Guest AmandaCassiopeia Skrevet 4. Juni, 2018 En ny trend er ved at spire frem - at kvinder lader være med at barbere deres hår under armene. Hvad synes I om det? Kan en kvinde være sexet med hår under armene? Jeg er nysgerrig om folks holdning til dette. Nyd vejret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1290 Skrevet 4. Juni, 2018 Nej jeg synes ikk det er sexet ell frækt.... Nu har det være væk her i mange år og det blir ved med at være sådan.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest allo-allo Skrevet 4. Juni, 2018 Ja, hvis hårpragten er velplejet - dvs ren og trimmet. Det foto, du har valgt, understreger mit svar fuldtud. Overvejer du selv at lade duskene gro? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Calletti Skrevet 4. Juni, 2018 Jeg kunne godt lige tænke mig at teste det inden jeg kommer med et kvalificeret svar. Er det noget du kan hjælpe til med at få testet Amanda? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 4. Juni, 2018 Hele den forskrækkelse overfor naturlig kropsbehåring er til at brække sig over, hår alle 3 steder, tak! En psykolog ville nok kunne få et interessant studie ud af en sammenligning mellem manglende køns- og armhulebehåring og silikone, tatoveringer og piercinger. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bulder69 23 Skrevet 4. Juni, 2018 Jeg synes det er vildt sexet Specielt efter en god gang svedig sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sauer 26 Skrevet 4. Juni, 2018 Jeg er helt vild med det, og kan man dufte hendes ejen duft og ikke bare parfume. Er det super 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Tyrkeren82 153 Skrevet 4. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 38 minutter siden: En ny trend er ved at spire frem - at kvinder lader være med at barbere deres hår under armene. Hvad synes I om det? Kan en kvinde være sexet med hår under armene? Jeg er nysgerrig om folks holdning til dette. Nyd vejret Syntes faktisk det er ok med lidt hår mellem benene, men ikke under armene Det er slet ikke sexet under armene, og slet ikke efter en gang svedig sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 4. Juni, 2018 Hår hører hjemme på hovedet, og kun der !! Med sådan et spørgsmål får du alle varianter af svar. Du kan ikke please alle alligevel. Gør det du føler du har det bedst med! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 4. Juni, 2018 Onslow skrev, for 18 minutter siden: Hele den forskrækkelse overfor naturlig kropsbehåring er til at brække sig over, hår alle 3 steder, tak! En psykolog ville nok kunne få et interessant studie ud af en sammenligning mellem manglende køns- og armhulebehåring og silikone, tatoveringer og piercinger. Alle tre steder? Hvad med håret på stængerne, de stædig sorte hår på stortæerne og så videre? De er da lige så naturlige. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed 4976 Skrevet 4. Juni, 2018 (edited) Jeg finder det desuden temmelig besnærende! Mén jeg bryder mig ikke selv om den medfølgende kraftigere duft, som jeg oplever, så jeg tror ikke at jeg selv lader det gro, trods det igen er in. Redigeret 4. Juni, 2018 af Iscenesat Virkelighed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9471 Skrevet 4. Juni, 2018 Jeg var egentligt lige ved at skrive, at jeg synes det er ok. Men så googlede jeg kvinder med hår under armene - For de fleste så det ikke særligt godt ud - Så det er nok de færreste der kan bære det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 4. Juni, 2018 Nej tak herfra. Jeg ved det er naturligt m.v., men vi er som mennesker rykket os langt fra mange andre naturlige ting. Hår på missen kan jeg godt lide, hvis det er trimmet og velplejet, men derudover hører hår kun til på hovedet for mig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 4. Juni, 2018 Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden: Alle tre steder? Hvad med håret på stængerne, de stædig sorte hår på stortæerne og så videre? De er da lige så naturlige. Har jeg påstået noget andet? I øvrigt ville du være dejlig, selv hvis du havde hår på brystet andet end i overført betydning. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5182 Skrevet 4. Juni, 2018 Hår under armene og mellem benene finder jeg ganske frækt og sexet, så længe det ikke er for meget. Hår på benene har jeg ikke rigtig noget forhold til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest FrokostUartig Skrevet 4. Juni, 2018 Åhh, hvor morsomt... Jeg er faktisk i overvejelse/afprøver at lade en smule vokse ud.. I afmålte doser er det da ret sexet og i særdeleshed på en smuk og lækker og velplejet (ikke mindst) kvinde... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Therese 218 Skrevet 4. Juni, 2018 Jeg fjernede først mine hår under armene da jeg blev 34 og begyndte som model. Har ellers altid fjernet andre steder men under armene havde jeg så lidt og fint dun/hår at jeg ikke fandt det nødvendigt og det er aldrig blevet påtalt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 4. Juni, 2018 (edited) Jeg er fortaler for hår omkring fissen, men det skal trimmes. Sjovt nok har jeg det anderledes med hår under armene, der foretrækker jeg at pigen er glat. Jeg ved ikke helt hvorfor, men måske føler jeg det er mere feminint. Vi er jo tit påvirket af trenden da vi var unge – jeg var ung i 80'erne – der havde pigerne hår omkring fissen, men den blev sædvanligvis trimmet, hår under armene blev i de fleste tilfælde fjernet (det gjaldte naturligvis ikke de venstreorienterede feminister) Redigeret 4. Juni, 2018 af mature man tyrkfejl ;) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lake 692 Skrevet 4. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 3 timer siden: En ny trend er ved at spire frem - at kvinder lader være med at barbere deres hår under armene. Hvad synes I om det? Kan en kvinde være sexet med hår under armene? Jeg er nysgerrig om folks holdning til dette. Nyd vejret Jeg synes at det er dejlig når kvinder bevarer deres naturlige behåring på benene, mellem benene og under armene. Jeg er slet ikke i tvivl om, hvad jeg foretrækker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 4. Juni, 2018 og forresten ps. @AmandaCassiopeia please kom til (Syd)Jylland Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dristige 226 Skrevet 4. Juni, 2018 Hej min personlige smag er at lidt hår under armene, er frækt og det dufter også lidt fyldigere, når/hvis kvinde sveder undervejs - hvilket i sig selv er frækt og sensuelt. Godt emne at tage op! Hyg i varmen Tom Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoobGPexplorer 1108 Skrevet 4. Juni, 2018 (edited) Iscenesat Virkelighed skrev, for 4 timer siden: Alle tre steder? Hvad med håret på stængerne, de stædig sorte hår på stortæerne og så videre? De er da lige så naturlige. Jeg tror han mener overlæbe, øre og røv. Til trådens emne vil jeg sige jeg foretrækker at der alene er hår på hovedet. Redigeret 4. Juni, 2018 af NoobGPexplorer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 4. Juni, 2018 Hår på hovedet, gerne langt, ja tak, kropsbehåring, nej tak. Jeg var engang til fest med en kvinde( chefens kone, iøvrigt) som ikke havde barberet ben før hun tog nylonstrømper på, det var sgu ikke særlig sexet mvh. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 4. Juni, 2018 AmandaCassiopeia skrev, for 7 timer siden: En ny trend er ved at spire frem - at kvinder lader være med at barbere deres hår under armene. Hvad synes I om det? Kan en kvinde være sexet med hår under armene? Det er ikke slet sexet at en kvinde har hår under armene eller en kæmpe dusk - efter min smag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg