Hop til indhold
Fallos

Nikol og Jenny (Flensborg)

Recommended Posts

Jeg var godt liderlig i dag og havde på forhånd udset et par piger i Fl, som jeg ville besøge. Det blev dog ikke helt sådan...

For at være på den sikre side, havde jeg opstillet en prioritet som følger:

1. Vivian (Engelsburg) http://engelsburg-fl.de/models/vivian_page.htm

2. Jenny (Engelsburg) http://engelsburg-fl.de/models/jenny_page.htm

3. Nicol/Nikol/Nicola (Finkenstrasse) http://www.hot-girls-web.de/girls-in-flensburg.html

4. Samantha (Harrisleer str. 19) http://sexnord.net/profiles/view/2130/Flensburg/Samanta

Jeg forsøgte først at få kontakt hos 1 og 2. Der var dog ingen der lukkede op - tog derefter op til Nicol der hurtigt lukkede mig ind - her tabte jeg pusten - hold da op en lækkerbidsken :))) Hold lige fast i den her!

Den anden pige der er på adressen (Eva) er også en flot pige, dog ikke min type. Hun har kæmpe bryster og er generelt en høj lidt kraftig pige uden at være tyk. Jeg valgte dog Nicol, hvorefter Eva gik ind på det andet værelse.

Nikol er en pige midt i tyverne – ca. 1.70 høj og vejer nok omkring de 50 kg med en lækker lille A skål, Blond hår og et i min optik et meget smukt ansigt. Hun har en enkel tatovering på maven hvis dette skulle afskrække nogen?. Inde på værelset aftalte vi en halv time med FN til 70 Euro - Jeg fik lov til at tage et bad og kom tilbage på værelset. Hun kom ind på værelset igen, hvorefter vi begyndte at kæle for hinanden. Hun har en utrolig fast og lækker solbrun krop med den blødeste hud. Hun startede med det franske, med mig stående, hvilket nok var det bedste jeg længe har fået. Det var afvekslende fast, dybt, blødt – hurtigt og langsomt uden brug af hænderne. Vi kravlede op i sengen hvor hun fortsatte. Så var det hendes tur – hun tager ikke imod fingre men jeg slikkede hende en 20 minutter indtil hun kom i et mindre brøl :D

Jeg lagde mig om på ryggen hvor hun gav mig lidt mere fransk og monterede derefter regnjakken. Hun startede ovenpå med en god fast rytme – hun er dejlig stram uden at det er ubehageligt – vi skiftede til doggy og sluttede af i missionæren. Efter små 45 minutter måtte jeg overgive mig og fyldte gummiet.

Fik igen et bad og forlod stedet med et stort kram og tungekys – hun kyssede dog ikke under akten!

Stedet er ikke noget at berette om – det er ok, selv om opgangen er faldefærdig. Der var dog en del aktivitet og dørklokken kimede næsten uafbrudt, hvilket var lidt irriterende.

På 10 skalaen:

Pigen 10

Stedet 5

Sex 9

Gentagelsesfare 100%

Efter besøget tog jeg ud og handle. Efter en halv times tid kunne jeg jo lige se om Vivian var blevet ledig eller var kommet på adressen? Det var hun ikke, så jeg smuttede over til Jenny. Hun lukkede op efter et par minutter. Pigen er som billederne angiver. Hendes alder er nok også omkring de 21. Hun har en overdrevet lækker krop og meget kønt ansigt. Vi aftalte en halv time med FN til 70 euro, men så stoppede det sjove også. Hun ville bare starte med blow – ingen kælen, jeg måtte ikke røre hendes fisse, blowet var kedeligt og med alt for meget håndindsats. Efter 3-4 minutter monterede hun gummiet, og begyndte ovenpå i en lidt akavet stilling. Hun var så stram, så pikken nærmest gjorde ondt. Det var lidt bedre bagfra, men det brød hun sig ikke om. Så jeg spurgte om jeg kunne få spansk – det måtte jeg ikke, så hun gjorde det færdigt med hånden med gummiet på. Efter 15 minutter var jeg færdig. Øv…

Efter sexen var hun dog meget snaksagelig og sjov, men alt i alt en lidt træls oplevelse.

Pigen 10

Stedet 8

Sex 1

Gentagelsesfare 0%

Udover denne oplevelse er det dog federe at knalde de lækre piger i Flensborg til en plovmand end at skulle give 1200+ for samme oplevelse i DK.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har lige været nede ved nicol, og må sige jeg er ikke så imponeret af hende som dig.

Jo hun er en ret flot pige, uden at være model.

Kom ind af døren, og valgte 30 min til 50 euro. Jeg skulle på toilet, efter den lange tur, men hendes veninde var i bad. Hun gik ud og hørte om hun var ved at være færdig, var hun ikke! Så kom hun ind og spurgte om vi ikke bare kunne gå igang.... AAHH lille dame, det dur ikke.... Så gik hun ud til veninden igen, og fik det arrangeret, så jeg kunne komme ud og tisse, mens hun var i bad. Jeg kan ikke tisse, når der står en pige ligeved siden af, og tager bad. Tænkte nu også, slap nu af, og lad hende blive færdig, det er sgu da heller ikke fedt for veninden, at jeg står der og pisser. Nu det endte med jeg fik tisset, gik der nok over 5 min med. Vi kom igang, super blow må man sige, hvor jeg så ville slikke hende bagefter, hun spredte ikke benene, så var MEGET svært at komme til. Tror hun havde mens, da der heller ikke, var så velduftende dernede, som det plejer at være, så droppede hurtig foretagendet. En god ridetur, og derefter missionær, hvor jeg fik af vide, jeg snart skulle være færdig. Blev lidt forvirret, da jeg på ingen måde, havde fornemmelsen af, der var gået tæt på en halv time. Nå færdig, bad kys og kram og ud.

Totalt, var der gået max 35 min fra jeg gik ind. Så ventetiden for at komme på wc+ evt også efterfølgende bad, tæller åbenbart med i de 30 min ved hende.

Alt i alt, havde jeg indtrykke, af en meget pengebegærlig pige, der ikke behandler sine medmennesker ( veninden) specielt godt. Dog var sexen udmærket, men der var ikke alverden kemi efter toiletbesøget, der tiltalte hendes personlighed mig ikke. Noget af det, kunne nok forklares i mens, der ikke har ry, for at gøre piger mere medgørlige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke besøgt de nævnte piger.

Ofte er det nok et spørgsmål om kemi og dagsform hos begge parter.

Der kan jo også være en sprogbarriere.

Ved at have en høflig og respektfuld opførsel får man ofte en bedre service. (Ikke for at kritisere nogen)

Flere piger jeg har besøgt mener at danskere er høfligere end tyskere.

Mvh Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har ikke besøgt de nævnte piger.

Ofte er det nok et spørgsmål om kemi og dagsform hos begge parter.

Der kan jo også være en sprogbarriere.

Ved at have en høflig og respektfuld opførsel får man ofte en bedre service. (Ikke for at kritisere nogen)

Flere piger jeg har besøgt mener at danskere er høfligere end tyskere.

Mvh Gungner

Jeg tror generelt ikke, der er nogen, der er uenige om det gungner! men kan ikke lige se, hvad relevans det har til det jeg skriver?

dårlig kemi/dag= maskinsex, manglende indlevelse, knap så kærlig og smilende og evt fra mandens side, bare prøve at gøre det færdig. Men stadig en overholdelse af den indgåede aftale.

Her har vi at gøre med tidssnyd! ca 15 min inde i akten, begynder hun at sige, jeg skal til at afslutte.

og i mine øjne dårlig opførsel/manglende respekt fra pigens side.

Både overfor mig, ved at sige om vi ikke bare kan gå igang. Du kan da ikke dyrke sex, når du skal pisse. Og ikke bare acceptere, der lige var et midlertidig logistik problem, med badeværelset.

Men så sandelig også den anden pige (eva) Der herskede ingen tvivl om hvem primadonnaen og hvem anden violinen i lejligheden var. Sådan som hun blev ved at komme ud og hundse med hende, og foreslå at der kommer lige en mand ud og står og pisser ved siden af dig, når du er i bad, er da ikke en måde at behandle en kollega/veninden på! Nu kan jeg se via denne anmeldelse og andre anmeldelser herinde, at Eva åbenbart ikke er førstevalget for mænd. ( fik hende desværre ikke af se, er typen der hellere vil have en sød pige end en smuk pige)

Glemte forresten at skrive i indlægget, at anden gang hun kom ind, lagde jeg 10 euro mere, og spurgte om vi ikke bare kunne vente på hun blev færdig badet. ( kunne mærke, hun var ret irriteret over tidspildet, så for at glatte det lidt ud, og trods alt håbe på en god oplevelse) Hun sagde dog, at det behøvede jeg da ikke betale for, hvor jeg sagde, at det var ok, så kunne det bare være for en bedre service.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Liderligfyr.

Der er ingen tvivl om at du ikke har fået hvad du har betalt for.

Mit indlæg skal forstås mere generelt, som jeg også nævnte har jeg ikke besøgt pigen.

