Hop til indhold
Rejsenetværk

Gangbang København

Recommended Posts

Bemærk denne annonce:

Gangbang København på Onsdag aften

http://www.annoncelight.dk/annonce/8876 ... sdag-aften

Hej Alle lystne og med hang til gangbang og skæg.

Vi afholder et lille gangbang Onsdag den 13/6 klokken 18-19/20 stykker (afhænger af antallet af deltagere).

Pigen er høj, slank, lyshåret og med gode bryster og en fræk lille bagdel. Hun kan-bruges i alle huller... og hun tænder på at blive brugt af mange mænd.

Pris for deltagelse 1200.-

Der vil være en kold øl eller vand til at styrke sig på inden man kaster sig ind i legen igen.

Ellers er kodeordene hygge-og fræk sex. Alt er med gummi..bare så vi er sikre på ikke at dele noget med hinanden.

Skriv en mail på, hvis du er interesseret i at deltage:

[email protected]

Arrangementet gennemføres med min 4 max 7 deltagere.

Knus herfra

-----------------------------------------------------------

Jeg kan desværre ikke selv deltage, men jeg har fokus på når dette arrangement annonceres. Bemærk at spændet er 1 - 2 timer, max 7 mænd.

Det kan være interessant til prisen, og jeg kunne godt tænke mig at samle op på en eventuel interesse i at vi, hvis lejlighed byder sig, vi samlet deltager 2 - 7 mænd herfra.

De har vistnok annonceret et par gange tidligere, og hvis de er ved at opbygge et mere regelmæssigt tilbud, kunne vi jo gå sammen om at skrive anmeldelser af vores fælles deltagelse i et gangbang med pigen.

Skriv i tråden, eller via pm, hvis du er interesseret i at mødes for at danne en lille midlertidig/eventuelt længerevarende interessegruppe, med fokus på Gangbang København mailen.

Måske det er muligt at aftale nye datoer med dem, hvis vi kan stille mindst 4 mænd?

På klinik niveau er det vanskeligt at blive mange nok til et sådant projekt, men denne anonce kunne udgøre en begyndelse - måske?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...