EmillyBrazil 1619 Skrevet 13. Juni, 2018 Hair is not sexy, imagine it is not sexy in a man ... acceptable yes! but not sexy ... and much less in a woman ... without hair, please ... whoever likes it ... but there's not much ... I suppose Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 13. Juni, 2018 Oooh, I like hair on a man. Especially beards. Mmmmm. Beards... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 13. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, den 4/6/2018 at 11:37: En ny trend er ved at spire frem - at kvinder lader være med at barbere deres hår under armene. Hvad synes I om det? Kan en kvinde være sexet med hår under armene? Jeg er nysgerrig om folks holdning til dette. Nyd vejret Jeg synes faktisk,at det er et ret sødt billede. Nu foretrækker jeg også naturlige ikke opdullede kvinder, armhule hår om vist er helt ok, og en let trimmet mis er bestemt at foretrække for en glatbarberet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1828 Skrevet 13. Juni, 2018 Borende X skrev, for 9 timer siden: Er det ikke det, man kalder "norsk"? Der må jeg være dig svar skyldig BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 13. Juni, 2018 (edited) Borende X skrev, for 9 timer siden: Er det ikke det, man kalder "norsk"? Det minder mig om en svensk gæst jeg havde for nylig, der sagde noget i stil med: "It's not fair that a hand-job is called "Swedish". That must mean that everyone thinks Swedes are wankers!" Redigeret 13. Juni, 2018 af AmandaCassiopeia Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoBS 1078 Skrevet 13. Juni, 2018 Elsker det naturlige ved kvinder. Hår - Ja tak i den grad. Alt unaturligt som botox og silikone - det bliver et KÆMPE stort nej tak herfra Elsker når en kvinde elsker sig selv - på den måde er enhver kropstype sexet - og håret gør det ekstra naturligt og dejligt. En enkelt selvmodsigelse må jeg dog bringe - jeg bryder mig ikke om hår på benene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2374 Skrevet 13. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 3 timer siden: Oooh, I like hair on a man. Especially beards. Mmmmm. Beards... .. øv .. Jeg læste det først som 'Especially bears' ... Altså, at du godt ka' li' de lidt kraftige gutter med en del hår på maven og elsewhere ... Sådan lidt Bud Spencer typen ... (hvis du véd hvem han er) ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ralle Skrevet 7. Juli, 2018 det jo lidt over til ver fyr hvad de til lige som damer nogle ha ikke nået med at der hår på overkrop og pik mens nogle syn den skal ver fri få hår Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg