Hop til indhold
Yaminah

Shows på skype

Recommended Posts

Det er sådan at jeg gerne vil tjene lidt ekstra ved siden af studiet og derfor tænker jeg at jeg vil starte med at sælge ydelser som webcam shows, telefonsex og sexting over Skype men jeg ved ikke hvor meget jeg burde tage for det og er der overhovedet interesse for sådan noget? Jeg er en frisk chokolade pige på 19år

Redigeret af Yaminah

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er der i hvert fald :) hvis du formår at gøre det ordentlig :) se evt på google efter andre webcam sider, der kan du se hvad pigerne plejer at tage for det :).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yaminah skrev, for 49 minutter siden:

Det er sådan at jeg gerne vil tjene lidt ekstra ved siden af studiet og derfor tænker jeg at jeg vil starte med at sælge ydelser som webcam shows, telefonsex og sexting over Skype men jeg ved ikke hvor meget jeg burde tage for det og er der overhovedet interesse for sådan noget? Jeg er en frisk chokolade pige på 19år

Jeg ville nok overveje kraftigt om det ikke er bedre at tage et regulært studiejob.  Derved slipper du også for alle de kedelige bivirkninger, med at holde det skjult, hvor pengene kommer fra og du belastes ikke viden omkring folks seksualitet og bizzare ønsker.  Du tænker sikkert "jamen det er jo noget helt andet at være glædespige". Forargelsen og konsekvenser m.v. er nok nogenlunde den samme, hvis du afsløres. 

Ikke fordi jeg skal være lyseslukker, det kan såmænd sagtens lade sig gøre at sælge seksuelle ydelser og have en fin og tilfredsstillende tilværelse, men det er klogt at sætte sig ind i diverse mulige faldgrupper m.v.   Derfor er selvfølgelig også forskel på modenhed og bevidsthed omkring egen seksualitet, psyke m.v. for piger på 19 år. Jeg kender dig ikke, hvorfor denne opfordring til at bruge rigeligt med tid på at overveje, læse diverse på nettet evt kontakte aktive piger m.v.   Det er et stort valg, og mange kan ikke klare det, så det er ikke nok at man er pige og ser lidt lækker ud.  

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig med @TheVoice

Der skal primært lyde en kraftig advarsel!

Modsat stort set alt andet arbejde, vil et sådan valg betyde, at du med stor sandsynlighed lukker for potentielt gode muligheder i dit fremtidige liv. Både karrieremæssigt ifht. arbejde og personligt ifht. valg af partner, herunder dannelse af en familie, børn osv.

Når valget først er taget, så binder det dig og vil meget let udvikler sig til en glidebane, hvor du vil blive "groomet" (både af dig selv og af andre) til igen og igen at nedbryde dine grænser.

Derudover så er sex-for-penge - uanset om det er webcam eller reelt samleje - noget der i den grad påvirker ens seksuelle grænser, selvforståelse, samt samhørigheden mellem ens følelsesliv og kropslig intimitet på en negativ måde.

Det er selvfølgelig fint nok at tage kontakt til aktive piger, som @TheVoice anbefaler. Men jeg vil mene, at det er endnu mere vigtigt at anbefale, at du tager kontakt til tidligere piger, idet de aktive piger mange gange ikke kan se de reelle problemer, førend de selv er ude af det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Yaminah skrev, for 2 timer siden:

Det er sådan at jeg gerne vil tjene lidt ekstra ved siden af studiet og derfor tænker jeg at jeg vil starte med at sælge ydelser som webcam shows, telefonsex og sexting over Skype men jeg ved ikke hvor meget jeg burde tage for det og er der overhovedet interesse for sådan noget? Jeg er en frisk chokolade pige på 19år

Hvis du kigger på f.eks.  https://chaturbate.com/ - så kan din indtjening ligge på alt fra kr. 4,- til omkring kr. 100,-/minut udbetalt. Start f.eks. med 30 tokens/10 min - så kan du vurdere om du bør gå op eller ned i pris - det kan du gøre fra minut til minut og efter aftale med specielle kunder - men ofte tjener pigerne flere penge ved bare at forlange donationer for at vise mere og mere - tokenkeno/raffleshows mm. - men der er mange muligheder.

Men det er et hårdt job at sidde og vente på at nogen booker dig til et private show - og det kan på chaturbate være ret besværligt af få oprettet en profil, så du kan starte med at tjene penge i det hele taget - da alt skal være 100% i orden.

Du må også påregne lidt investeringer i udstyr: Webcam med min 720 mp opløsning - helst 1080 med pan, tilt og zoom + god internet forbindelse, et rum hvor du har god belysning - en softbox giver rigtig belysning - og så ikke noget afslørende eller distraherende i baggrunden - og helst ingen bamser og deslige. En passende playlist med rolig og inspirende musik kan du også strikke sammen.

Mange af pigerne arbejder fra studier, hvor de tilbyder sig på flere platforme - og må være eminente til at multitaske med 2 - 3 forskellige webcam, flere skærme mv. - men det gør altsammen at de ikke behøver sidde og vente alt for længe på kunderne - og ikke mindst akkumulere en højere timeløn.

Jeg har i tidens løb valgt at følge mange piger - men jeg kan se at mange hurtigt falder fra igen - så jeg vil ønske dig held og lykke og synes du bare skal prøve det og se hvorlangt det bær.

NB. du kan slå enkelte lande fra, så viewers fra disse lande ikke kan se dig ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige en tilføjelse...

Husk på, at billeder og video'er - ligegyldigt om de er offentlige eller "private", eller "geo-blokeret" mv., så er de principielt frit tilgængelige for alle på nettet for EVIGT! Mao. du SKAL kunne leve med, at ALLE kan finde sex-video'er o.lign. af dig på nettet resten af dit liv!!! Inklusive din fremtidige arbejdsgiver, samlever, børn, familie, venner osv. osv.

Der findes hjemmesider, hvor screen/video-dumps fra diverse sex-cam-sider bliver delt på livet løs (specielt dem fra private rooms), og hvor der minutiøst bliver først statistik mv. på de enkelte piger - og der findes endda hjemmesider hvor da arbejdes aktivt med at opspore web-cam-pigers private identitet :( Så ignorer ALT om hvad nogle kan få dig til at tro mht. sikkerhed og at du selv kan styre hvilke videoer mm. der bliver distribueret til hvem.

Når først du har spredt ben og delt din fisse via web-cam, så kan du lige så godt acceptere, at din fisse er blevet et syn for den brede offentlighed, UDEN at du har nogen kontrol hermed OVERHOVEDET!

Redigeret af Filosoffen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...