Hop til indhold

Recommended Posts

Efter de sidste to dages bedrøvelige besøg,  mandag her og tirsdag her, så har ordsproget "Alle gode gange tre" vist sit værd.

Faktisk har jeg været lidt i tvivl om, hvorvidt jeg skulle skrive dette indlæg. Men hvis man vil give en håndsrækning til en GP, så er dette vel en måde at gøre det på. (ikke noget #metoo, men skal tolkes positivt)

Hold nu k... Sikke en fed oplevelse.. Det holder "Hundo P" (profil link)

Efter en enkel, glad og god kommunikation på SMS håbede jeg på, at hun havde gjort sig lidt umage med at vælge profilbilleder. Og det må man sige at hun har, for selv håret passer. (billederne er meget (98%) vellignende. Billed 3/5 kunne godt være 100% hende efter min bedste overbevisning)  

Men det slutter absolut ikke her for magen til indlevelse! Wauu

Til dem der forventer en lang fortælling, desværre. Kommer ikke. Men hun er utrolig sød, et kæmpe smil, lækkert sødt grin, fantastisk smilende øjne, og ved hvordan hun skal bruge sin og "klientens" krop. Basta Bum.

Og ja hun giver vist ikke øko BJ, men på den måde hun også bruger hænderne samtidig med, så glemte jeg alt om gummi. Var der lidt appelsinhud? Come on... eller som Score Kaj ville have sagt det: "Charme, Selvtillid og lækkert hår"

Faktisk så burde jeg skrive en længere fortælling, for jeg endte med at blive 30 minutter længere end de aftalte 60 minutter. Og gav hende selvfølgelig 50% oveni det aftalte beløb.

Ingen grund til at gentage clichén. Just Do It

Redigeret af Fifty+

Del dette indlæg

Link til indlæg
Fifty+ skrev, for 34 minutter siden:

Og ja hun giver vist ikke øko BJ, men på den måde hun også bruger hænderne samtidig med, så glemte jeg alt om gummi. 

Jeg bliver desværre straks urolig. Der står hun tilbyder superfransk i hendes annonce. Men som jeg opfatter dit skriv er det ikke aktuelt, eller? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
underdog40 skrev, for 12 minutter siden:

Jeg bliver desværre straks urolig. Der står hun tilbyder superfransk i hendes annonce. Men som jeg opfatter dit skriv er det ikke aktuelt, eller? 

@underdog40 God observation og forklaringen er simpelthen, at som opvarmning havde vi gang i en lotus stilling udover sengekanten. Og da jeg gerne ville have muligheden for at trænge ind i hende, hvis rytmen og stemningen var til det, så havde vi allerede monteret et kondom. Hun er god til BJ. Under mit besøg var der bare en anden form for opvarmning, så da vi kom til BJ hygge, var gummi allerede monteret, og jeg skænkede det ikke en tanke af få det afmonteret for så senere påmonteret igen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest TboneDK

Lyder som en fin oplevelse, men "hendes" billeder er nu ikke helt legit, men hvis hun så bare LIGNER tæt på 98% så går det jo nok ;)
LINK

Del dette indlæg

Link til indlæg
TboneDK skrev, for 21 minutter siden:

Lyder som en fin oplevelse, men "hendes" billeder er nu ikke helt legit, men hvis hun så bare LIGNER tæt på 98% så går det jo nok ;)
LINK

Ja, det ville være et stort fremskridt, hvis GP'erne bare ville bruge billeder, der ligner 90% :D

Redigeret af Fifty+

Del dette indlæg

Link til indlæg

tak for en god anmeldelse. Har længe søgt efter en anmeldelse af hende for hun ser sød ud. Hvor i Kbh er hun at finde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Poptrold skrev, for 19 timer siden:

tak for en god anmeldelse. Har længe søgt efter en anmeldelse af hende for hun ser sød ud. Hvor i Kbh er hun at finde?

@Poptrold Hun holder til på Østerbro meget tæt ved krydset Strandboulevarden/Århusgade. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...