Hop til indhold

Recommended Posts

Guest Sweex
Namnamtk skrev, for 28 minutter siden:

Samme her! :( 

Hvis i mener at det fordi I ikke får noget svar, så læs hele hendes annonce og følg anvisningerne. Jeg har skrevet til hende en gang og fik svar et par timer efter. Godt nok havde hun ikke tid, men jeg fik svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I followed her directions very precisely when I contacted her and she replied within 1 minute. However, maybe there's more demand for her services now that she has some recent good reviews here.

Del dette indlæg


Link til indlæg
snyggepelle skrev, den 15/10/2018 at 08:57:

Jag känner också att det är omöjligt att få svar och kontakt med henne. Kanske för att jag smsar från ett svenskt nummer. Vill verkligen träffa henne!:)

 

D@nielKBH skrev, den 21/10/2018 at 13:32:

Kysser hun?


Indeed.
Very nice girl!



Service: 9/10
She is friendly, happy but very .determined. A little rushed experience at the end, so next time
I ´ll hope to get some more hours...



I was surprised how  "petite" and tiny body she had.
Amazing oral.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
snyggepelle skrev, den 15/10/2018 at 08:57:

Jag känner också att det är omöjligt att få svar och kontakt med henne. Kanske för att jag smsar från ett svenskt nummer. Vill verkligen träffa henne!:)

Där har du problemet... Av någon anledning kan inte Danska kontantkort sms:a utanför Danmark :blink:..

skaffa ett Danskt kontantkort så är problemet löst :D.

Har tyvärr inte lyckats få till ett möte med Mette, men hon har alltid svarat hurtigt när jag sms:at från mitt Danska kontantkort.

Vill själv gärna träffa henne.. ska bara lyckas vara i KBH när hon har vakt..

Del dette indlæg


Link til indlæg
snyggepelle skrev, den 15/10/2018 at 08:57:

Jag känner också att det är omöjligt att få svar och kontakt med henne. Kanske för att jag smsar från ett svenskt nummer. Vill verkligen träffa henne!:)

 

umiaqse skrev, den 4/11/2018 at 20:43:

Där har du problemet... Av någon anledning kan inte Danska kontantkort sms:a utanför Danmark :blink:..

skaffa ett Danskt kontantkort så är problemet löst :D.

 

snyggepelle skrev, den 15/10/2018 at 08:57:

Jag känner också att det är omöjligt att få svar och kontakt med henne. Kanske för att jag smsar från ett svenskt nummer. Vill verkligen träffa henne!:)


Ha ha
:wink:
Ni lägger väl till +45  framför va för landsprefix

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
TheSwed skrev, 1 time siden:

 

 


Ha ha
:wink:
Ni lägger väl till +45  framför va för landsprefix

:P Hade hoppats det var så enkelt...

Många använder Lyca, och de har begränsningar...

Tyvärr så går mina svenska sms fram till mitt danska Lyca kort, men om jag svarar försvinner det bara ut i cyberrymden :huh:

Tog ett tag innan jag förstod varför ingen svarade, och det finns säkert en del där ute som avskrev mig som oseriös när jag aldrig svarade på deras ”svar” :roll:

Som svensk har man följande alternativ:

1: Skaffa danskt kort

2: Ring

3: Viber eller WhatsApp

4: Stanna hemma, spara pengarna och bli rik... (men då skulle jag bli fattig på underbara upplevelser :biggrin: )

Redigeret af umiaqse
Glömde en mening...

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, den 6.11.2018 at 00:15:

:P Hade hoppats det var så enkelt...

Många använder Lyca, och de har begränsningar...

Tyvärr så går mina svenska sms fram till mitt danska Lyca kort, men om jag svarar försvinner det bara ut i cyberrymden :huh:

Tog ett tag innan jag förstod varför ingen svarade, och det finns säkert en del där ute som avskrev mig som oseriös när jag aldrig svarade på deras ”svar” :roll:

Som svensk har man följande alternativ:

1: Skaffa danskt kort

2: Ring

3: Viber eller WhatsApp

4: Stanna hemma, spara pengarna och bli rik... (men då skulle jag bli fattig på underbara upplevelser :biggrin: )

 

Hittade precis denna gamla tråd... Har också haft problem med att vissa flickor inte svarar. Här är nog förklaringen; tack för det :)

Men hur är det med ditt danska Lyca-kort: kan du använda det även när du är i Sverige för att sms:a till danska nummer? Är det förresten ett kontantkort, och anonymt?

(sorry for off-topic- spørgsmål)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse
from_malmo skrev, for 42 minutter siden:

Men hur är det med ditt danska Lyca-kort: kan du använda det även när du är i Sverige för att sms:a till danska nummer? Är det förresten ett kontantkort, och anonymt?

Fungerar klockrent, Inga problem att sms:a från Sverige. 

Det är ett kontantkort inköpt på en bensinstation. Enda problemet ät att om du ska vara anonym, kan du bara fylla på det genom att köpa påfyllnad i Danmark. Köper du taltid i Sverige, kan du inte fylla på ett dansk Lyca kort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
tugwell skrev, den 9/8/2018 at 22:38:

Jeg besøgte hende for nogle uger siden.

En ok oplevelse til en rimelig pris. 

Jeg fik dog samme besked som andre har beskrevet. Altså nu kan du godt se at komme. Tiden er ved at være gået. 

Jeg kan ikke mindes at tiden på diverse bordeller starter fra man går ind ad døren og det påtvungede bad også tæller fra den tid man har valgt. Men hende om det. 

Om jeg kommer igen? Tvivler. Det var for mig ikke en oplevelse som var oppe og ringe til topkarakter. 

 

//Tugwell

Samme oplevelse her. Jeg er favorit af danske piger som tydeligvis elsker sex lige så højt som pengene. Men der er noget vildt ucharmerende i at få at vide, at jeg skal få skoene på hurtigt, fordi næste kunde venter. Og det er altså nok til at jeg ikke kommer tilbage. :/ 

Del dette indlæg


Link til indlæg
umiaqse skrev, for 9 timer siden:

Fungerar klockrent, Inga problem att sms:a från Sverige. 

Det är ett kontantkort inköpt på en bensinstation. Enda problemet ät att om du ska vara anonym, kan du bara fylla på det genom att köpa påfyllnad i Danmark. Köper du taltid i Sverige, kan du inte fylla på ett dansk Lyca kort.

Ok tack!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...