Hop til indhold
King Lear

TOPNYHED KOLDING CENTRUM - Melina - FAKE

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/250949

Lod mig friste af billederne i denne annonce.  - FAKE BILLEDER - Blev modtaget af en gammel so og var desværre ikke snarrådig nok til at vende om i døren. - FØJ hvor jeg følte mig dårligt tilpas efter et komplet mislykket besøg.

For f an den, jeg ere snart træt at at man gudhjælpemig skriver "ægte billeder" - ja gu' er de ægte men sk u af en helt anden.

Hold jer væk, spild af tid og penge. -

King "Emty" :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hende, som billederne er taget af, har jeg lige mødt her i eftermiddags på P-Club, blot i en lidt mindre udgave - minus cirka 15-20 procent heje vejen rundt, ellers fuldstændig samme figur/statur - og 21 år og med navnet Aylin.

Beretning følger :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Lear skrev, for 1 time siden:

Lod mig friste af billederne i denne annonce.  - FAKE BILLEDER - Blev modtaget af en gammel so og var desværre ikke snarrådig nok til at vende om i døren. - FØJ hvor jeg følte mig dårligt tilpas efter et komplet mislykket besøg.

For f an den, jeg ere snart træt at at man gudhjælpemig skriver "ægte billeder" - ja gu' er de ægte men sk u af en helt anden.

Tak for at dele. Næste gang må du bare lade fornuften sejre og vende om i døren hvor der er brugt falske billeder eller pigens udseende ikke tiltalt dig ;) Tilbage i sadlen...

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Lear skrev, den 29/5/2018 at 20:42:

Hvis du er så træt af det, må du have boller nok til at vende om I døren. At pive herinde bagefter er lidt ynkeligt 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Docdriver skrev, for 5 timer siden:

Hvis du er så træt af det, må du have boller nok til at vende om I døren. At pive herinde bagefter er lidt ynkeligt 

Nemt at være bagklog. Og tak for advarsel

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Røvslikker

Hmmmm....i annoncen oplyses med 1000% rigtige billeder, mon ikke rigtigheden er temmelig sigende om denne branche.

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Lear skrev, den 29/5/2018 at 20:42:

Kan kun appellere til at vi alle bruger “Falsk markedsførings” punktet her på siden, jeg havde allerede advaret om denne profil, og anmeldt annoncen på AL

Del dette indlæg

Link til indlæg
Docdriver skrev, for 12 timer siden:

Synes ik det er piveri.. han beskriver det ganske fint, og han vendte om og gik (mange måder at skrive det på)

men han oplyste os andre, og det er bla derfor dette forum er der..

Del dette indlæg

Link til indlæg
ole1981 skrev, den 31/5/2018 at 02:32:

Nemt at være bagklog. Og tak for advarsel

Det er nu ikke at være bagklog, du fik syn for sagen da hun åbnede, så valget var dit. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
exostar skrev, den 31/5/2018 at 09:11:

Synes ik det er piveri.. han beskriver det ganske fint, og han vendte om og gik (mange måder at skrive det på)

men han oplyste os andre, og det er bla derfor dette forum er der..

Han vendte jo netop ikke om, sku ha gået til Louis Nielsen. ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
King Lear skrev, den ‎29‎-‎05‎-‎2018 at 20:42:

King "Emty"

Det kan jeg konstatere var lige og besøge idag, blev dog ikke mødt af en ældre person, men det var helt sikkert ikke hende på billederne. Hun var ikke en, som skræmte mig væk og jeg var kørt et godt stykke, så det skulle ikke være forgæves.

Men når det er sagt vil jeg ikke anbefale det sted, da man aldrig ved hvem der kommer frem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
chris25 skrev, 1 time siden:

Det kan jeg konstatere var lige og besøge idag, blev dog ikke mødt af en ældre person, men det var helt sikkert ikke hende på billederne. Hun var ikke en, som skræmte mig væk og jeg var kørt et godt stykke, så det skulle ikke være forgæves.

Men når det er sagt vil jeg ikke anbefale det sted, da man aldrig ved hvem der kommer frem.

Utroligt man falder i og tænker med pikken

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...