Hop til indhold
gigoli74

Min mund mangler en pik

Recommended Posts

Isbjørn skrev, for 18 minutter siden:

Har skrivet et par gange til hende og har ikke modtaget svar troede at hun var fake så glæder mig til at høre hvordan hun var 

Fake er hun ikke. Smuk ung pige 

Min eneste bekymring er om hun forsvinder. Det lader til hun kun gør det når hun har lyst. Mon jeg skal skynde mig og få en aftale i hus?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
gigoli74 skrev, for 14 minutter siden:

Fake er hun ikke. Smuk ung pige 

Min eneste bekymring er om hun forsvinder. Det lader til hun kun gør det når hun har lyst. Mon jeg skal skynde mig og få en aftale i hus?

Man skal aldrig lade solen gå ned over sin liderlighed :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har nu mødt den søde unge pige og WOW siger jeg bare. Hun er påpasselig og ønskede at vi talte i fon inden jeg bookede. Jeg tror dette var for sikre sig at jeg var seriøs hvilket er helt fair. Godt nok var jeg lidt skeptisk efter at have læst lidt delte meninger om hende og jeg var ikke sikker på hvad jeg kunne forvente. Men super sød og nede på jorden lød hun i telefonen så vi fik hurtigt lavet en aftale.

Jeg sendte en mail 10 minutter inden ankomst dette var en del af vores aftale. Jeg parkerede bilen og så begyndte hjertet at slå HI HI :D I sidespejlet ser jeg en rigtig smuk pige gående mod mig. Faktisk var hun røv lækker og jeg blev mere vild med hende jo tættere hun kom på. Så naturlig og smilende og dejlig.

Der var god stemning med det samme hun satte sig ind i bilen. Vi snakker og hun er super rar Vi fandt sammen et sted i naturen . Hun tog fat i min hånd og vi  gik ud

Hun begyndte at kæle for den  Før jeg ved det har hun knappet bukserne op og sat sig ned på knæ
WOW et syn når hun har fætteren i munden og kigger op med sine varme øjne 
Når hun skriver hun ikke holder sig tilbage så er det 100% sandt Hun var både blid og vild rigtig dygtig pige god til at pirre hel vildt :-P

Tiden fløj afsted vilket også er et kæmpe + , hun kiggede ikke på klokken

Hun tog ladningen i munden i stiv arm og slugte herefter et stort smil bedårende smilehul 

Rigtig god oplevelse kan klart anbefales det var nemt at mærke at hun tændte på at sutte 
Jeg fik lov til at mærke under trussen og hun var drivvåd mmm:shock:


Jeg skal helt sikkert mødes med hende igen 

Fantastisk start på dagen :wub:
GOD DAG til jer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
gigoli74 skrev, den 31/5/2018 at 11:09:

Jeg har nu mødt den søde unge pige og WOW siger jeg bare. Hun er påpasselig og ønskede at vi talte i fon inden jeg bookede. Jeg tror dette var for sikre sig at jeg var seriøs hvilket er helt fair. Godt nok var jeg lidt skeptisk efter at have læst lidt delte meninger om hende og jeg var ikke sikker på hvad jeg kunne forvente. Men super sød og nede på jorden lød hun i telefonen så vi fik hurtigt lavet en aftale.

Jeg sendte en mail 10 minutter inden ankomst dette var en del af vores aftale. Jeg parkerede bilen og så begyndte hjertet at slå HI HI :D I sidespejlet ser jeg en rigtig smuk pige gående mod mig. Faktisk var hun røv lækker og jeg blev mere vild med hende jo tættere hun kom på. Så naturlig og smilende og dejlig.

Der var god stemning med det samme hun satte sig ind i bilen. Vi snakker og hun er super rar Vi fandt sammen et sted i naturen . Hun tog fat i min hånd og vi  gik ud

Hun begyndte at kæle for den  Før jeg ved det har hun knappet bukserne op og sat sig ned på knæ
WOW et syn når hun har fætteren i munden og kigger op med sine varme øjne 
Når hun skriver hun ikke holder sig tilbage så er det 100% sandt Hun var både blid og vild rigtig dygtig pige god til at pirre hel vildt :-P

Tiden fløj afsted vilket også er et kæmpe + , hun kiggede ikke på klokken

Hun tog ladningen i munden i stiv arm og slugte herefter et stort smil bedårende smilehul 

Rigtig god oplevelse kan klart anbefales det var nemt at mærke at hun tændte på at sutte 
Jeg fik lov til at mærke under trussen og hun var drivvåd mmm:shock:


Jeg skal helt sikkert mødes med hende igen 

Fantastisk start på dagen :wub:
GOD DAG til jer 

Det lyder sgu virkelig lækkert. Hvad måtte du give for sådan en omgang? Send evt pb

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, for 6 timer siden:

Det lyder sgu virkelig lækkert. Hvad måtte du give for sådan en omgang? Send evt pb

Jeg sender PB ;D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aulumfyr skrev, for 11 timer siden:

Og gerne til mig også:)

vil du tro at der var mulighed for andet end et godt bj?

Da jeg spurte hende sagde hun "ikke første gang" så det tror jeg, hun er bae påpasselig og forsigtig 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der har været her for nylig? Har prøvet at få en aftale med hende, men det er åbenbart lidt svært. Tænker hun måske har travlt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
MrHey skrev, for 3 timer siden:

Nogen der har været her for nylig? Har prøvet at få en aftale med hende, men det er åbenbart lidt svært. Tænker hun måske har travlt ;)

Hun har fuldstændig lukket ned.

Noget med afpresning tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75
Aarhuselsker skrev, den 30/5/2018 at 15:05:

Man skal aldrig lade solen gå ned over sin liderlighed :D

Words to live by. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest mature man
Skovfogeden skrev, den 26/6/2018 at 12:24:

Hun har fuldstændig lukket ned.

Noget med afpresning tror jeg.

Jeg bliver så vred og ked af det når jeg læser det – det sker ofte for nye og populære piger – hvem er det, jaloux kolleger eller svinske mænd ?

Pigen her skriver "Inaktiv pga. chikane"

https://annoncelight.dk/showad/250084

Jeg begynder efterhånden at forstå hvorfor nogle i deres anmeldelser skriver noget i retningen af "pas på hende" – noget jeg egentligt troede var "logik for burhøns"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tilslutter mig Mature Man rigtig meget det er under lavmålet at afpresse pigerne på den måde . De piger jeg har talt med får rigtig mange mail s med trusler og alt muligt andet 

Og så er der altså nogle typer der afpresser pigerne med at vide deres privat adresse familie mm og der har jeg altså hørt nogle virkelige grimme ting 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...