Bedre held næste gang. Det er ikke altid de flotteste piger der giver den bedste service, selv om der heldigvis er undtagelser f.eks Jessika.

Mvh. Gungner

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jessika, er det fra engelsburg?

Generelt har jeg været glad for flensborg. 4 piger, 2 over standard, 1 standard og så hende her, som langt fra er det værste jeg har prøvet (det sex vi havde var udmærket)

Nu er jeg ikke så dreven i denne branche, men hvordan måles 30 min? er det fra ind/ud af dør?? eller fra tøj af/på ekslusiv bad?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, Liderligfyr.

Der er ingen tvivl om at du ikke har fået hvad du har betalt for.

Mit indlæg skal forstås mere generelt, som jeg også nævnte har jeg ikke besøgt pigen.

Bedre held næste gang. Det er ikke altid de flotteste piger der giver den bedste service, selv om der heldigvis er undtagelser f.eks Jessika.

Mvh. Gungner

Prøv at skrive et indlæg med bare en lille smule indhold. Du kunne endda prøve at tænke over, hvad andre får ud af at læse dine indlæg - inden du skriver det - og så eventuelt at lade være med at sende det.

Eller er du netværk, som har oprettet en ekstra profil?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Alle

Fallos skriver en fin anmeldelse af 2 piger.

Debatten skal helst ikke udvikle sig til yderligere gættelege fra andre, der ikke kender de 2 piger, om hvorfor pigerne gav den behandling som de gjorde og deraf følgende diskuteren om andre piger og diskuteren om folks indlæg på denne debatstreng.

Så yderligere kommentarer på denne debatstreng bedes være relevante i forhold til Fallos anmeldelse af de 2 piger, dvs. evt. kommentarer fra folk der har besøgt de 2 piger, eller indgående spørgsmål til hans oplevelse.

Ønsker man at diskutere Jessica eller andet kan det gøres i en anden selvstændig debatstreng under efterlysninger eller generel debat f.eks.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville have besøgt Nicol idag, men det var Oliva, der lukkede op. Jeg spurgte dog efter Nicol, da det nu var hende jeg havde sat næsen op efter. Men hun var åbenbart ikke helt færdig med morgenspartlingen og kom først og var pissesur, da jeg anden gang spurgte til hende - hun burde da have været begejstret   :D  men, jeg fik godt nok det modsatte indtryk, som slet ikke svarede til billederne på hendes profil, så jeg fortrak hurtigt igen.

 

http://hot-girls-web.com/joomla_flensburg/index.php/frauen

 

Begge piger var nok det jeg ville kalde lidt tunge i det/robust byggede og brede om bagen - hvor det kan gå begge veje - desværre oftest den forkerte - dvs. de bliver hurtigt endnu mere overvægtige, men egentlig kunne de ved at spise sundt, dyrke mere motion (udover lagengymnastik) hurtigt få en meget flottere og attraktiv figur.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Nicol Torsdag formiddag^^

 

hun er en polak på 26 , meget slank pige, 160cm høj (hendes udsagn), billederne er pænt photoshopped til længere krop og ben... (tatoos er photoshopped væk også)

næsten hver sætning afsluttes med schatz eller schatzi, men hvad skal man nu også snakke om når der kun er 30 min :) 

 

kom ind og hun nævnte priser pænt hurtigt, aftalte 50€ (30min) - hun fik penge og hun gemte dem som altid.

Jeg blev sendt ud for en vask. men jeg hoppede nu hurtigt i bad selvom det kun var 2 timer siden sidste bad,

der var rent og to hele stakke rene håndklæder.

 

hun er på job 2 uger i lejlighed, og har en uge fri i polen

 

kommer ud fra badet og så smutter hun også lige ud 1-2 min.

på med gummiet og hurtigt blowjob (hun skjuler udsigten med hovedet og skulder) så 69er må det blive, her kommer hendes 160 cm til "kort" for der var ikke meget hjælp til 69 og hun låste ben så man hverken kunne se eller slikke. 

 

Nicol tørrer gummi og den glatte mis og bruger en smule glidecreme efter hvad hun siger, for at gummiet ikke springer (jeg tænker, hvis ikke hun havde låst så var det jo nok ikke nødvendigt med glidecreme, men hvad forstand har jeg om det :P)

 

Hun ridder kort, men der må ikke røres ved hendes bryster, så jeg vender hende om og tager hende bagfra, her stønner hun fornuftigt uden at være for påtaget.

efter jeg var kommet får jeg rygmassage i et par minutter (oliepåsmørring)

 

hopper i bad efterfølgende, hun sidder pænt og venter på sengen (passer på min mobil og tegnebog er mit gæt) sæt nu hvis der mangler noget. sikke en ballade

hun smutter hurtigt på toilet og vasker sig også (hun fik tilbudet om at gå med i bad og vaske olien af min ryg)

 

var på gaden igen efter ca 30 min (jeg opdagede ikke at hun kiggede på uret)

 

Pigen 8
Stedet 6 (doppelt seng med håndklæde på midten)
Sex 5
Gentagelsesfare 10%

 

 

MB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg fulgtes med Morgenbesøg til Flensborg og MB havde valgt et morgenbesøg hos en af pigerne i Finkenstrasse (også kaldet Fickenstrasse) - jeg ville i mellemtiden prøve lykken hos en pige i Taubenstrasse - begge gader ligger ikke ret langt fra hinanden, som sidegader til Harrisleerstrasse - men, der var ingen der lukkede op, så jeg gik tilbage til Finkenstrasse. Nu viste jeg ikke hvilken af de 4 piger, der arbejder i Finkenstrasse MB havde valgt, men jeg havde kikket Alexia:

 

http://www.fair-girls.de/Flensburg/1308

 

lidt ud - så det blev hende jeg ringede på hos og kort efter lukkede en spinkel søvndrukken pige op - og jo, det lignede da udmærket pigen med den store frække næse på billederne, bare ikke så fræk og emanciperet, men hun var jo også knap vågen. Jeg overvejede om jeg ikke bare skulle gå igen, men hun så jo heller ikke ueffen ud, så jeg valgte at blive og tænkte - om hun lige fik lidt vand i hovedet, ville hun nok hurtigt komme lidt mere op på mærkerne. € 50,- for en ½ time med fransk naturel er jo heller ikke alverden. Jeg benyttede så lige badeværelset - det samme som MB, skulle det senere vise sig - og imens røg pigen så lige en smøg og gik bagefter også lidt i bad.

 

Da hun kom tilbage, ville hun have jeg straks skulle ligge mig på sengen, men det fik jeg nu forpurret og fik hende op at stå, så jeg rigtig kunne beundre og kæle lidt for hendes slanke linjer og små ungpigebryster - og også få hende til at kæle lidt for mig, så jeg kunne få lidt begyndende jern på.

 

Vi satte os nu over på sengen, så hun både kunne give mig fransk og også lidt pirringssvensk, som jeg lige måtte instruere hende lidt i - underligt at så få piger mestrer denne kunst  :roll:  Nå, på med lidt gummi og lidt glidecreme, før jeg langsomt kunne penetrere hende, men hun tog nu, dog med lidt besvær, godt imod og jeg lagde hende over på siden, så jeg kunne ligge og vugge hende imod mig, mens jeg kørte ind og ud. Jeg var nok klar over jeg ikke skulle forvente for meget, men hun brokkede sig da ikke i modsætning til hendes nabo, hvorfra jeg kunne høre lidt lyde og at MB åbenbart blev lukket ud. Men jeg gav mig god tid og nød at se hendes ungpigekrop blive gennempulet af en fyr, der åbenbart var mig. Jeg overvejede at skifte til doggy, men selvom pigen ikke rigtig var medlevende, virkede det dog ikke, som om pigen fandt stillingen ubehagelig. Jeg var måske heller ikke 100% tændt, især pga hun ikke var mere vågen, så jeg ville ikke begynde på alt for megen rumsteren rundt og valgte istedet at intensivere bevægelserne og kom da også snart til klimaks.

 

Bagefter lånte jeg endnu en gang badet og fik en hurtig skyller. Da jeg kom tilbage, fik jeg en lille dialog med hende og fandt ud af hun kom fra Catalonien i Spanien og vi begyndte at tale lidt spansk sammen - havde jeg da bare vidst det fra starten, så kunne jeg måske have opnået lidt mere kontakt med hende (men det fremgår ikke hendes profil).

 

Vi sagde dog hurtigt "hasta luego" og "Adios" og da jeg kom udenfor igen, stod MB og ventede med et smørret grin over at jeg også havde været i nr. 6 - han mente dog vist ikke han havde fået lige så megen tid som mig, men jeg havde jo altså også brugt tid i Taubenstrasse og på at parkere.

 

Se beretning om vores videre færd i P-clubben:

 

 

 

 

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig med dig i, at man får bedre kontakt, hvis man kan tale lidt spansk (i dette tilfælde) med dem. Man får faktisk en del goodwill, da de savner nogen som forstår dem sprogligt og kulturelt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...