Randersand skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil mene at man ikke skal gøre mod andre, hvad man ikke selv kan tåle.

Det er sikkert ikke mere ubehageligt for dig end for hende. Måske er det derfor jeg ikke dyrker den sportsgren ;-)

Nu er det jo hende der gerne vil prøve det. Så der er ikke tale om at det er noget jeg gør mod hende.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...