Guest Tatra Skrevet 31. Maj, 2018 Har før hørt om Skyn, bl.a. herinde for et stykke tid siden, men har aldrig fået taget mig sammen til selv at prøve. Synes at diverse kondomer på gp-stederne bliver ringere og ringere, med de røde som suverent ringest!, eller også er det bare mig der bliver mere kræsen med alderen. Synes også ofte de har det med at kravle af, og selv om det er lækkert er jeg ikke hoppet på konsekvent at hoppe på bareback; trods alt. Prøvede så Skyn og blev voldsomt glædeligt overrasket. Det føltes, og så ud, som om at kondomet ligesom sugede sig til pjoverten og det føltes helt anderledes frit end normalt. Hvor pjoverten ofte synes at være hæmmet af dårligt siddende kondomer ligesom understøttede Skyn rejsningen. Min partner, som jeg havde besøgt et par gange før, blev også overrasket over at hun ligesom følte mere end normalt. Skyn er ret dyre, men udgiften er begrænset i forhold til hvad man ellers bruger på denne hobby. Så jeg har ialt fald selv kondomer emd fremover. Skyn præsenteres her: https://www.kondomland.dk/latexfri-kondomer-c-77.html?bgsid=022e4b335a6893ff44074465601c5774 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 31. Maj, 2018 Jeg køber også mine egne kondomer, så er man ude over div. opstartsproblemer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finn1101 1189 Skrevet 31. Maj, 2018 Personligt har jeg altid synes godt om London kondomer, og jeg ved også at en del piger er glade for dem. De kan købes løst for omkring 10 kr. pr. stk, og i pakninger med 10 stk for omkring 50 kr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. Juni, 2018 Muligvis et utroligt dumt spørgsmål, men hvor køber i kondomer henne? Skyn eller London, på apoteket eller hvad? pft. Piraten Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juni, 2018 Piraten skrev, for 6 minutter siden: Muligvis et utroligt dumt spørgsmål, men hvor køber i kondomer henne? Skyn eller London, på apoteket eller hvad? pft. Piraten Hvis du følger linket kommer du ind på Kondomlands webshop. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Piraten Skrevet 1. Juni, 2018 Åh ja, men jeg havde håbet på noget lidt mere diskret end pakkepost, du ved Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 1. Juni, 2018 Piraten skrev, for 2 minutter siden: Åh ja, men jeg havde håbet på noget lidt mere diskret end pakkepost, du ved Gummimanden.dk leverer personligt, hvis du bestiller tilstrækkeligt mange Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 1. Juni, 2018 Liv skrev, for 1 minut siden: Gummimanden.dk leverer personligt, hvis du bestiller tilstrækkeligt mange Og han tilbyder også gratis prøvekørsel af produktet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 1. Juni, 2018 Liv skrev, for 1 time siden: Gummimanden.dk leverer personligt, hvis du bestiller tilstrækkeligt mange Er det så ham her der kommer med dem??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 1. Juni, 2018 Liv skrev, for 7 timer siden: Gummimanden.dk leverer personligt, hvis du bestiller tilstrækkeligt mange Er det det ikke det firma, hvor chaufføren der bringer ud hedder...Gummi-anden ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 2. Juni, 2018 Piraten skrev, den 01-06-2018 at 15:17: Åh ja, men jeg havde håbet på noget lidt mere diskret end pakkepost, du ved Rolig - Den slags sendes I pakker der ligner alle de andre. Og ellers er det vel ikke mere ubehageligt end at have en kæreste, og så konstatere at der står skridtbind, neglefjerner, håndlotion m.v. på din indkøbsliste Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 2. Juni, 2018 TheVoice skrev, 1 time siden: Rolig - Den slags sendes I pakker der ligner alle de andre. Og ellers er det vel ikke mere ubehageligt end at have en kæreste, og så konstatere at der står skridtbind, neglefjerner, håndlotion m.v. på din indkøbsliste HA, ha du er ikke i forhold. Der står hygiejebind, liners, negleLAKfjerner osv. De færreste piger vil have fjernet neglene ( vi mænd ville nok af og til ønske de ikke var der) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 4. Juni, 2018 Nogle der har erfaringer med disse kondomer fra Durex, med indlagt gel. Salgs talen i artiklen giver den ikke for lidt, men er I nogle der har prøvet de kondomer, og kan formidle jeres oplevelse med at bruge dem? Det kunne måske være en overvejelse værd, at medbringe en pakke på næste FKK tur til Tyskland, hvis nogle mener at de kondomer giver en bedre oplevelse, end andre kondomer. Bemærk at det er en af den slags reklamer som er skrevet af butikken selv, og opsat i artikelform. Noget der bliver mere og mere udbredt, men som medierne på forskellig vis mærker som betalt af annoncøren: ANNONCØRBETALT INDHOLD Hvad er annoncørbetalt indhold? Annoncørbetalt indhold er et annonceformat, der bliver til i samarbejde mellem Jyllands-Postens annonceafdeling og en annoncør https://jyllands-posten.dk/annoncering/ECE9770181/hvad-er-annoncoerbetalt-indhold/ Artiklen på Dagens.dk noterer ikke andet, end at den af skrevet af Sinful.dk selv ENDELIG: Kondomet der giver orgasmer sælges i Danmark SEX OG SAMLIVSkrevet af Sinful.dk | 20.06.17 | 19:04 http://www.dagens.dk/sex-og-samliv/endelig-kondomet-der-giver-orgasmer-saelges-i-danmark Venlig hilsen Rejsenetværk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9518 Skrevet 4. Juni, 2018 Rejsenetværk skrev, for 8 timer siden: ENDELIG: Kondomet der giver orgasmer sælges i Danmark Egentligt lidt sjov at de først er kommet nu. Slankepillen der forvandler kvinder til en åreslank sexbombe på 10 dage kom da vist allerede for 20 år siden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg