Hop til indhold
Zar

Nogen der kender hende ??

Recommended Posts

MrLovaLova skrev, for 4 minutter siden:

Hold da op, hvad sker der lige for Penkowa panden :D 

Hun har måske fundet en ny branche, efter at museforsøgene blev dømt ude?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 28 minutter siden:

Har lige prøvet, at søge på din overskrift: Nogen der kender hende??

Det gav 5469 svar :lol: Hvad vil du vide mere? :lol:

Med venlig hilsen

:shock:

Hahahahaha, det har altid været et problem med disse intetsigende efterlysninger. At folk dog ikke fatter, at en bedre overskrift ville give bedre respons. Personligt gider jeg ikke klikke på dem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, for 24 minutter siden:

Personligt gider jeg ikke klikke på dem.

Og det gjorde du så alligevel :P

Men du har ret, en automatfunktion, der forhindrer oprettelse uden navn og by, ville være på sin plads.

Og det er jo ikke videnskab á lá molekylærbiologi, et ekstra felt med skrivepåbud under titlen ville gøre det. 

Redigeret af Onslow
Tilføjelse af sidste afsnit

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, den 2/6/2018 at 15:02:

Har lige prøvet, at søge på din overskrift: Nogen der kender hende??

Det gav 5469 svar :lol: Hvad vil du vide mere? :lol:

Med venlig hilsen

:shock:

Hvis du klikker på medsendte link finder du vel for helvede ikke 5469 svar vel. Problemet er at damen ikke bruger navn i annoncen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Hvis du klikker på medsendte link finder du vel for helvede ikke 5469 svar vel. Problemet er at damen ikke bruger navn i annoncen.

Hun skriver dog, at hun huserer i Esbjerg. Så Esbjerg kunne nu godt fremgå i din overskrift.

Eks:

Hvem kender denne perle fra Esbjerg?

Bare et simpelt forslag.   :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Zar skrev, 1 time siden:

Hvis du klikker på medsendte link finder du vel for helvede ikke 5469 svar vel. Problemet er at damen ikke bruger navn i annoncen.

Nu er det jo meningen, at overskriften skal give en vejledning. Til højre under efterlysninger, står der en vejledning til en overskrift fra administratoren.  Skriv pigens navn og by i overskriften.

Du kunne f.eks. have skrevet "Blowjob i Esbjerg" i mangel af et navn, så havde overskriften været informativ, og alle havde forstået, at det var en efterlysning gældende for Esbjerg området, og overskriften havde været i tråd med annoncens overskrift.

Du valgte i stedet, at bruge den mest tumpede og intetsigende overskrift "Nogen der kender hende??" Hvor i Jylland??????????

I øvrigt synes jeg, at det er ubehøvlet at bruge bandeord. :mrgreen:

Med venlig hilsen

:shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 6 timer siden:

Nu er det jo meningen, at overskriften skal give en vejledning. Til højre under efterlysninger, står der en vejledning til en overskrift fra administratoren.  Skriv pigens navn og by i overskriften.

Du kunne f.eks. have skrevet "Blowjob i Esbjerg" i mangel af et navn, så havde overskriften været informativ, og alle havde forstået, at det var en efterlysning gældende for Esbjerg området, og overskriften havde været i tråd med annoncens overskrift.

Du valgte i stedet, at bruge den mest tumpede og intetsigende overskrift "Nogen der kender hende??" Hvor i Jylland??????????

I øvrigt synes jeg, at det er ubehøvlet at bruge bandeord. :mrgreen:

Med venlig hilsen

:shock:

Det er muligt at det er forkert med bandeord. Men den dag jeg efterspurgte om hende brugte hun en anden overskrift i hendes profil. Så havde vi været lige vidt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
mallen skrev, for 6 timer siden:

Back on track... er der nogen der har mødt hende?

Det har jeg.  Hun giver et rigtigt godt blow.  Du må komme i munden hun sluger dog ikke. 500.  Vi mødtes i naturen

Del dette indlæg


Link til indlæg
scooter skrev, den 6/6/2018 at 06:38:

Det har jeg.  Hun giver et rigtigt godt blow.  Du må komme i munden hun sluger dog ikke. 500.  Vi mødtes i naturen

:biggrin: jeg har fået hende til at sluge 

sagde det er rene vitaminer :-P

har mødt hende flere gange

Redigeret af Bull1958

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...