fordijkan 12 Skrevet 27. Maj, 2018 Du kan prøve at læse denne, fåes også som e bog https://salling.dk/bog-papir/boeger/faglitteratur/medicin-sundhed-og-sygdom/fra-regnorm-til-anakonda/p-169448/?gclid=CjwKCAjwrqnYBRB-EiwAthnBFuNIVbE9PyGOg6qICdh4pKkey6Hdo0eXEHfApm8TvSBRVQyxea17bBoCYjIQAvD_BwE Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Maj, 2018 Kaspersen skrev, for 14 minutter siden: Mænd er måske nok ret visuelle, så en lækkermås går da sikkert i pikken ved de fleste. Men jeg synes nu at der er mange andre parametre der er vigtigere end hvor stram hendes hud er. Det er måske så bare mig. Jow Jow..... men derfor må hun da godt være en lækkermås. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 27. Maj, 2018 Butch skrev, Lige nu: Jow Jow..... men derfor må hun da godt være en lækkermås. Selvklart. Det ene udelukker vel ikke det andet... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Maj, 2018 Kaspersen skrev, for 1 minut siden: Selvklart. Det ene udelukker vel ikke det andet... Præcis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vendelbo773 Skrevet 27. Maj, 2018 fordijkan skrev, for 2 timer siden: Du kan prøve at læse denne, fåes også som e bog https://salling.dk/bog-papir/boeger/faglitteratur/medicin-sundhed-og-sygdom/fra-regnorm-til-anakonda/p-169448/?gclid=CjwKCAjwrqnYBRB-EiwAthnBFuNIVbE9PyGOg6qICdh4pKkey6Hdo0eXEHfApm8TvSBRVQyxea17bBoCYjIQAvD_BwE Tak for tippet Bogen er bestilt... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Maj, 2018 Vendelbo773 skrev, for 5 timer siden: Kan du svare på om de også har indflydelse på hvor mange gange man kan umiddelbart efter hinanden Lige en sidebemærkning til denne...... De blå virker kun på reaktionen på dilleren. Dvs. med den rette stimulering får du jern på, men udløsningen står du selv for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 27. Maj, 2018 Butch skrev, for 3 timer siden: men udløsningen står du selv for. Jeg ville nu godt nok foretrække, at få lidt feminin assistance til lige netop dén del Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Maj, 2018 Delphi skrev, for 24 minutter siden: Jeg ville nu godt nok foretrække, at få lidt feminin assistance til lige netop dén del Ja det er da også helt rart en gang imellem Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Kaspersen Skrevet 27. Maj, 2018 Delphi skrev, for 31 minutter siden: Jeg ville nu godt nok foretrække, at få lidt feminin assistance til lige netop dén del 100% enig, men det synes nu ikke i sig selv at være nogen garanti. Men det er fandme noget sjovere end SEGAs forslag: Sega products will leave players "shooting all over the place". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2018 Delphi skrev, for 39 minutter siden: Jeg ville nu godt nok foretrække, at få lidt feminin assistance til lige netop dén del Nå, muhh bum bum. Så vil du nok ikke tage imod den hjælpende hånd jeg er parat med ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Delphi Skrevet 27. Maj, 2018 Aarhuselsker skrev, for 3 minutter siden: Nå, muhh bum bum. Så vil du nok ikke tage imod den hjælpende hånd jeg er parat med ? Tjoh, hvis den iøvrigt er velmanicureret og neglene er påført Dior’s Rouge 999 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Maj, 2018 Delphi skrev, for 17 minutter siden: Tjoh, hvis den iøvrigt er velmanicureret og neglene er påført Dior’s Rouge 999 Ville ellers godt have hjulpet ÅE med en hånd (ja ja), men jeg er allerede dømt ude.......... da jeg kun kan byde ind med en plastik handske fra Circle K’s diesel stander og en brutal højrehånd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 27. Maj, 2018 (edited) Det kan godt være dette svar falder lidt udenfor det Vendelboen reelt spørger om, men jeg vil lige oplyse at jeg er seksuelt meget udholdende mht smerte. Jeg har engang udholdt 2 timers koncert med Safri Duo ( Nej ikke Saftig Due) Det var at sammenligne med den værste seksuelle tortur jeg kan forestille mig. Især da de insisterede på at ville give et ekstra nummer. Redigeret 27. Maj, 2018 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 27. Maj, 2018 Aarhuselsker skrev, for 31 minutter siden: Det kan godt være dette svar falder lidt udenfor det Vendelboen reelt spørger om, men jeg vil lige oplyse at jeg er seksuelt meget udholdende mht smerte. Jeg har engang udholdt 2 timers koncert med Safri Duo ( Nej ikke Saftig Due) Det var at sammenligne med den værste seksuelle tortur jeg kan forestille mig. Især da de insisterede på at ville give et ekstra nummer. Sådan lidt overført, så ved man det har været godt når man efter 2 timers fuld koncert lige vil give et “ekstranummer”, og man bliver skubbet blidt væk med et:”jeg kan ikke mere” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6867 Skrevet 27. Maj, 2018 (edited) Det enkleste råd af alle: kommer du for hurtigt? Tag en spiller en times tid inden du skal lege sprællemand. kommer du for langsomt? Lad banditten være et par dage. Ja, det kan være svært, specielt i disse sommerkåde tider. Jeg blev forelsket 16 gange på vej hjem fra arbejde forleden dag. Redigeret 27. Maj, 2018 af underdog40 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thomsen 909 Skrevet 27. Maj, 2018 Vendelbo773 skrev, for 19 timer siden: Hvis man er til hurtig sex, så er det selvfølgelig et problem. Men er der så ellers ikke flere fordele end der er ulemper? Jeg vil ikke sige, at det konsekvent er et problem. Men det er klart, at ikke alle piger kan klare, at der knaldes længe...meget længe.....Men som regel får jeg da en positiv respons over, at de rent faktisk osse når at få nydelsen med.... En quickie.... Så skal jeg eddermaneme være godt liderlig, hvis jeg skal komme på 15 min. Med alderen vil jeg osse mene, at selve akten skal være mere og mere "perfekt"... Jeg kan nemt blive distraheret over larm fra gaden, en knirken (som ikke skal være der), eller noget helt tredje. Det handler om fokus! Hvis jeg ikke kan mærke, at vi begge er til stede, så kan det være ligegyldigt....så hellere en ostemad Livet er for kort til dårlig rødvin....og dårlig sex Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg