Rejsenetværk 9744 Skrevet 12. Juni, 2012 Sexparty onsdag den 20. juni fra 12 til 16 Cassiopeia Stars, der i den grad kunne tilføje kvalitet indenfor nichen gangbang og sexparty prøver nu igen. I modsætning til SMS Planet, Seduction Girls og Pussy Galores, kommer de somregel på banen med ret kort varsel. Desværre har de måttet aflyse 2 parties, annonceret med kort varsel. Uden at jeg med sikkerhed har fulgt 100 % med, er det vistnok kun deres 10 års jubilæums sexparty det lykkedes at få afholdt i nyere tid, men da også med stor succes, forstod jeg. Ejheller denne gang kan jeg deltage, men denne sjældne mulighed bør enhver der har lyst prioritere egen deltagelse, hvis muligt. Håber at læse anmeldelser i forum på Eroguide.dk efterfølgende. Kun er det trist at eksempelvis hverken Cassiopeia Stars eller Seduction Girls, vælger aktivt selv at deltage i forum her på Eroguide.dk De har gennem årene alene prioriteret VL, det kommercielt sikkert velbegrundet, og fortsat med god grund. Men jeg kan ikke tro at deres reaktioner, eller som tidligere SMS Planet, er helt uden forbindelse til de debatter om party i ind og udland, som vi tidligere førte på Hedomax.com, men siden dette site kuldsejlede, vi nu fortsættende gør det på Eroguide.dk Det må for dem være tydeligt at Eroguide.dk er det mest seriøse driftsikre bud i et årti på en ny spiller på nettet, der kan bidrage til innovation af værdi, både for piger, klinikker og kunder. Bare vent til version 2 går i luften, jeg tror at vi alle har noget at glæde os til Det er ganske gratis for os alle at deltage, men heldigvis er der da både fremsynede glædespiger og bureauer der har oprettet sig, men det går lidt trægt med at se lyset for resten. Det er nu en gang hverken Rejsenetværk eller andre der får tingene til virkeligt at rykke - det kan kun branchen selv, gerne piger udenfor branchen også. Helt fra bunden kan vi aktive mandlige kunder i forum ikke drive udviklingen, men vi kan inspirere til initiativ, deltage i de tilbud vi får, i det omfang vi har lyst, mulighed og råd til det, samt ikke mindst genere den omtale og interesse i forum efterfølgende, der skal til for at bygge videre på de gode tangenter, som nu senest Cassiopeia Stars og Seduction Girls med deres seneste tilbud til os, er eksponenter for. Og nu til det væsentligste - Cassiopeistars tilbud om et brag af et sex party Venlig hilsen Rejsenetværk --------------------------------------------------------------------------------------- Nyheder http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp Efter utallige opfordringer fyrer vi et dampende, svedigt, hot, hot, hot og vildt sexparty af onsdag den 20. juni fra 12 til 16. Knald sommerferien ind. 4 tændte kanldperle gir den gas og tager pusten fra dig. Glæd dig til Sofia, Angelina, Lara og Amanda på slap line. Sofia http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=566 Angelina http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=610 Lara http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=620 Amanda http://www.cassiopeiastars.dk/pigen.asp?id=553 Stedet: Cassiopeia Prisen: 2500 ved døren 2200 ved betaling senest søndag den 17. juni. Send en mail og få oplyst kontonr. hvor pengene kan sættes ind, eller kom forbi Cassiopeia med betaling. Der vil være lidt let frokost og alkoholfrie drikke, så batterierne kan lades op til 2. halvleg. Giv de 4 frække tøser kamp til stregen og lad Cassiopeia emme af vild erotik. Spa'er er tændt og hele huset står til jeres rådighed. Vi ses til svedig gang bang Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Papi 0 Skrevet 12. Juni, 2012 Det er så her at jeg har en udfordring, som flere måske kan nikke genkendende til. Efter længere tids tørke med diverse parties er der nu 2 "af de populære steder" indenfor kort tid. Så skal man deltage hos Cassiopeia, hvor det var en kæmpe succes til jubilæet, eller Seductiongirls med de petit skønheder. Både Cassiopeia og Seductiongirls har aflyst de sidste par gange og har ikke råd til begge, så hvad nu hvis man prioriterer det sted som bliver aflyst??? Jeg synes det er ærgerligt, at Seduction, Cassiopeia, Erotica og Pussy Galores ikke gør mere for at profilerer sig gennem disse parties, for hvis de nu laver et brag af et party en gang i kvartalet eller halvårligt, er jeg sikker på at det også vil tiltrække kunder til hverdagen (de piger som jeg har gode erfaringer med til parties, besøger jeg som regel også efterfølgende) om ikke andet får de opmærksomhed gennem anmeldelserne (her kan Eroguide.dk måske lokke med en konkurrence eller komme med opfordringer til "Hvad ville være et godt sexparty?" eller "Fortæl os om dit bedste party, som også ville skabe opmærksomhed for de forskellige parties. Jeg synes det er ærgerligt at de pågældende steder ikke selv deltager aktivt herinde, for jeg ville da være fristet af deres egne oplevelser, hvad de har købt af nyt legetøj/undertøj/uniformer, hvordan de gerne selv ville have en oplevelse osv. også selvom det måske kun er en illusion, så er det da med til at friste mig. Måske bare frustrerende ord fra en som VIRKELIG savner et brag af en sexfest :D Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 12. Juni, 2012 Helt enig Papi - måske det skyldes at omsætningen i det daglige beror på at prioritere VL, og har gjort det i mange år. Modsat, kan vi nok roligt regne med at branchens garvede mutre og piger følger med i vores skriverier på Eroguide.dk, og at det har indflydelse på pludselige tilbud i markedet, efter lang tids tørke. Indirekte er jeg overbevist om at vores ord og synspunkter overvejes i kulissen, selv mine synspunkter, hvor omstridt jeg end er. Det kunne i den grad potentielt gøre underværker, hvis Seduction Girls og Cassiopeia stak hovedet lidt frem herinde, og selv trak lidt flere til truget. Ja det der mangler er nogle samarbejdende arrangementer, som i sin tid mellem Seduction Girls, SMS Planet og hedengangne Fanny Hill. Det kan godt være at det er de daglige annoncer der trækker den daglige omsætning, men dette er en niche, hvor vores og deres mere aktive medvirken i forum, nok kan trække folk til langt mere end de ordinære annoncer til det bredere mainstream publikum. Et samarbejde om profilering, konkurrencer etc med admin, kunne i den grad også hjælpe til. Nu får anmeldelserne ikke mig personligt til at besøge pigerne ved siden af, men det gavner helt sikkert forretningen, også på den led, at et brag af et party løfter sted og piger i markedets bevidsthed. Hvis du vælger Cassiopeia Stars, og når det inden at Seduction Girls eventuelt aflyser er du da på den sikre side, men du kan også vælge at satse sammen med Stylez og jeg på Seduction Girls. Des flere vi deltager sammen herfra, des bedre kan vi sammen løfte interessen i forum for at få mere systematisk gang i sexparty/gangbang, som i sin tid for nogle år tilbage. Det handler ikke kun om at få pigerne mere på banen, men også flere mænd, for vi flest har jo netop ikke råd til at bruge 5000 kr på 2 parties indenfor en god månedstid. Hvis vi blive dobbelt så mange om at komme hver anden gang i snit, i stedet for at halvt så mange skal komme dobbelt så ofte, vil det forhåbentlig også hjælpe på mutre og pigers interesse for nichen gangbang/sexparty. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 18. Juni, 2012 Nu er der denne opdatering på Cassiopeia Stars hjemmeside: http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp OBS! VI MANGLER STADIG ET PAR FRÆKKE FYRE, FOR AT KUNNE GENNEMFØRE SOMMERENS FRÆKKESTE SEXPARTY. TILMELD DIG OG BETAL IDAG, MANDAG OG FÅ FESTEN TIL 2200 KR. Hvis arrangementet aflyses, er det 3 gang det sker Smag er jo subjektiv, men i min optik udgør pige teamet, et samlet sjældent set ungpige babeteam, og er I et par stykker herinde der gerne kan og vil deltage i deres party, tror jeg at I får en oplevelse for livet. Deres 10 års jubilæums party var en stor succes - de fik fremragende anmeldelser. En anmeldelse i forum efterfølgende af jeres deltagelse i et arrangement der blev til noget, i stedet for at blive aflyst, kan forhåbentlig fremme at Cassiopeia Stars fremadrettet kommer med flere tilbud om gode arrangementer. Men hvad er det Cassiopeia gør galt? De matcher mindst Seduction Girls mfl i oplæg og service, men de er afgjort ikke lige så dygtige til at bringe i udbud, og fremme fremmøde som Seduction Girls er. De kunne foreksempel følge opfordringen til at komme på banen selv, følge op på udvist interesse i forum på Eroguide.dk - det ville nok fremme tilmeldingen af de sidste par mandlige deltagere, som de mangler? Nok mere end de par linjer, blot på deres eget website. Jeg tror at både de og Seduction Girls følger med her - har bemærket at Seduction Girls nu, som jeg altid gør når jeg opretter en event, de nu har oprettet direkte links til de piger der deltager i deres sex have party. Men at få stederne aktivt på banen i forum på et nyt community, hvor der aktivt vises interesse for deres initiativer er åbenbart helt umulig. Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9744 Skrevet 19. Juni, 2012 Så skete det igen igen Nyheder http://www.cassiopeiastars.dk/forside.asp Pga. for få tilmeldinger har vi valgt at aflyse sexparty imorgen. Bemærk min seneste opdatering af info i tråden om det kommende sex have party hos Seduction Girls. Lad os, de der kan og vil koordinere vores deltagelse i deres party, sådan at vi kan optimere den potentielle synergi effekt mellem deres egen forudannoncerede sex party, vores dialog i forum forud om egen interesse i egen deltagelse, og ikke mindst til resultat, hvis muligt en optimeret efteromtale af party, efter vi har deltaget. Vi der er interesseret i en herreklub på Sjælland har til nu, ikke som dem i Jylland kunnet etablere uformelle kontakter, der kan danne basis for ønskede aktiviteter. Med Seduction Girls tilbud om et sex have party, har vi på Sjælland i det mindste et tilbud fra en førende aktør i i branchen, der giver mulighed for den første networking IRL for interesserede på djævleøen i gangbang og sexparty. Udtrykt i en absolut positiv ånd. Cassiopeia Stars har et velfortjent ry gennem 10 år, som et af de bedste steder man kan besøge i daglig drift. Men jeg har bemærket en kedelig tendens på det seneste til at Cassiopeia, når andre førende massageklinikker annoncerer et nyt arrangement, der ligger nogen tid ud i fremtiden, der popper de op med et arrangement, med kort varsel, der ligger før de andres arrangement. Det er selvfølgelig legalt, men når de gang på gang må aflyse, sådan at deres annoncerede arrangement ikke blive til noget, synes jeg at de bør ophøre med denne praksis. Prøv i stedet næste gang at komme på banen som de første, og gerne med 3 - 6 ugers varsel. Hvis det så må aflyses, vil det nok virke mere troværdigt hos vi mænd. Den kronologi der tegner sig i Cassiopeia Stars oprettelse, og aflysning af deres parties begynder i mine øjne svagt at trække veksler på deres ellers så velfortjente stærke brand. De opnår ganske vist en udtrykt interesse i fora på nettet for deres annoncerede sexparties, parallelt med andre bordellers annoncerede parties, men når de ikke er i stand til at afvikle deres egne arrangementer, tror jeg at deres stil efterhånden, og hvis tilfældet, da ikke helt ufortjent, kan give bagslag. Man kan mene hvad man vil om at SMS Planet har sat prisen op til 3500 kr for deltagelse i sexparty i 4 timer med 4 piger, jeg selv inclusiv - det er for mig for dyrt. Uanset, så er de gennemført konsekvente, gennemført troværdige! De afholdt i 2011 en række succesfulde parties til 2500 kr i døren/2200 kr forudbetalt. Det skete på lørdage, hvor der er bred enighed om at færrest mænd kan, der deltog da også ca halvt så mange mænd, som de op til 20 der tidligere deltog i parties hos Seduction Girls til samme pris. SMS Planet har holdt fast i party om lørdagen, men har hævet prisen til 3500 kr - måske med succes, for et klientel af velhavere? Hvis ja, er en anmeldelse i forum altid velkommen - jeg er næppe den eneste der vil læse med med stor interesse, selvom jeg ikke selv har råd til at deltage - men det er der jo altid mange andre der har, hvis deres interesse kan fanges. Seduction Girls De er om nogen kendt for troværdighed, deres bevidsthed om at værne om deres brand, deres evne til at planlægge, markedsføre og afvikle initiativer professionelt, og med succes. En enkelt aflysning hos dem, som er forekommet slider ikke på samme måde på deres gode navn, sådan som Cassiopeia Stars, efter min mening efterhånden bør begynde at overveje, om kronologien i deres aflysninger måske risikerer at gøre? Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg