Hop til indhold
19517

Ensom? Så gør som jeg!!!!

Recommended Posts

Du er ensom og keder dig i hverdagen. Du savner selskab og egentlig bare nogen at snakke med. Du søger GPerne fordi de i nogle minutter kan give dig følelsen af nærværd og lidt ømhed. Hver gang du har været sammen med én, som rørte dybt på din ensomhed, bliver du altid en smule ked af det fordi disse minutter får dig til at tænke på noget du savner MEGET. 

Så hvad gør du? Du fortsætter med at købe dig til minutters glæde. 

Jeg savner stadig en nøgen kvinde under mig, men nu skal du læse hvad jeg gjorde. 

Jeg søgte efter en at bo sammen med (Roomemate). Det SKULLE være en kvinde. Jeg fandt én efter sådan ca. 30 minutter og rent tilfældig er hun vildt sød. Det er et platonisk forhold men nu har jeg noget liv omkring mig. En at snakke med nu og da. Nogle andre ting i mit køleskab, køkkenet og badeværelset. Jeg bor nu i stuen og hun i soveværelset. OG NEJ - vi knalder ikke. 

Så hvad sker der så nu ?

Jeg har ikke så meget lyst til at knalde GPer. Jeg kan stadig blive vildt liderlig og tager mig så selv af det når min rooememate ikke er hjemme. Håber ikke hun høre mig en dag, men så må jeg jo tage dét med også. Øv.. det ville være pinligt. for mig og hende også. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så meget, at jeg kan smage surt i munden og bliver svimmel. Haha. Godt set.....

Jankanda skrev, Lige nu:

Hold da kæft knægt hvor har du lyst at knalde hende

Del dette indlæg

Link til indlæg

interessant indlæg.  Jeg er helt enig i, at hvis man føler sig ensom, så findes der så mange muligheder, at kun fantasien sætter en begrænsning for hvordan denne ensomhed kan forsvinde. Det er så lidt trist, hvis der virkelig findes ensomme mænd, der køber tid hos en GP fordi deres primære behov er at få dækket ensomhed.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er for mig forskel på ensomhed og mangel på kvindelig kontakt. Jeg har stort set været single altid og savner da sexet og daglig kvindelig kontakt, men jeg er ikke ensom. Jeg har supergode venner og familie som opfylder den sociale relation.

Del dette indlæg

Link til indlæg

jeg bor i et stort dobbelt hus, jeg søgte bare en (moden kvinde) der ville leje den ene halvdel...  så nu får jeg opmærksomhed hver dag, vi bor hver for sig men sover sammen... 

hun laver så mad hver dag og jeg gir så hende noget godt... ja ja hun gir jo også mig noget godt... :P.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Enzo L'uri
TheVoice skrev, 1 time siden:

interessant indlæg.  Jeg er helt enig i, at hvis man føler sig ensom, så findes der så mange muligheder, at kun fantasien sætter en begrænsning for hvordan denne ensomhed kan forsvinde. Det er så lidt trist, hvis der virkelig findes ensomme mænd, der køber tid hos en GP fordi deres primære behov er at få dækket ensomhed.  

Måske er det trist,men jeg vil gætte på at der ligger en væsentlig omsætning i branchen blandt gæster der netop søger selskabet mere end sexen:)

Bare et gæt.

Enzo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu opfatter jeg indlægget som oprigtigt, og det fortjener ikke at få uvedkommende eller dumme bemærkninger med på vejen. 

Ensomhed er en grim ting, og desværre findes der i dagens samfund mange ensomme mennesker, og besøg hos glædespiger er bestemt ikke en løsning på ensomheden. Omvendt synes jeg måske heller ikke at løsningen er at udnytte bolignøden, især ikke hvis man har det som 19517 beskriver, og hvis man bor i en to-værelses, som jeg fornemmer at der her er tale om, så tror jeg at man har det bedst med at have sin bolig for sig selv. 

Nu ved jeg ikke hvor 19157 bor og hvor gammel han er, men hvis det er i Københavns-området ville jeg måske kunne bidrage med nogle inputs til, hvordan man kommer lidt ud og ud af den ensomhed, som jeg forstår må være alvorlig. Send mig gerne en PM.

Redigeret af Finn1101

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg havde en pige fra Letland boende i en toværelses vinteren over i 2011/12. Det var temmelig uinteressant, og det kan jeg bestemt ikke anbefale nogen. Hun kom udelukkende for gratis uddannelse og ønskede ikke at lære et enkelt ord dansk, men var udelukkende fokuseret på London, hvor hun bor nu. Hun havde tidligere fået uddannelse i Herning (tekstil), men jeg var overrasket over, at hun ikke gjorde det mindste forsøg på at lære noget dansk i årene forud. Det er gået op for mig, at der er er rigtig mange fra udlandet, der besætter vores skatteyderfinansierede uddannelser, og i dag endda hæver SU så vidt jeg har hørt, og bare forlader Danmark bagefter, uden nogen intention om at arbejde her. Det er selvfølgelig vildt fedt for undervisningssektoren, men måske næppe så sjovt for os der betaler for det, eller de danskere, der bliver afvist en plads på videregående uddannelser på grund af pladsmangel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

...faktisk er jeg selv i nogenlunde samme situation, jeg har boet nogen gange på b&b i en lejlighed hos en moden dame, 55 år, og på et tidspunkt aftalte vi at hun skulle udleje sin dyre lejlighed ud og bo et par måneder i min delevenloge lejlighed, til billige penge. To måneders prøvetid. Vi snakkede godt, men det er nu lidt anstrengende at have hende boende. Føler mig dog mindre ensom. Jeg er 54. Aldrig gift. Hun har en pæn krop...hun bukker sig ofte ned g jeg Nyder synet af hendes velformede røv og kunne godt tænke mig at tage hende bagfra.... idag stod hun inde hos  og og kiggede ud af vinduet og Ja....hendes røv strittede bagud. Kort kjole, næsten op til trussekanten, da hun lænede sig ind over vindueskarmen. Brune lårbasser og gode patter. Hmm....men vi er for forskellige rent intellektuelt. Men for fanden da....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 9 minutter siden:

Brune lårbasser og gode patter. Hmm....men vi er for forskellige rent intellektuelt. Men for fanden da....

Bruger du den om jeres forskellige lntellekt, som undskyldning for din passivitet. Mens din sambo anstranger sig for at bukke sig dybt, så du kan se både det ene og det andet? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
tilmodenQ skrev, for 8 timer siden:

, vi bor hver for sig men sover sammen... 

hun laver så mad hver dag og jeg gir så hende noget godt... ja ja hun gir jo også mig noget godt... :P.

win win.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Enzo L'uri skrev, for 7 timer siden:

Måske er det trist,men jeg vil gætte på at der ligger en væsentlig omsætning i branchen blandt gæster der netop søger selskabet mere end sexen:)

Bare et gæt.

Enzo

Ja, jeg tror bare jeg er en af dem der er ærlig overfor mine behov. Ja gu er det sex'en, men der ligger jo noget dybere end udløsningen. og for mig er det ensomheden. Jeg er bare ærlig. Jeg tror på, at rigtig mange af GP'ernes kunder er ensomme mænd der vil have noget selskab, Jeg kender en del piger og de siger det samme alle sammen. at rigtig mange af deres kunder bare hurtig knald, og så snakke længe. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Finn1101 skrev, 1 time siden:

som jeg forstår må være alvorlig. Send mig gerne en PM.

Mange tak for dine fine ord. Jeg vil ikke udleverer for meget af mit liv her. Ikke at jeg tror på, at der er nogen af mine bekendte der sidder og læser dette. Men på den anden side, man kan sku da aldrig vide. Nå men. angående min ensomhed. Den er faktisk virkelig nok. Det ligger dybere end at jeg kan/gider skrive om det via dette medie. Men jeg prøver på at blive den kvit ved at have inviteret kvinden ind i mit liv. 

faktisk bliver jeg nød til at revurderer noget, som jeg tidligere har skrevet som svar på en kommentar her inde. 

Fysisk er jeg tiltrykket af hende, men ikke psykisk. og det er jeg faktisk ret glad for. altså, at jeg ikke er forelsket i hende. for for fanden hvor det ville være uudholdeligt. 

hun er en vild sød pige, men har bare nogle sider jeg ikke er tiltrykket af. det var kun i starten at jeg drømte om at knalde hende. det er jeg kommet over nu. 

Jeg tror, at mit problem ligge inde i mig selv og ikke så meget i det faktiske antal mennesker som jeg har, skal vi sige, til min rådighed.. 

Jeg bor i kbh. og har de senere år opdaget hvor mange mulighedder der er i denne vidunderlige by. jeg går til nogle arrangementer og møder mennesker der. men at skabe tætte bånd tager tid. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Jankanda skrev, for 37 minutter siden:

. Brune lårbasser og gode patter. Hmm....men vi er for forskellige rent intellektuelt. Men for fanden da....

Fantastisk læsning.

Hende jeg har boende har nogle meget store bryster og en lille talje. Nogle gange kan jeg se lige igennem hendes tynde nattøj når vi står og snakker. ja gu fanden er det distraherende, men jeg kikker ikke når hun ser på mig, og det gør hun for det meste. Så jeg prøver at lade være med at kikke. Jeg tror at jeg på nuværende tidspunkt har vennet mig til hende. Hun er på en sjov måde ikke noget for mig. Jeg kan ikke rigtig forklarer det men jeg tænker at det har noget at gøre med mine følelser. Jeg bliver normalt meget hurtig forelsket. Jeg prøver virkelig at grave dybt i mig selv for at kunne begrunde mit manglende begær. Hvis jeg bliver tvunget til at skulle sige noget her og nu bliver det, at hun er for .... jeg kender ikke noget ord der beskriver en kvinde der vil have, at du skal kravle på alle fire for hende. at du skal forgude hende.  Jeg tror at mænd sluger hende med øjnene. jeg tror at mænd vender sig om på gaden og kikker lænlegsesfuldt efter hende. Jeg brugte meget tid i starten på at lade være med at blive forelsket i hende. Det har jeg aldrig forsøgt før. om det er lykkes fordi jeg selv har villet det sådan, eller om det alligevel bare ikke lå i kortene. ja det ved jeg ikke. Der bare ikke nogen kemi. 

Jeg ved, at der findes nogle roomemate sider hvor man kan se billeder af dem man skal fremleje til. Hvis du bliver rigtig træt af hende damen du lejer til, kan du jo prøve med en yngre model. men pas nu på du ikke bliver forelsket. jeg syntes bare, at det er dejligt med noget ungdom i lejligheden. hende jeg har boende er meget ung og lytter til ung musik og taler højt med hendes veninder i telefon, men også også når disse besøger hende. hun danser rundt som en fjollede pige når hun gør rent og vi snakker om ting der passer mellem en mand midt i livet og en meget ung pige. hun er sjov og frisk med et legende sind. Jeg vil ikke miste hendes selskab igen, men det skal jeg jo en dag. Held og lykke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@19517 - hun er en sirene - en havfrue, som lokker og forfører og ønsker mænds begær. Og når de giver det til hende - mister hun interessen ;-) - elsker den slags kvinder...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

@19517 - hun er en sirene - en havfrue, som lokker og forfører og ønsker mænds begær. Og når de giver det til hende - mister hun interessen ;-) - elsker den slags kvinder...

@FrokostUartig  Og det er her man, hvis man magter det, skal spille med på spillet, vær uinteresseret, lade som ingenting til det punkt hvor hun ikke lader sig selv nogen vej tilbage, men DET kræver sin mand :-)  

Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Misjo1 - den adfærd virker altid på mig.. eneste måde at få min ubetingede opmærksomhed på.. afvisning og manglende interesse.. hahaa - kæft det er ironisk ;-) 

- har kun oplevet det én gang, og han holdt heller ikke stand... - vi får altid det, vi gerne vil have... <3

Redigeret af FrokostUartig
tilføj bemærkning

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

@Misjo1 - den adfærd virker altid på mig.. eneste måde at få min ubetingede opmærksomhed på.. afvisning og manglende interesse.. hahaa - kæft det er ironisk ;-) 

- har kun oplevet det én gang, og han holdt heller ikke stand... - vi får altid det, vi gerne vil have... <3

@FrokostUartig  -  Omtrent det ældste spil i verden, men det holder stadig vand :-) , og så er det det der skille de unge erfarne Tyre, fra de gamle erfarne Bull`s :-)

Love you :-)  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Misjo1 - det må vi vist indrømme.. fortsat en værdiskabende leg... :D - når man genkender spillet - har lært sig spillereglerne og erkender, at man reelt set altid ender med at underkaste sig.. ;-) haha

Del dette indlæg

Link til indlæg
AalborgLook skrev, for 11 timer siden:

Syntes OP fremstår rimelig creepy og sølle! 

Enig, det er sgu lidt(meget) ynkeligt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Misjo1 skrev, for 3 timer siden:

@FrokostUartig  Og det er her man, hvis man magter det, skal spille med på spillet, vær uinteresseret, lade som ingenting til det punkt hvor hun ikke lader sig selv nogen vej tilbage, men DET kræver sin mand :-)  

Misjo1

Det er så her, at jeg engang imellem også kunne ønske at kvinderne kan vurdere hvornår det er en leg og hvornår det rent faktisk bare er virkeligheden "Jeg er ikke interesseret".  

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Piraten
AalborgLook skrev, for 15 timer siden:

Syntes OP fremstår rimelig creepy og sølle! 

Forstår jeg ikke

gomorra skrev, for 4 timer siden:

Enig, det er sgu lidt(meget) ynkeligt

Forstår jeg heller ikke

FrokostUartig skrev, for 6 timer siden:

Forstår jeg slet ikke( at du elsker den slags kvinder)

Enzo L'uri skrev, for 23 timer siden:

Bare et gæt.

Enzo

Det kunne være interesant at rette spørgsmålet til FrokostUartig og andre gp’ere. Under alle omstændigheder er det da trist at nogen føler sig ensomme, synes jeg. For engangs skyld har jeg ikke personligt noget i klemme, men tanken gør mig da trist.

vh. Piraten

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

@Piraten - jeg bidrager gerne med mine egne erfaringer... 

Jeg oplever ikke som sådan udpræget ensomhed. Jeg oplever mere mangel på sex i tosomheden. Og sjov og fræk sex.

De fleste af mine besøgende er lykkelige ell glade i deres primære forhold men savner sex. Og berøring i samme kategori.

Ganske få har givet udtryk for reel ensomhed. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...