Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte Lara tidligere på ugen i huset ved Rødovre station med det meget knirkende gulv..

Hendes billeder var pæne og jeg har tidligere haft rigtig god fornøjelse fra lignende Brasilianske tilbud, så jeg gav det en chance. Der er ingen tvivl om at billederne er ægte, den tatovering på skulderen kan hun ikke løbe fra. Jeg forventede at møde en pige omkring 30, men hun overraskede mig en del og så ret meget yngre ud (for mig - jeg har ikke spurgt om alder), og var brølende smuk.

Vi snakker Brazil style, med noget til både gården og gaden (ikke 100% fra naturens side) samt bikini linieer fra solen. Jeg ved faktisk ikke om der var silikone ibagdelen, den virkede til at oprindeligt være i en god størrelse.

Jeg købte den sædvanlige 1 time hot body to body (priserne er steget lidt dog) og fik den sædvanlige behandling. Baseret på profil teksten, kan jeg ikke lige sige for meget, men jeg gik derfra igen i meget lykkelig tilstand. Massagen var meget standard med lidt olie etc. men det blev vældig spændende senere.

Jeg ved ikke hvor længe hun bliver, men jeg satser på en tur mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@Mekkeren Nej, det er bare noget pigerne på den adresse skriver - "hot body to body" betyder body to body massage efterfulgt af sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er godt nok lækker. Jeg har besøgt hende efter fyraften Idag :-P og kan kun tilslutte mig @andemad‘s hylekor. 

Meget stor risiko for gentagelse. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Febbe skrev, den 25/5/2018 at 20:53:

Hun er godt nok lækker. Jeg har besøgt hende efter fyraften Idag :-P og kan kun tilslutte mig @andemad‘s hylekor. 

Meget stor risiko for gentagelse. 

Og hvordan er det med øko/mega? Tungekys?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Overvejede også meget kraftigt, men den blev lidt køligere efter at have læst denne tråd. 

/Guy

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sweex
Guy skrev, 1 time siden:

Overvejede også meget kraftigt, men den blev lidt køligere efter at have læst denne tråd. 

/Guy

Det er ikke den samme pige. 

Hende jeg mødte den gang var en del yngre, men havde tilfældigvis samme navn.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg fik øjnene op for stedet efter denne tråd -  havde ellers fravalgt det pga det lignede de sædvanlig fake model  billeder.
Men besøgte Lara og hun er, som andre siger, godt nok lækker  og sød samtidig. Billederne passer på det man møder. Jeg er ret vild med den "Brazil style", selvom jeg helst ville undvære silikonen.  Eneste anke er at der var lidt for meget alm massage og for lidt b2b - måske skal man bestille en time i stedet.

/MJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uuuuhhhhhh...Mine små alarmklokker bimler og bamser, når de eneste som beretter om pigen, er nye brugere..... :-(

Hun ser da ellers sød ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, for 8 minutter siden:

Uuuuhhhhhh...Mine små alarmklokker bimler og bamser, når de eneste som beretter om pigen, er nye brugere..... :-(

Ja, min konto er jo oprettet et halvt år senere end din :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, Lige nu:

Hold da kæft hvor er det trættende at skulle høre på det BS hver gang der er en der ikke lige har skrevet 200+ indlæg som nævner en pige som for en gang skyld ikke er fusk.

Jeg tror man slipper for nye brugere på den måde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ Andemad....så har jeg bare været mere aktiv end dig ;-)

@ Michael...du er jo lige ankommet, så du bliver da hurtig træt ;-)

Det sker desværre alt for tit, at der er trolls derude, som promoverer piger, som har alt for lidt gang i butikken.

Lara har været her længe, på indtil flere adresser...lige pludselig får hun omtale fra flere nye brugere...og ingen fra erfarne brugere, som ellers besøger det segment.

Syntes I ikke selv, at det kan virke påfaldende..?

- Jeg beklager hvis det ikke er tilfældet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Thomsen skrev, Lige nu:

Det sker desværre alt for tit, at der er trolls derude, som promoverer piger, som har alt for lidt gang i butikken.

Og hvad er det så lige der får dig til at mene at jeg skulle være en troll andet end profilen er ny?

Lige nu er det vel kun dig der afsporer debatten - det er vel klassisk troll...

Jeg skal ikke kunne tale for trådstarter eller andres motiver, men min var en reel kommentar fra en reel oplevelse

Del dette indlæg

Link til indlæg
Michael J skrev, for 26 minutter siden:

Og hvad er det så lige der får dig til at mene at jeg skulle være en troll andet end profilen er ny?

Lige nu er det vel kun dig der afsporer debatten - det er vel klassisk troll...

Jeg skal ikke kunne tale for trådstarter eller andres motiver, men min var en reel kommentar fra en reel oplevelse

....som jeg skrev, beklager hvis det ikke var tilfældet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun ser meget spiselig ud, men efter mit sidste besøg hos en latina er jeg noget skeptisk. Et “lokal-avis”-billede ville gøre underværkere

Redigeret af JohnBlow

Del dette indlæg

Link til indlæg
JohnBlow skrev, for 12 timer siden:

Hun ser meget spiselig ud, men efter mit sidste besøg hos en latina er jeg noget skeptisk. Et “lokal-avis”-billede ville gøre underværkere

Jeg er kommet en del på matriklen, og har aldrig været udsat for det ikke var pigen på billederne. Blandingen af model-fotos og selfies giver en god fornemmelse af hvad der venter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Roden skrev, for 38 minutter siden:

Jeg er kommet en del på matriklen, og har aldrig været udsat for det ikke var pigen på billederne. Blandingen af model-fotos og selfies giver en god fornemmelse af hvad der venter.

Enig - som udgangspunkt.

Melisa som lige var der, var så en af de undtagelser. Hun levede ikke op til de billeder, som efterhånden må have været 4-5 år gamle. Hun havde ihvertfald taget betragtelig på.

Men ellers vil jeg sige det samme...adressen har som regel et godt udvalg. ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har netop besøgt dejlige Lara. Kan bekræfte billederne, som måske endda ikke en gang er helt retfærdige. Hun er super sød og smuk.

Blev modtaget i døren af en nyvasket skønhed og ledt ovenpå til det "knirkende gulv" kram og kindkys, betaling, og af røg den korte tætsiddende kjole.

Massagen er ikke noget at skrive hjem om, vist mest fordi det står i beskrivelsen, efter lidt tid kom silikonekasserne i brug, og kort efter "turn around" - 69, blow m. gummi, og så lidt forskellige positioner.

Havde en dejlig hot b2b med hende, og at klimaks udeblev var ikke hendes skyld, kunne simpelthen ikke få den over halvfed, og så er det altså svært for mig ;-), og hun kæmpede virkelig :-)
Kun kindkys og blow m. gummi til mig, om andre er heldigere ved jeg ikke.

OBS: hun tager på ferie en uge, fra i dag.

fare for gentagelse, med håb om en "rigtig" afslutning 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...