Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde set på billedet af Ida på www.mon-cherie.dk. Hun lignede en, jeg gerne ville i nærkontakt med. Så jeg bestilte tid og tog ud til adressen, der viste sig at være kælderen i et parcelhus i et kvarter med blandet beboelse og erhverv.

Jeg blev venligt modtaget af "mutter", og efter toiletbesøg, blev jeg vist ind i arbejdsværelset.

Ida kom ind efter et øjeblik. Det var ikke hende på fotoet, men en anden velskabt og køn ung kvinde, så jeg brokkede mig ikke.

Jeg fik en god oplevelse, hun kunne, som jeg kan lide det sprede benene rigtig meget, så den gamle kom alt for hurtigt, men jeg fik en god massage og en hyggelig sludder bagefter.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er ikke enig i at det ikke er Ida på billederne. Det ligner hende ganske glimrende. Har besøgt hende et par gange, og blev ikke overrasket, da jeg mødte den hende irl - kan i øvrigt varmt anbefales.

Alderen må dog i øvrigt nok betegnes som falsk varebetegnelse. Kender ikke hendes alder men hun må dog være over 30. Herregud - hun er en skøn pige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...