Guest AmandaCassiopeia Skrevet 5. Juni, 2018 Highlow skrev, for 50 minutter siden: Amanda - nu spør jeg som mand. Jeg er højrehåndet, dvs jeg skal bruge venstre hånd til højre armhule. Det ender i et blodbad - hvordan undgår man det? Af samme grund er jeg glatbarberet under venstre armhule og ligner en orangutang under højre. What to do ? Let it grow, let it grow. Let it blossom, let it flow... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 5. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 3 minutter siden: Let it grow, let it grow. Let it blossom, let it flow... lyder som et hit fra fleetwood mack Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 5. Juni, 2018 Highlow skrev, for 3 minutter siden: lyder som et hit fra fleetwood mack Noughty readhaired Beuaty Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 5. Juni, 2018 Highlow skrev, for 7 minutter siden: lyder som et hit fra fleetwood mack Hvis jeg nu lige må være mr. bedrevidende et øjeblik, så var det mr. Slowhand alias Eric Clapton der indspillede det nummer vh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 5. Juni, 2018 allo-allo skrev, den 4/6/2018 at 11:42: Ja, hvis hårpragten er velplejet - dvs ren og trimmet. Det foto, du har valgt, understreger mit svar fuldtud. Overvejer du selv at lade duskene gro? Ja, det må jeg sige at jeg gør Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 5. Juni, 2018 Piraten skrev, for 3 minutter siden: Hvis jeg nu lige må være mr. bedrevidende et øjeblik, så var det mr. Slowhand alias Eric Clapton der indspillede det nummer vh. Piraten Enig - kunne ikke lige huske det - tak pirat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 5. Juni, 2018 Calletti skrev, den 4/6/2018 at 11:49: Jeg kunne godt lige tænke mig at teste det inden jeg kommer med et kvalificeret svar. Er det noget du kan hjælpe til med at få testet Amanda? Jeg tænker at eksperimentere med at have lidt trimmet hår under armene og se hvad der sker. Du er velkommen om en uges tid hvor det er vokset lidt til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 5. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, Lige nu: Ja, det må jeg sige at jeg gør Ok, lige dig kunne det måske godt gå med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 5. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 1 minut siden: Jeg tænker at eksperimentere med at have lidt trimmet hår under armene og se hvad der sker. Du er velkommen om en uges tid hvor det er vokset lidt til Fast growing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Highlow 451 Skrevet 5. Juni, 2018 Jeg mindes at rykke i små røde hår - måske ikke under armene Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest AmandaCassiopeia Skrevet 5. Juni, 2018 Highlow skrev, for 24 minutter siden: Fast growing Jeg spiser mine vitaminer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kim Madsen 873 Skrevet 7. Juni, 2018 Gør ikke mig nået. Er kinky fræk hvis der er både hår under og nede bare man er helt ren . Tænder faktisk på hår på missen da jeg kan godt lide at lad mine finger glide ned i dette og fingere i det. Min ex thai kæreste havde en stor dusk og hun tændte vildt på at se mit sperm sprøjte hen over og ned i det. Savner sku hende...hun var lækker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
hagbarth 201 Skrevet 10. Juni, 2018 Ingen hår under armene, eller på benene. TAK. Max pikantbarberet, åbningen og de kønslæberne glatte Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Juni, 2018 Trimmet hår under armene ville ikke genere mig, og for neden er jeg helt vild med en lille fræk fartstribe. Derikod har jeg aldrig kunnet forstå, at det skulle være nødvendigt at barbere benene. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 10. Juni, 2018 Borende X skrev, for 4 timer siden: Derikod har jeg aldrig kunnet forstå, at det skulle være nødvendigt at barbere benene. Det kan jeg ikke forstå at du ikke kan forstå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 10. Juni, 2018 underdog40 skrev, for 46 minutter siden: Det kan jeg ikke forstå at du ikke kan forstå. Jamen, så må DU jo kunne forklare mig, hvorfor det er nødvendigt at barbere benene. Det er jo fra naturens side kun lette dun og ikke stive svinebørster. Kigger jeg på mig selv, er der på benene kun lyse samt sporadiske hår, og jeg fatter således intet af, at benene skulle være et problem. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastResort Skrevet 10. Juni, 2018 Borende X skrev, for 1 minut siden: Jamen, så må DU jo kunne forklare mig, hvorfor det er nødvendigt at barbere benene. Det er jo fra naturens side kun lette dun og ikke stive svinebørster. Sådan oplever jeg det også. De der så alligevel barbere skankerne gør det faktisk kun værre, for når hårene vokser ud igen er det nogle små stride sataner der titter frem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 10. Juni, 2018 Borende X skrev, for 3 timer siden: Det er jo fra naturens side kun lette dun og ikke stive svinebørster. Dét er så en sandhed med store modifikationer, min kære X... Min ex-hustru havde så stride børster på benene, fra top til tå, at vi overvejede at investere i en bunsenbrænder. Men men, hun nøjedes med en epilator, som hun iøvrigt brugte overalt, hvor der var uønsket hårvækst... Ja, også dér, endda uden at fortrække en mine Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 10. Juni, 2018 (edited) Borende X skrev, for 7 timer siden: Jamen, så må DU jo kunne forklare mig, hvorfor det er nødvendigt at barbere benene. Det er jo fra naturens side kun lette dun og ikke stive svinebørster. Kigger jeg på mig selv, er der på benene kun lyse samt sporadiske hår, og jeg fatter således intet af, at benene skulle være et problem. Sådan opfatter jeg bare femininhed. Jeg ynder et par slanke glatte pigeskanker. Gerne lettere solbrune. Det er guf. En pige med hår på benene? Naaa. Not so much. Det handler ikke om hvad vi har fået fra naturens side eller hvad som er “nødvendigt”. Jeg klipper negle, klipper mit hår, barberer mine boller og ansigt, bruger parfume og jeg kunne blive ved. Vi gør masser af ting som ikke var tiltænkt som nødvendigt. Og kvinder gør ca det dobbelte. Det kommer vel an på den enkelte. Nogen kan li hiphop andre kan li jazz. Fik jeg reformeret dig der? Redigeret 10. Juni, 2018 af underdog40 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spider 836 Skrevet 11. Juni, 2018 Borende X skrev, den 10/6/2018 at 10:10: nødvendigt Hvis vi mennesker kun gjorde, hvad der var nødvendigt, fik vi ikke udrettet meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2018 Delphi skrev, den 10/6/2018 at 19:35: Dét er så en sandhed med store modifikationer, min kære X... Min ex-hustru havde så stride børster på benene, fra top til tå, at vi overvejede at investere i en bunsenbrænder. Men men, hun nøjedes med en epilator, som hun iøvrigt brugte overalt, hvor der var uønsket hårvækst... Ja, også dér, endda uden at fortrække en mine Så er vi jo ikke i sfæren for skønhedspleje, men i afdelingen for torturredskaber Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1828 Skrevet 13. Juni, 2018 Pga. emnet i denne tråd kommer jeg til at tænke på historien om præsten der netop havde haft sex for første gang i sit liv. Akten var netop overstået og præsten var i den grad godt træt, og lå nu på sengen, noget stakåndet, efter at være blevet "revet rundt på lagnet" af den lidt mere erfarne pige. Pigen rejste sig op i sengen, glad og tilfreds, hun kiggede ned af præsten, smilede og strakte armene i vejret for ligesom at strække ud, og blottede derved sine naturligt behårede armhuler. Præsten fik nu øje på disse naturligt behårede armhuler,...... gispede nu endnu mere efter luft........, og udbrød; " Åhhhhh min gud!!!!, er der virkelig 2 mere ???" 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2018 Gløden skrev, for 27 minutter siden: .... Præsten fik nu øje på disse naturligt behårede armhuler,...... gispede nu endnu mere efter luft........, og udbrød; " Åhhhhh min gud!!!!, er der virkelig 2 mere ???" Er det ikke det, man kalder "norsk"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 13. Juni, 2018 Borende X skrev, den 10/6/2018 at 15:55: Jamen, så må DU jo kunne forklare mig, hvorfor det er nødvendigt at barbere benene. Det er jo fra naturens side kun lette dun og ikke stive svinebørster. Kigger jeg på mig selv, er der på benene kun lyse samt sporadiske hår, og jeg fatter således intet af, at benene skulle være et problem. Ja – sådan er mine ben osse nu men da jeg var yngre havde jeg masser af sorte stride hår på benene – tror squ. det er alderen der trykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 13. Juni, 2018 mature man skrev, for 9 minutter siden: Ja – sådan er mine ben osse nu men da jeg var yngre havde jeg masser af sorte stride hår på benene – tror squ. det er alderen der trykker .... eller forfængelighedspincetten, der rykker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg