Hop til indhold
hiytrod

Anbefalinger til en jomfru?

Recommended Posts

Jeg har svært ved at navigere rundt i havet af annoncer, og ville i den forbindelse høre om i kunne pege mig i den rigtige retning. Jeg er en 22-årig, som længe har været interesseret i GPer. Jeg tænker umiddelbart at en dansker, kan for kommunikationens skyld, være at foretrække. Tænker GFE, men er ret meget på bar bund.

 

Nogen forslag?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Calletti
hiytrod skrev, for 11 minutter siden:

Jeg har svært ved at navigere rundt i havet af annoncer, og ville i den forbindelse høre om i kunne pege mig i den rigtige retning. Jeg er en 22-årig, som længe har været interesseret i GPer. Jeg tænker umiddelbart at en dansker, kan for kommunikationens skyld, være at foretrække. Tænker GFE, men er ret meget på bar bund.

 

Nogen forslag?

Callettis 3 forslag:

Clara hos seductiongirls/Citygirls. Meget sød. Meget køn. Meget smuk. Rigtig sød. Sjældent talentfuld ud i grin og god stemning. Taler glimrende dansk men er fra Sydeuropa. 

Sif hos Mon-Cherie. Meget sød at hygge med og meget obs på sin sengemakker....samtidig med at hun ikke glemmer at instruere hvordan hun selv nyder. 

Og så kunne jeg forestille mig at Emilly også kunne være rar at besøge for en novice hvis du blot fortæller hende det som det er. Men det ville så være på engelsk eller spansk. 

Pøj pøj med det! 

 

 

Redigeret af Calletti

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg må gå ud fra du er jomfru. Jeg tror det er super vigtig at du siger det til den GP du nu vælger. Jeg tænker du skal tage en hel time, så det ikke bliver "forjavet". Gå til oplevelsen med åbent sind, tro ej du skal "yde" noget specielt, lad dig forfører af oplevelsen uanskønt hvordan det går, det kan være du kommer i løbet af to minutter, det kan værre du slet ikke kan få den op at stå, så se det som starten på noget nyt i dit liv, al begyndelse er svær og du skal have den tid det tager for at finde din sti. Håber det giver mening. God tur.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliver95
hiytrod skrev, for 59 minutter siden:

Jeg har svært ved at navigere rundt i havet af annoncer, og ville i den forbindelse høre om i kunne pege mig i den rigtige retning. Jeg er en 22-årig, som længe har været interesseret i GPer. Jeg tænker umiddelbart at en dansker, kan for kommunikationens skyld, være at foretrække. Tænker GFE, men er ret meget på bar bund.

 

Nogen forslag?

Jeg er i samme båd som dig. Jeg overvejer kraftigt at besøge Emma inde længe

http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=736

måske du også synes om hende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Cassiopeiastars er et godt sted at starte. De fleste af deres danske piger er søde og blide. Og huset er dejligt sikkert så man behøver ikke bekymre sig om skumle bagmænd. God fornøjelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oliver95
Thomas28 skrev, for 36 minutter siden:

Cassiopeiastars er et godt sted at starte. De fleste af deres danske piger er søde og blide. Og huset er dejligt sikkert så man behøver ikke bekymre sig om skumle bagmænd. God fornøjelse.

Tak, det vil jeg personlig glæde mig til :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hiytrod skrev, for 2 timer siden:

Nogen forslag?

Egentligt ikke. Langt størstedelen af de danske prostituerede har enten psykiske problemer, misbrugsproblemer, incest/pædofili-ramt, andre traumer og/eller andre problemer.

Ang. GFE så er det bare et andet ord for en pige der har nedbrudt sine egne seksuelle/intime grænser, f.eks. tungekys, fingere op i skede, sut uden kondom, analsex osv. og har oparbejdet en rutine i at lade som om hun bare "helt vild" med ALLE hendes gæster. At du søger en GFE-oplevelse er selvfølgelig forståeligt, for hvem vil ikke gerne have kørt svinet af så lækkert som muligt. Men hvis du tænker lidt mere over det, og du gerne vil have en selvforståelse som en lidt mere ansvarlig sexkunde, så vælger du en pige, som klart viser at der er en del af hendes fysiske intimitet som er privat, og derfor f.eks. IKKE  tilbyder kys, fingere op i skede osv., samt ikke udviser sygelig "pleaser"-adfærd. Købesex er netop "bare sex", og derfor bør man som ansvarlig kunde ikke "opmuntre" at pigen stille hele sin fysiske og psykiske intimitet til rådighed for en.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad være med at blive skræmt væk af Filosoffen - han er en frelst (og tidligere bruger?) mand, der ynder at stemple alle prostituerede som ofre og brugere som svin. Hvis du ser dig for og primært vælger danske piger fra etablerede steder, er der ikke nogen problemer. Som modargument viser hollandske undersøgelser at prostituerede i bund og grund ikke har det værre eller bedre end mange andre piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som førstegangskøber er min anbefaling til dig at besøge et af de mere etablerede glædeshuse: PussyGalores, Seductiongirls, Mon-Cherie, Cassiopeiestars, Sexyclub, Sexysecret, Romantica og lignende steder. Vælg en pige, der tiltaler dig. Du kan kun dømme ud fra billederne. Når du er på stedet og du møder din udkårne, så har du igen kun få sekunder til at beslutte om du vil gennemføre eller ej. Gennemfører du, så fortæl pigen, at det er første gang på bordel. De fleste af pigerne har prøvet det meste, så har du valgt rigtigt, så guider hun dig igennem til en god oplevelse. Virker det ikke godt første gang, så prøv et par gange mere. Hvis det tiltaler dig, så velkommen i syndernes univers. Hvis det ikke tiltaler dig, så held og lykke i resten af dit liv :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mit forslag ville være, at du var sammen med en kvinde der ikke var luder, de første mange gange du skulle dyrke sex. :)

Det kan så nemt give et forkvaklet syn på kvinder og sex, hvis ikke du forinden har en god og sund ballast. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 10 timer siden:

Mit forslag ville være, at du var sammen med en kvinde der ikke var luder, de første mange gange du skulle dyrke sex. :)

Det kan så nemt give et forkvaklet syn på kvinder og sex, hvis ikke du forinden har en god og sund ballast. 

Men så må man jo flirte..og det kan jo tage tid, hvis pigen er kostbar og først ønsker at man skal møde hendes forældre...

Hvad så hvis man ønsker sex med det samme fordi man går rundt med en kæmpe kæp..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...