Hop til indhold
Rejsenetværk

Tjalfes mistede beretning

Recommended Posts

Hvis nogle ikke nåede at læse Tjalfes seneste gode beretning om hans oplevelser på Erlebniswohnung, før nedetiden, vil jeg blot lige opsummere at han havde skrevet en beretning, som han havde lagt megen indsats i.

At denne ikke står at læse, skyldes den oplevelse admin havde med det firmas server Eroguide.dk lå på:

Nedetid i dag den 10. juni 2012

viewtopic.php?f=4&t=673

Dette i stedet for en PM til Tjalfe, blot for at gøre opmærksom på at han havde skrevet en meget værdifuld beretning. Nu har jeg selv en del gemte kladder liggende, og hvis Tjalfe har kladden til sin beretning, håber jeg snart at han genopretter sin beretning.

Hvis ikke han har kladden, ja så er det nok for meget at forvente af ham at han skrive sin lange beretning på ny.

Hvis alt indhold i forum efter den 31/5 er mistet, er det næppe alt der er lige savnet, men netop en beretning som den seneste af Tjalfe er et tab for sitet og læserne.

Jeg føler med admin, der har imponeret os alle med sin seriøse, driftsikre og kompetente drift, at netop han skulle opleve at en leverandør udgjorde kædens svageste led.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tjalfe

Tak for rosen Rejsenetværk.

Jeg skriver ofte om mine oplevelser - den eneste grund til at man skal kigge langt efter mine anmeldelser er at det efterhånden er uhyre sjældent at jeg køber sex.... jeg er af og til at finde i xxdark, men det er en helt anden historie.

Den oplevelse jeg havde hos Erlebniswohnung var så suplim at jeg blev nødt til at dele den med andre!

Jeg kan kun mindes et arrangement nogensinde, der nåede op på samme niveau og det var sms-planets og seduction-girls fælles sexparty i 5 timer med 7 deltagende piger, der inkluderede frække stripshows (hvor stripperen også senere var at finde på lagenet :0) og hvor omtrent halvdelen af pigerne tungekyssede) - et arrangement, der dog var lige lovligt hårdt for pigerne da de ingen pauser havde.

Tilbage til Erlebniswohnung. Jeg blev også lidt ærgelig da jeg opdagede at beretningen var væk.

Men jeg har heldigvis endnu kladden. Da jeg betaler pr time for internet hernede i det tyske ville jeg nemlig ikke bruge penge på at skrive direkte.. den er en tidligere version, så den skal lige rettes til før den kan lægges ud... men jeg vil prøve om jeg ikke kan nå det til i aften.

Tjalfe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...