Hop til indhold
JeppeK

Sweet petite Julia :** Girlfriend experience !!!!

Recommended Posts

Besøgte Julia Idag. Meget sød og det petit betyder mest skinny for hun har da noget højde men hun er meget tynd - dog med en dejlig popo som man kan nyde i doggy.

Hun gav en dejlig seance og jeg havde valgt super og mega som hun klarede rigtig fint. Hun bragte mig støt og sikkert til udløsning og malkede mig grundigt til jeg var næsten i vakuum 

Jeg ved ikke hvordan jeg skal rate hende men måske lige lidt under Jessica serrano for kendere 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julia Hot
ButterflyMan skrev, den 30/8/2018 at 21:48:

Besøgte Julia Idag. Meget sød og det petit betyder mest skinny for hun har da noget højde men hun er meget tynd - dog med en dejlig popo som man kan nyde i doggy.

Hun gav en dejlig seance og jeg havde valgt super og mega som hun klarede rigtig fint. Hun bragte mig støt og sikkert til udløsning og malkede mig grundigt til jeg var næsten i vakuum 

Jeg ved ikke hvordan jeg skal rate hende men måske lige lidt under Jessica serrano for kendere 

 

Thank you <3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er lige kommet hjem fra en halv time hos Julia. Hun havde i dag en deal med noget GFE. Jeg må sige at jeg var positivt overrasket, jeg har besøgt hende før men i dag var hun i extra ordinært godt humør og hun flirtede med mig og lavede små søde fnis fra jeg kom til jeg gik. Jeg var lige ved at blive lidt små forelsket :wub: Det er noget farligt stads det der GFE :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julia Hot
JeppeK skrev, den 8/9/2018 at 16:57:

Jeg er lige kommet hjem fra en halv time hos Julia. Hun havde i dag en deal med noget GFE. Jeg må sige at jeg var positivt overrasket, jeg har besøgt hende før men i dag var hun i extra ordinært godt humør og hun flirtede med mig og lavede små søde fnis fra jeg kom til jeg gik. Jeg var lige ved at blive lidt små forelsket :wub: Det er noget farligt stads det der GFE :D

Thank you :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...