Hop til indhold

Sommer gave

Featured Replies

Skrevet

Jeg bliver simpelthen så gavmild her i solen og sommervarmen. 

Derfor udlover jeg en gratis bespringning til de kvinder, som inden kl 24 d.d, sender en PM med angivelse af mulige tidspunkter. 

Der er orgasme garanti. Skulle du ikke få orgasme ved første møde, får de en gratis erstatningsbespringning inden 14 dage. 

Det er som skevet gratis, men jeg ved at mange har svært ved at modtage gratis ydelser. Derfor vil jeg gøre opmærksom på at den nye Alfa Guilia i Alfarosse virker yderst tilrækkende på mig. Jeg synes den er lækrest med læder indtræk. 

Skrevet

Haha :P Good one @Aarhuselsker

Vidste dog ikke du var Egon Olsen. :D Men kom til, at tænke på dette klip. Da jeg læste dit skriv.

God sommerdag. Og held og lykke med alle de PM du får. :D

KK

Skrevet
kanonkongen skrev, for 1 minut siden:

Haha :P Good one @Aarhuselsker

Vidste dog ikke du var Egon Olsen. :D Men kom til, at tænke på dette klip. Da jeg læste dit skriv.

God sommerdag. Og held og lykke med alle de PM du får. :D

KK

Tak. Får jeg for mange ringer jeg til dig. Du kan jo tage kanonen med :mrgreen:

Skrevet

Ha ha ha, sweet one, du kære mand fra smilets by.

Glæder mig enormt meget til at høre præcist hvor mange PM, du har modtaget til midnat.

Men klart, vejret gør da noget ved een. :D

Kram

Mila

Skrevet

Fantastisk gave til tøserne :P en gave som de bliver ved med at have glæde af - forudsat de sørger for ikke at få orgasme ;)

Redigeret af Thai4mee

Skrevet
Milf GFE skrev, for 41 minutter siden:

Ha ha ha, sweet one, du kære mand fra smilets by.

Glæder mig enormt meget til at høre præcist hvor mange PM, du har modtaget til midnat.

Men klart, vejret gør da noget ved een. :D

Kram

Mila

Jeg er helt sikker på PM systemet er nede lige her i aften ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 4 timer siden:

Jeg bliver simpelthen så gavmild her i solen og sommervarmen. 

Derfor udlover jeg en gratis bespringning til de kvinder, som inden kl 24 d.d, sender en PM med angivelse af mulige tidspunkter. 

Der er orgasme garanti. Skulle du ikke få orgasme ved første møde, får de en gratis erstatningsbespringning inden 14 dage. 

Det er som skevet gratis, men jeg ved at mange har svært ved at modtage gratis ydelser. Derfor vil jeg gøre opmærksom på at den nye Alfa Guilia i Alfarosse virker yderst tilrækkende på mig. Jeg synes den er lækrest med læder indtræk. 

Gaven til kvinden, der har alt, og tilmed er gaven gratis.

Hvad er dine kriterier (alder, vægt, udseende), jeg har en enlig tante, der trænger til omsorg ? Modtager du "vellignende" fotos i din pm-indbakke, hvis hun er interesseret ? 

Vil da gerne berige min tante med en gratis gave :D

Redigeret af Aros

Skrevet
Aros skrev, for 31 minutter siden:

Gaven til kvinden, der har alt, og tilmed er gaven gratis.

Hvad er dine kriterier (alder, vægt, udseende), jeg har en enlig tante, der trænger til omsorg ? Modtager du "vellignende" fotos i din pm-indbakke, hvis hun er interesseret ? 

Vil da gerne berige min tante med en gratis gave :D

Der er ingen kriterier. Tanter kan være lækre, og ikke. Bare der er puls og så´en ca 37 grader kropstemperatur, er jeg game. 

Men det ville da være frækt med et foto af tante i indboxen :wub:

Skrevet
Milf GFE skrev, for 1 time siden:

.... Glæder mig enormt meget til at høre præcist hvor mange PM, du har modtaget til midnat .....

Han får slet ikke tid til at gå i seng i nat :D

Skrevet
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Han får slet ikke tid til at gå i seng i nat :D

Jo da, og hun ligger parat;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 11 minutter siden:

Jo da, og hun ligger parat;) 

Tænkte jeg det ikke nok! :D

Skrevet

Man må håbe de heldige kvinder skriver en anmeldelse af den modtagne gratis gave/oplevelse. Det manglede da bare :D

Skrevet
Aros skrev, Lige nu:

Man må håbe de heldige kvinder skriver en anmeldelse af den modtagne gratis gave/oplevelse. Det manglede da bare :D

Ja ved du hvad. Det er vel det mindste man kan forlange. :mrgreen:

De må forøvrigt også godt være "prælubrikerede" der er sgu lidt travlt i biksen ;) 

Skrevet
Aarhuselsker skrev, for 1 time siden:

Ja ved du hvad. Det er vel det mindste man kan forlange. :mrgreen:

De må forøvrigt også godt være "prælubrikerede" der er sgu lidt travlt i biksen ;) 

Mangler du en “fluffer”?

Jeg har før startet en gammel Ferguson der har stået gemt i en lade i 32 år......så mon ikke jeg også kan få en gammel tante op i omdrejninger B)

Hvis det viser sig at der bare ikke er puls, så har jeg en dunk Glid med! :ph34r:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.