Hop til indhold
Guest lusconi

Ung&Liderlig ?

Recommended Posts

Guest MadsAalb

Der er ikke tale om en fake profil, blot en travl pige ☺

 

Eneste udfordring for mig er afstanden til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest kmd
ung&liderlig skrev, for 1 time siden:

Jeg er ikke fake, men jeg er studerende med arbejde ved siden af, og meget andet at se til. Så ja, jeg har pænt travlt - og desuden har jeg ikke lyst til at mødes med alle der skriver til mig, da det ikke er det jeg søger :) 

Hold fast i de

Tak for svaret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Det er samme pige og nu 18 år he he

 

https://annoncelight.dk/showad/241744

 

Og jeg kan desværre konstatere at hun er totalt forvirret og hunsker ikke samtaler. Pluslig stopper hun med at skrive  midt i at vi er ved at aftale tidspunkt og så kan der gå flere dage uden at hun svarer og eneste besked du får er at hun har "et liv ved siden af" ja tak.

 

Jeg har opgive at få en aftale med hende, jeg har forsøgt på SD, på tlf. og på mail samme mønster hver gang. Det er nok andre der er mere heldige og når de har fået en aftale så stopper dialogen med andre (mig), blot et gæt.

Redigeret af MadsAalb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jep og hun er mega vanskelig at få en aftale i hus med, har forsøge flere gange og er en da kørt afsted to gang hvor hun så aflyser i sidsteøje blik :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...