Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Midtj skrev, for 1 minut siden: For nogle år siden delte Nikita nogle selfies herinde. Specielt en grynet billede af hendes popo skabte en del begejstring. Det gjorde et halvsløret billede af selvsamme måhs også lidt før jul 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. Juni, 2018 (edited) Et eller andet sted må pigerne altså have den en smule lettere. Jeg tænker, desto tættere vi kommer kogepunktet, desto mere blød bliver nudlen. Måske der er nogen der har lidt erfaringer med isterninger??? Jeg fik i hvert fald lige en lummer tanke da jeg så en pose isterninger til 30 dask i Føtex... Redigeret 2. Juni, 2018 af Kaspersen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Kaspersen skrev, for 1 minut siden: Et eller andet sted må pigerne altså have den en smule lettere. Jeg tænker, desto tættere vi kommer kogepunktet, desto mere blød bliver nudlen. Måske der er nogen der har lidt erfaringer med isterninger??? Jeg fik i hvert fald lige en lummer tanke da jeg så en pose isterninger til 30 dask i Føtex... Pas nu på at du ikke får forfrysninger i nudlen ...... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. Juni, 2018 Butch skrev, Lige nu: Pas nu på at du ikke får forfrysninger i nudlen ...... Alt med måde..... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Kaspersen skrev, for 1 minut siden: Alt med måde..... Selvfølgelig Så bare lige for mig at du lå og knaldede en pose is Men hvis hende den søde tager en isterning eller to i munden før et BJ, så rykker det på den helt gode måde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. Juni, 2018 Butch skrev, for 1 minut siden: Så bare lige for mig at du lå og knaldede en pose is Jeg havde nu godt nok tænkt en sødling ind i de lumre tanker, hvis ellers en sådan kan opdyrkes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Kaspersen skrev, for 1 minut siden: Jeg havde nu godt nok tænkt en sødling ind i de lumre tanker, hvis ellers en sådan kan opdyrkes Tidshorisonten for at opdyrke én er nok lidt længere end at opdrive én Men mon ikke det kunne lade sig gøre at opdrive og overtale en, når du er leveringsdygtig i isterninger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2018 Butch skrev, for 41 minutter siden: Det gjorde et halvsløret billede af selvsamme måhs også lidt før jul Det stod helt skarpt for mig, men jeg bryder mig heller ikke om glöggggggggg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Det stod helt skarpt for mig, men jeg bryder mig heller ikke om glöggggggggg. Fortæller du mig nu her midt i sommervarmen, at hvis jeg ikke havde gået rundt i en gløgg rus hele december, så havde den stået knivskarp ?- altså måhsen ikk’ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2018 Butch skrev, 1 time siden: Fortæller du mig nu her midt i sommervarmen, at hvis jeg ikke havde gået rundt i en gløgg rus hele december, så havde den stået knivskarp ?- altså måhsen ikk’ Har lige kigget igen - yupppp knivskarpt står den - ozz vandflywern. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden: Har lige kigget igen - yupppp knivskarpt står den - ozz vandflywern. Link please Jeg følger lige med her Skriv eventuelt en PM Er det “hende” her @Nikita Darling Og så en masse andre “standard spørgsmål” der ikke behøver blive listet her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2018 Butch skrev, 1 time siden: Link please Jeg følger lige med her Skriv eventuelt en PM Er det “hende” her @Nikita Darling Og så en masse andre “standard spørgsmål” der ikke behøver blive listet her Standard svaret: Søg her på lille EG, og du vil finde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2018 Åh for sevan. Har lige været på standen og gik så op på terrassen. Skulle lige se vandflyweren igen, og så blev det en serie. Der er flere, men gokkesokken måtte lige hænges til tørre. Here it comes - are you ready. Hands on the table, no fiddling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 2. Juni, 2018 Ser man da aaaaaalt for sjældent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, for 24 minutter siden: Åh for sevan. Har lige været på standen og gik så op på terrassen. Skulle lige se vandflyweren igen, og så blev det en serie. Der er flere, men gokkesokken måtte lige hænges til tørre. Here it comes - are you ready. Hands on the table, no fiddling. Argh....... jeg kunne ikke holde hænderne på bordet 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 2. Juni, 2018 @Aarhuselsker & @Butch - drik 1 liter isafkølet vand, og hjælper det ikke, så ring til vagtlægen I lider vidst af akut solstik Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 2. Juni, 2018 Delphi skrev, for 3 minutter siden: @Aarhuselsker & @Butch - drik 1 liter isafkølet vand, og hjælper det ikke, så ring til vagtlægen I lider vidst af akut solstik Det går ikke med alt det vand...... skal rende og pi**e hele tiden, og så står man igen der med lille Butch i hånden og tænker: “Hmmm, det var nu nogle lækre billeder ÅE der fik hevet frem”......... og så starter det hele forfra 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juni, 2018 Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden: Åh for sevan. Har lige været på standen og gik så op på terrassen. Skulle lige se vandflyweren igen, og så blev det en serie. Der er flere, men gokkesokken måtte lige hænges til tørre. Here it comes - are you ready. Hands on the table, no fiddling. Der var engang en sang – måske af Liva Weel – der som omkvæd havde: "Åh, disse minder ...." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 2. Juni, 2018 (edited) BillyHill skrev, den 1/6/2018 at 17:03: Hatten af for de piger, der arbejder indenfor i store og små, ventilerede og lumre lokaler! Det er synd at gå glip af den dejlige sol men I stiller alligevel op. Respekt herfra! Tjah, jeg har givet op. Jeg har anbragt mig i båden med en røvfuld kolde øller og er spændt på, om en glædespige skulle vise sig på broen Redigeret 2. Juni, 2018 af Borende X 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest nicegent2 Skrevet 3. Juni, 2018 Ja solen har godt nok fået det til at myldre i gaderne med smukke kvinder i alle afskygninger. Hvor pokker er de henne om vinteren. Selvom jeg bliver enormt inspireret og opstemt af de søde sommerkjoler, de solbrune ben, barme og skuldre, ja så er det skisme for varmt til at knalde ( i dagtimerne). Lige nu fantaserer jeg om, at sidde i en sval pool og flette tæer med en dejlig pige, naturligvis med en kølig drink i den ene hånd og men den frie hånd nusser hende veninde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Elprebsi 1792 Skrevet 3. Juni, 2018 (edited) Ja, det er sgu' for varmt - jeg er liderlig, men kan ikke overskue at besøge nogle steder, da der sjældent er aircondition... Gad vide om pigerne kan mærke det på omsætningen under hedebølger? Redigeret 3. Juni, 2018 af Elprebsi Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 3. Juni, 2018 Ja der skal vist en kvinde med ekstra ordinære evner til at vække en henkogt mini Kaspersen. Eller måske bare en fryser. Suk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 3. Juni, 2018 Kaspersen skrev, for 7 minutter siden: Ja der skal vist en kvinde med ekstra ordinære evner til at vække en henkogt mini Kaspersen. Eller måske bare en fryser. Suk. Argh Kasper......SÅ varmt er det skisme heller ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1291 Skrevet 3. Juni, 2018 Elprebsi skrev, for 2 timer siden: Ja, det er sgu' for varmt - jeg er liderlig, men kan ikke overskue at besøge nogle steder, da der sjældent er aircondition... Gad vide om pigerne kan mærke det på omsætningen under hedebølger? Det kan godt mærkes... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 3. Juni, 2018 Butch skrev, for 20 minutter siden: Argh Kasper......SÅ varmt er det skisme heller ikke Hmmm, nå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg