Hop til indhold
Under

Danske Nadia i Arden

Recommended Posts

Kære logebrødre, nu har jeg nydt godt af alle jeres gode råd alt for længe, og må selv byde ind med lidt. Og det er ikke så lidt, faktisk, for har besøgt Nadia I Arden.

Hun er er altså absurd lækker. Vildeste krop, sødeste pige og det lækreste ansigt jeg har set I branchen. Selv Alice I kbh overgår hun! Stemningen var virkelig god og akten helt i top.

Håber I vil støtte op om hendes bi-erhverv, trods den lidt aparte placering I Arden, så hun fortsat kan sprede glæde. Det er så afgjort en lang køretur værd!

Alderen på de 22 passer.  

https://annoncelight.dk/showad/223128

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt Nadia i Bording for et par år siden. Jeg må give dig ret i at hun har en kanon krop og er vældig sød.

Hvordan er prisniveauet i Arden? Overvejer om man skal på "langfart" når hun kommer igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxnord

@Dicki har mødt Nadia nogen gange i Aalborg, du kan roligt tage turen, absolut en af de flotteste danske piger jeg har mødt, sød og helt nede på jorden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

1000,- for en halv time. Hun har vist ikke tillægspriser for div. ydelser. Og alt er med kondom, I øvrigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Ja pisse ærgeligt. Husker hende fra Bording hvor jeg engang fik både super, mega og slug med i en halv time

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Elprebsi skrev, for 26 minutter siden:

Hun er en af dem der meget gerne måtte komme til det sydjyske. 2 timer hver vej er trods alt for langt for mig.

Har også besøgt hende i Arden, og det var en rigtig god oplevelse. Jeg synes bare hun mangler at opdatere sine billeder, som giver et helt andet billede end virkeligheden. Men skøn det er hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tyrkeren82 skrev, for 5 timer siden:

Jeg har prøvet at ringe til hende. Hendes nummer er ikke tilgængelig, så ved ikke lige hva der sker

Tyrkeren82, tror kun hun er til at træffe ca. hver 14'es dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
Petro skrev, for 52 minutter siden:

kan du uddybe den "aparte placering"

Tror der menes, at Arden ligger "In the Middle of Nowhere". Selve stedet er et OK fint lille rækkehus med OK værelse og bad.

Del dette indlæg


Link til indlæg
flinkmand skrev, for 7 timer siden:

Har også besøgt hende i Arden, og det var en rigtig god oplevelse. Jeg synes bare hun mangler at opdatere sine billeder, som giver et helt andet billede end virkeligheden. Men skøn det er hun.

hvordan ser hun ut

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest flinkmand
jensfun skrev, for 8 timer siden:

hvordan ser hun ut

Hun er en meget smuk dansk pige med en del tatoveringer på kroppen. Hun var lyshåret da jeg besøgte hende, men nu skriver hun mørkhåret, så det ændrer sig som hos de fleste kvinder...

Hun er meget sød og behagelig, så hun kan klart anbefales, hvilket der jo også er mange der har gjort.

Del dette indlæg


Link til indlæg
31hans07 skrev, for 17 minutter siden:

Pudsigt, for da jeg besøgte hende for 4 - 5 år siden i Bording, var hun også 22 år !

Jeg kender det godt - har også selv haft samme alder i en del år :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er 22 år,. Det har hun været en del år, dejlig, frisk og glad. 

For jer der synes at en smuk pige (meget smuk) der bare vil knalde er sagen, er det bare om at komme af sted. 

For jer der vil have alle mulige specielle ydelser, der går ud over almindelig fræk mainstream sex, er det nok en god idé at overveje en anden pige i branchen. 

Hilsen Slemme.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skovfogeden skrev, den 31/5/2018 at 11:51:

Tror hun er ved at finde et sted ved Aalborg.

Hej Skovfoged.

Hvorfor tror du det?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemrian skrev, for 36 minutter siden:

Hej Skovfoged.

Hvorfor tror du det?

 

Måske ford at Aden er nogen lunde tæt på Aalborg :D  ( som der står i overskriften )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er rigtig dejlig sexet. Og selvom det franske er med gummi som vel er fornuftigt nok, så er det super godt. Hammerende smuk ung dame. Super flot krop, som desværre har tatooveringer. Det kan jeg dog godt ignorere da hun får de fleste til at fokusere på andre ting.

Redigeret af stresset
stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

......Så for jer der tænder på en ung smuk pige og har lidt funny-money I ikke ved hvad I skal bruge til. Ja så er det bare om at komme afsted. 

PS: hun har ben i næsen, er ikke bange for at snakke om hvorfor hun er GP. Hun virker oprigtig talt tilfreds og afklaret med det hun laver og hun har været i gang nogle år. Det er lidt som en fræk veninde der godt kan lide at knalde lidt rundt. Frække veninder vil bare desværre altid være kærester på et eller andet tidspunkt, så det gider jeg ikke mere. For mig er hun helt perfekt og jeg glæder mig altid til at høre hvad hun har gået og lavet siden sidst. Hun spørger også til mig og mit, vi hygger os og så knalder vi rigtig godt og grundigt. 

Til jer der ikke har prøvet det her før er hun det bedste bud på “en første gang” fordi hun er så ligetil. Hun er ikke sådan anmassende eller overliderlig, bare en helt nede på jorden almindelig dansk pige som godt kan lide sex og tjene en masse penge på det. Og ja så er hun den kønneste jeg har mødt i branchen. 

https://annoncelight.dk/showad/223128

Lad være med at være fedtet med pengene. Giv hende lidt ekstra, hun har fortjent det med al den glæde hun spreder.

...og husk nu at sige ja tak til bad inden. Og spørg efter om hun kysser i dag, det er ikke altid hun gider alt det kysseri. 

Venlig hilsen

Slemme

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også besøgt Nadia,og for pokker hvor er hun lækker.Jeg har besøgt rigtig mange piger i branchen,men Nadia slår dem alle.Rigtig flot slank krop og de dejligste faste naturlige bryster.Tatoveringer plejer jeg ikke at være så meget for men,de par stykker hun har passer bare super til hendes flotte krop.Hun skal helt sikkert besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat
31hans07 skrev, den 30/5/2018 at 20:41:

Pudsigt, for da jeg besøgte hende for 4 - 5 år siden i Bording, var hun også 22 år !

Så længe har jeg slet ikke været i branchen. :)

min alder passer, jeg var bare for ung til at måtte lave annoncer for 3 år siden, derfor har jeg ikke rykket på alder, for nu passer den. man skal være 21 år, og jeg var 19 da jeg startede, hvilket mange af dme der har anmeldt mig, kan bekræfte :) 

Og tusind tak for de varme ord, det glæder mig simpelthen så meget, at I alle har været så glade for at besøge mig! Jeg ønsker jer alle sammen en fantastisk dag, og jeg håber at vi ses igen! knus og kram fra mig. <3

Redigeret af Nadiaprivat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Nadiaprivat
Skovfogeden skrev, den 31/5/2018 at 11:51:

Tror hun er ved at finde et sted ved Aalborg.

Det er korrekt. jeg er på udkig, men det kniber lidt synes jeg :/

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...