slavefyr_8000 5 Skrevet 30. Maj, 2018 Nu har jeg i lang tid læst med herinde anonym, og sat stor pris på de anmeldelser der er blevet skrevet. Så tænker det er på tide at give lidt igen. Har været på besøg hos Zita https://annoncelight.dk/showad/229497 Det praktiske til at starte med: Gode parkeringsforhold Rimelig anonymt Startede med et opkald og derefter SMS korrespondance med fine svartider. Holdte på parkeringspladsen 2 minutter og så skrev hun at jeg kunne komme op. Stod lige 1 minut og ventede ved døren, men ikke noget der gjorde noget. Der var helt mennesketomt. Havde bestilt 1 times dominans af mig. Det er vidst ikke noget hun som sådan har prøvet før, og jeg havde da også selv legetøjet med til det. Men hun levede sig ind i rollen som domina, og med god kommunikation blev jeg både ydmyget, pisket, og kneppet af hende med en strapon. Eneste minus var at hun var meget betaget af legetøjet og der gik lidt tid med at hun gerne ville have billeder af det. Fik hende til at tage nogle billeder og video med min egen tlf, så har et frækt minde fra mistress zita ;) Forhold/parkering/lejlighed/renlighed: 9/10 Pigen: 9/10 (hun er ikke helt den fitness pige man ser på billederne, men flot og slank krop, kønt ansigt) Gentagelsesfare: 10/10 Og ja det er min første anmeldelse, så der kommer sikkert en kommentar om at det er fake og bla bla. det kan jeg ikke tage mig af. Jeg havde en god oplevelse! 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Walter the Licker 266 Skrevet 30. Maj, 2018 Jeg har altid synes at det er snyd, at I beholder Zita for jer selv derovre. Der er et eller andet magisk ved hende Tak for deleren, det er dejligt at hører at du havde en super oplevelse, og især når man tager hele udstyret med selv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Amarone 2 Skrevet 21. Juni, 2018 Jeg har efterhånden besøgt Zita nogen gange, og det har hver gang været en kanon oplevelse. Da Zita så for nogle dage siden skrev om muligheden for en 3-some med Sofia, blev jeg naturligvis også interesseret. Jeg fik lavet en aftale, og Sofia var ganske rigtigt en flot pige, og videoen var ægte nok. Jeg var meget spændt på at skulle lege med to så flotte piger, og vi kom godt i gang, men jeg mærkede desværre hurtigt at Sofia ikke rigtigt tændte mig. Hun virkede lidt ‘mekanisk’, så det blev det slet ikke den oplevelse, jeg havde tænkt mig. Jeg prøvede at koncentrere mig om Zita, men det var faktisk svært, og jeg synes jo ikke rigtigt, jeg kunne bede Sofia om at trække sig, så oplevelsen blev lidt blandet. Jeg glæder mig til at møde Zita igen - men det bliver solo, for det kan godt anbefales! Rigtig sød pige med masser af personality. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1980kkt 12 Skrevet 23. Juni, 2018 Hvor holder hun til ? bare ca. nu du skriver Aarhus N Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hedonis 943 Skrevet 23. Juni, 2018 1980kkt skrev, for 14 timer siden: Hvor holder hun til ? bare ca. nu du skriver Aarhus N Et boligkvarter i området lidt bagved Vejby-Risskov Hallen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg