Hop til indhold
Mikkel K

Snavs i skridtet !

Recommended Posts

Jeg tænder meget på "brune" piger, lige fra afrikanere, indere  og mulatter. Jeg så så med interesse denne annonce:

Indisk pige

Men det første billede, som viser pigens skridt, er virkelig underligt. Ser det ikke ud til, at der noget hvidt snavs omkring hendes skamlæber? Meget mystisk at lægge sådan et billede på annonce. Jeg får i hvert fald ikke ligefrem lyst til at besøge hende.

Redigeret af Ledvogter
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh det er vel bare "fnuller" fra hedes hvide bomuldstrusser....hænger fast fordi hun ikke er ny barberet,,,,, ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 minut siden:

Hendes trusser er da ingenlunde i nærheden af, at være hvide? :D

Har ikke set dem,,,bare et gæt... ;-)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

:D:D MIKKEL , jeg tager det på mine skuldre at være den pige, der siger noget negativt om en anden piges annonce. For du har altså godt nok ret, ikke sikker på hvad det er, sikkert helt uskyldigt fnulder,,, men hold kæft et uheldigt billede...

-SÅ, just sold my soul to the Devil, for det er altså lidt et NO-GO, som du nok kan udlede af andre pigers "lyserøde" svar hehe. men det er ikke altid heldigt at billedet har amatørkvalitet, hvis der er tvivl om vi har fnulder/sæd/eller noget mere farligt på Lillelise 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kaspersen

Måske fotografen lige har taget sig en smagsprøve af først en berliner, og så af hende? Bare endnu et gæt :D

image.jpeg.be60f471498770024add763359e2de82.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest KunModneKvinder

Hvis hun var et hus, så ville tilstandsrapporten sige:

K3 - Skimmelsvamp :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
KunModneKvinder skrev, den 29/5/2018 at 22:52:

Hvis hun var et hus, så ville tilstandsrapporten sige:

K3 - Skimmelsvamp :D

I gamle dage blev mange husholdnings skoler lukket pga. for mange våde revner :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...