Hop til indhold
Kvindebeundre

Copenhagen sauna club...info.

Recommended Posts

Hej alle,

Ved ikke lige om dette er rette sted at skriver denne efterlysning/foresprørelse?

Jeg har kigget på københavn sauna club, og læst om den på deres hjemmeside, da jeg har overvejet om jeg skulle prøve at besøge dem ved lejlighed, da sådan som jeg har forstået konceptet er virker meget fint ... forstår det sådan som at man er i spa sammen med en skøn kvinde og der er tid til lidt hyggesnak mv. før man så eventuelt går videre til et rum og hygger sig sammen der.

Men jeg har også fået forståelse af at man i spa området og mens man går mellem spa området og værelserne godt kan risikere at møde andre, og det er her jeg gerne vil bede jer alle om lidt hjælp med info. om dette er korrekt forstået eller ej?

Syntes heller ikke at jeg kunne finde noget info om pris niveauet for et besøg, da jeg kiggede på deres hjemmeside (kan godt være det bare er mig der har overset det), men er rart at vide det, så man ikke har alt for mange kontanter på sig, for at være sikker på at have nok.

https://copenhagensaunaclub.dk

Kvindebeundren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, du kan godt møde andre. 

Det koster 1800 kr for en time, hvis du betaler kontant. 1900 kr hvis du betaler med kort. Sådan var priserne da jeg sidst var der for ca. et år siden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Val Venis skrev, 1 time siden:

Ja, du kan godt møde andre. 

Det koster 1800 kr for en time, hvis du betaler kontant. 1900 kr hvis du betaler med kort. Sådan var priserne da jeg sidst var der for ca. et år siden. 

Mange tak for hjælpen Val Venis :).

 

JenniferRomantica skrev, 1 time siden:

Jeg har skrevet en længere tråd omkring emnet herinde:D.. Hvis du bare søger efter Copenhagen Sauna Club herinde burde den dukke op.. 

Tak for Hjælpen, det lykkes mig til sidst at finde tråden (jeg skal nok blive en haj til det på et tidspunkt med at finde tråde heheh).

 

 

Jeg syntes det er et rigtig fint koncept med copenhagen sauna klub med lidt tid i spa og så bagefter op på værelset, det lyder virkelig godt, og når man godt kan få arrangeret så man kan undgå at møde andre, tror jeg at jeg vil kigge forbi ved lejlighed :), hvis ok. (det er dog ret væsentligt for mig at, jeg er sikker på ikke at løbe ind i andre, det vil jeg være alt for genert til, især hvis det skulle vise sig at være en man kendte).

Kvindebeundre

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan ikke skrive til Copenhagen Saunaclub, men det ville nok heller ikke hjælpe noget hvis man kunne.

Gid jeg kunne samle nogle om at rette henvendelse til dem, om et tilbud om at vi kan møde op på FKK maner, og tilbringe 3 -4 timer sammen i klubben.

Og hvis vi kunne, gid de så ville tilbyde halve timer uden spa, men med en entre inklusiv vand og kaffe.

Kunne være fedt med en månedlig klub aften, eller 2 for os mænd der er ligeglad med at møde andre.

Men ja, rigtig nok, hvor det økonomiske også spiller ind, og hvor hele timer ikke er aktuelt, men hvis vi kunne fylde klubben med flere og flere mænd sådan en aften, kunne det måske interessere klubben at forsøge det.

Men så skal vi altså også være 4 - 6 stykker, for at forespørge om de vil, for ellers kan vi ikke tilbyde nok omsætning.

For min skyld kunne betingelsen godt være forudbetaling af entre og en 1/2 time uden spa, som er tabt hvis vi ikke møder op.

Men ja, der er nok ikke andet at gøre end at tage til Tyskland som vi plejer efter oplevelsen.

For min skyld kunne klubben gerne stadig tilbyde sit sædvanlige koncept med hele timer og spa en sådan aften, uden entre, men bare sådan at vi andre kan møde op til FKK halve timer med entre til klubben.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...